Jakie części do tuningu klasy Evo???

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #261422
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak sobie mysle, żeby w przyszłości (mam nadzieje niedalekiej) zrobić apce tuning EVO. Tak myśle i szukam sobie na necie części ale nic nie mogę znaleść może dacie mi jakieś linki do części nazwy itd. Postawie piwo za dobre odpowiedzi 😛

    #261423
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    WEJC NA T¡ STRONE A ZNAJDZIESZ CO POTRZEBA MIELOCH.PL
    JAK NIE WIESZ COS TO PISZ POMOZEMY 🙂

    PROPONOWAL BYM CI KUPIC
    CYLINDER – METRAKIT PRO RACE
    SPRZÊGŁO- MALOSSI DELTA
    wariator -malossi multiwar lub malossi MHR
    Gaźnik- Dell’orto 19mm Stage6 Racing
    Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
    Wał- Hebo Racing
    wydech hmm no yasuni c20
    bedziesz musial się liczyć z duzym spalaniem ale i tak nie ma sensu wsadzac tyle kasy w skuter 🙂 kup se sporta i będzie dobze i nie wydasz az tyle kasy bo jak napisal kolega wyzej kolo 7 tys musis przygotowac jak nie więcej 🙂

    #261424
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wino, stopniowo części chciałbym kupować
    darecki92, wiem mieloch tak tak ale w wyszukiwarce wpisac evo i wyskoczą części klasy evo ❓
    wpisałem evo i nie wiem czy to te części ❓ http://sklep.mieloch.pl/advanced_search_result.php?keywords=evo&osCsid=e5383bcc7c36d73a8ee6e119aa026a19&x=0&y=0

    #261425
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    darecki trochę słabo dobrane części … 😉

    jeśli robic evo to tylko pozadne np

    MK PRII
    wał np s6 R/T z 85 mm albo 90 mm korba
    tuning karterow chociaz przy PRII nie jest konieczny
    gaźnik 24 mm s6 R/T albo innej firmy
    kruciec MHR
    over range małossi
    sprzegło malossi MHR
    przełożenia małossi
    zapłon s6 albo malossi
    dzwon s6 WCT
    wydech cos pokroju C21 albo MK PRII albo MHR team …

    ogolnie jeśli nie masz o tym pojecia nie masz po co się za to brac … no offence

    #261426
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mam nadzieje, że w niedalekiej przyszłości zrobie taki tuning 😛 thx wszyscy macie po piwie 😀

    #261427
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Watpie czy to zrobisz. Policzyłeś ile ci to wyjdzie ??
    1. Do zwykłej jazdt się raczej nie opłaca
    2. Raczej nie uzbierasz tyle $

    #261428
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ludzie wy chyba nie wiecie co to evo !!
    nawet te części co podał mumin_ zaliczają się do mocnego racinga ale do evo trochę brakuje:P i mocny racing kosztuje 8tyś a evo to wole nie myśleć 🙂

    #261429
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    chcecie evo ?
    proponuje wydac 3500euro na modyfikacje silnika Catena Miano robiąc silnik TWINSA http://www.scooter-attack.com/pics/news/xxl/2008-07-25_1216986400/kitmiano_08.jpg
    do tego cylinder Fabriziego 92ccm do minarelli, http://www.streetlights.de/7006910_Tuningkit_Fabrizi_Racing_92ccm.html
    gazniki dobrac po przynajmniej 24mm
    i robisz ze skutera przynajmniej 50km demona a kostka brukowa na placu przed domem zostanie zerwana w 2 dni ;]

    powodzenia 🙂

    #261430
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jest jaszcze malossi o pojemności 90 paru ccm i mocy ponad 25KM widziałem w “skuterze”

    #261431
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    siwy nie jest to calkowicie mocny evo’s ale takze nie jest to mocny racing … PRII jest dosc slabym evo’se i to wiedza chyba wszyscy znajacy się na rzeczy … ale na polskie realia to jeden z lepszych evo cylindrow … jest bardzo “przyjazny” dla jego wlasciciela ze względu na dosc duza jak na evo zywotnosc … 😆

    cylek malossi big bore bo o niego na pewno ci chodzi to juz całkowity high end i watpie ze o takie części mu chodzilo … oczywiscie ze sa jeszcze duzo mocniejsze cylindry typu TCR ,2fast ,CRISTOFOLINI i jeszcze pare by się znalazlo … ale to juz calkowicie inna bajka…

    #261432
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja tam wole stage6 racing modular 🙂 z niego idzie wyciągnąć ponad 22KM ale trzeba zmienić zapłon

    #261433
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sebo747 napisał:

    Wino skad ty wiesz ile on moze mieć kasy moze jego rodzice pracuja w jakis duzych firmach i 7 ka dla syna to jest dla nich nie duzy wydatek a moze on sam zarabia na lewo i ma z tego duze zyski wiec nie osadzaj czyjegos stanu majatkowego jak tej osoby nie znasz

    no właśnie 😛

    A co mogę sobie najpierw kupić do tuningu tej klasy od czego zacząć (na razie tego nie będe robił, i nie wiem kiedy będe robił) stopniowo po kolei, żebym nie musiał kupować wszystkiego na raz ❓

    #261434
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    n ja nie wiem czy z s6r wyciagniesz 22 km mysle ze 18 to juz wyczyn i to po sporych przerobkach cylindra… oczywiscie z PRII tez można po przerobkach wyciagnąć i pewnie z 24 konie ale dalem przyklad cylka do ktorego nie trzeba nic przerabiac … 😎

    chociaz dla mnie evo bez przerobek karterow cylka nie ma sensu … 🙄

    [ Dodano: 2008-11-13, 20:03 ]
    na razie złoz sobie dobry naped bo to podstawa i spokojnie to wyregulujesz … potem wałek łozyska tun karterow + kruciec i zawor … a potem cyl + gaźnik+ wydech … bo ciężko jest wyregulować gazior 24 przy seri czy wydech pokroju c 21

    #261435
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    gmax jak pytasz o takie rzeczy to lepiej się za to nie zabieraj pierw dużooo poczytaj.

    #261436
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mumin_, mój kuzyn miał aeroxa właśnie z stage6racing po full portingu wymianie zapłonu yasuni c21 gaźnik chyba 28mm wyciągał wg licznika 160(ale ja tam mu nie wierze:P) i wg hamowni miał ponad 22 KM

    Ja bym ten kit na dwa cylindry zaliczył już do high end 😀 Niektóre samochody mają problem skuter wyprzedzić na średnim sporcie 🙂

    #261437
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak wszedłem do tego tematu i przeczytałem jakie głupoty piszecie padłem na podłoge i nie mogłem wstać przez 10 minut… żal mi was dzieci…
    PRII jest jednym z najsłabszych evo. Na baaardzo dobrym setupie bez przeróbek cylindra ciężko jest osiągnąć 20km a co dopiero 24 hahahahahhahahahahahah…



    Sam wiem to z doświadczenia bo regulowałem swojego Pro Race’a na hamownii.

    Ze Stage6 Racing da radę osiągnąć 22konie. Nawet 23.2, ale do tego musi być maxi tuning cylindra przez np. Dr Chiller czy Pro Flow engine design.

    Dobry setup evo:
    Mhr Cross 70ccm ported by pro flow
    Kartery ported by pro flow
    Wał Stage6 R/T 85mm
    Łożyska Stage6 C4 Metal
    Zawór MHR
    Spacer Kiesler
    Króciec Malossi tuned by pro flow
    Gaźnik Hebo 28mm Keihin tuned by Pro Flow
    Malossi Overrange
    Malossi Delta
    Dzwon Malossi MHR
    Przełożenia Kiesler na przyśpieszenie
    Wydech Yasuni C21
    Zapłon Stage6 R/T lub Malossi MHR
    Pompa wody bosch
    chłodnica kiesler
    Na tym setupie można osiągnąć do 25 koni po dobrym zestrojeniu na hamownii.
    Szczerze nie radzę ludziom, którzy nie mają pojęcia o tuningu brać się nawet za stage6 racing’a bo później chodzą opinię że to beznadziejny cylinder, ponieważ właściciel użytkował go w niewłaściwy sposób.
    Pozdrawiam!
    Panthelion
    PS. Gdy przeczytałem ten temat zobaczyłem przedszkole na jednoslad.pl
    Ludzie!
    Ogarnijcie się! Nie pisczcie głupot bo posypią się warny.

    #261438
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    pantofel … przecież pisalem ze 24 konie to po duzych przerobkach … tak samo jak z s6r …

    #261439
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nawet po maksymalnych przeróbkach nie osiągniesz więcej niż 22,5 z PRII i to jest bodajże rekord niemiec z cylindra MK 70ccm.

    #261440
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    3 czy ile tam pan up. 160 na pewno mu nie idze max to jakieś 130 bym mu dal gdyz czytalem gdzieś kidys w jakims tescie ze paiggio zip na niemieckich przelorzeniach )brali go na v-max) poszedl 159 km/h i to jest na razie rekord

    #261441
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    przerobka karterow w wykonaniu Cateno Miano oraz 2 cylindry Fabriziego i nawet R1’ką nikt nam nie podskoczy ;p a te setupy po 25km to dla mnie porazka z tym co wymienilem ;p
    osobiscie nie mial bym pojecia jak to zestroić ale na pewno znalazla by się firma ktora by się tym zajela ;p

    #261442
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    JacoPL napisał:

    Cateno Miano oraz 2 cylindry Fabriziego i nawet R1’ką nikt nam nie podskoczy ;p

    😯 😯 😯
    To rozumiem że jakiś głupi żart z Twojej strony, już nawet nie mówię czemu…

    a co do tematu, co do skuterów to profesjonalistą chyba nie jesteś bo jakbyś był to sam byś dobrał części i je znalazł, także odradzam Ci evo, nie poradzisz sobie z nim, do tego trzeba mieć naprawdę ogromną wiedzę nt. skuterów i silników 2T, już nie mówię nawet jakie problemy są z regulacją takiego EVO.

    #261443
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz, z regulacją po roku regulacji by ogarną ale trzeba nadmienić że po wyregulowaniu będzie musiał wymieniać pierścienie i tłok i mieć cysternę z paliwem po na stacje by nie dojechał. 😛 Może trochę wyolbrzymiłem ale co tam :))

    Po prostu evo nie nadaje się dla zwykłego śmiećrtelnika do dojeżdżania do szkoły 😀

    #261444
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    #261445
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    30KM na 80ccm 🙂 PFF ;P
    125ccm mają 40 😀

    #261446
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    120ccm by miło 45KM i co ale też skutery są lżejsze od 125ek…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button