Jakie czesci do tuningu aeroxa ?
Dodaj nowy temat na forum! › Forum › Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) › Jakie czesci do tuningu aeroxa ?
Ten temat zawiera 27 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Anonimowy 9 lata, 9 miesiące temu.
- AutorWpisy
- 13 maja 2009 o 20:38 #242186
Anonimowy- Postów: 0
Planuje poprawic osiągi w Aeroxe.
Mam taki pytanie czy to będzie pasowało:Cylinder Kit Malossi MHR CROSS 70cc, Minarelli LC,12mm
Gaźnik Amal (Arreche) 24 mm
Łożyska Teflonowe Wału Stage 6 Minarelli
Pasek Malossi Special
Wał Malossi MHR HPC
Wariator Malossi MHR 2005
Zawór Membranowy MalossiTu nie mogę się zdecydowac czy
Wydech Malossi MHR Team 2
czy
Wydech Yasuni Carrera 30Help!!!
Co mogę jeszcze dodać??
13 maja 2009 o 20:52 #242187
Anonimowy- Postów: 0
dozuc jeszcze sprzeglo i dzwon sprzegla.
sprzeglo: S6 torgue control
dzwon: S6 wing coller13 maja 2009 o 21:09 #242188
Anonimowy- Postów: 0
wydech wziął bym tego MHR, zawsze cylinder mhr, wydech mhr i na pewno będzie z tego plus, lepiej się zestroi.
ten cylinder malossi mhr to już klasa evo więc wymiana zapłonu też była by mile widziana np. stage6 r/t
nie zapomnij o króćcu ssącym, stożku, gaźnik bym wziął 28mm, klasa evo więc jakiś przeciwtalerz wzmocniony, wario to weź to overrange z talerzami tourge control no i przełożenia oczywiście wtórne i pierwotne.
a sprzęgło to bym był za polini 2g evolution i dzwonem Stage6 WingCooler Team, ten ze wzmocnieniem w postaci pierścienia.13 maja 2009 o 21:18 #242189
Anonimowy- Postów: 0
co to ten krućec ssący?? i co to ten overrange z talezami
I przełozenia wtorne i pierwitne??😳
13 maja 2009 o 21:24 #242190
Anonimowy- Postów: 0
baks93 napisał:
co to ten krućec ssący?? i co to ten overrange z talezami
I przełozenia wtorne i pierwitne??😳
Skoro tego nie wiesz to czemu chcesz robić tuning klasy evo? w nim co chwile trzeba tłok wymieniać, w wacusia czasu się spędza nad regulacją i nie tak łatwo to zestroić wszystko ze sobą. Chyba ze Ci to robi mechanik wszystko i będziesz do niego jeździł ze skuterem co 500km żeby tłok wymienił i co 500km jakieś 200zł w plecy za nowy dobry tłok.
króciec ssący to takie coś co do czego przyczepiony jest gaźnik a zaraz pod króćcem jest zawór membranowy.
overrange to po prostu nazwa, a talerze tourge control to te talerze po stronie sprzęgła między którymi znajduje się pasek.
przełożenia to są mniej więcej między kołem a sprzęgłem, zamknięte szczelnie i zalane olejem, przekładają moc ze sprzęgła na koło. wtórne i pierwotne to po prostu nazwa zębatek jakby, jedna wtórna druga pierwotna.
do tej klasy tuningu praktycznie wszystko co się da wymienić w silniku trzeba wymienić bo jak nie to się i tak zaraz rozleci ;p 10.000zł Ci nie pomoże i te majątki porzucone na stacji benzynowej xD13 maja 2009 o 21:28 #242191
Anonimowy- Postów: 0
to jaki powinienem zrobić??
Co radziszł?13 maja 2009 o 21:42 #242192
Anonimowy- Postów: 0
sport/racing
sport to na bazie metrakit hand made 70ccm
racing to malossi mhr replica/hebo manston.
sport to do 10/11 koni mniej więcej racing to nawet ponad 16
ale sport mniej pali, jest dużo żywotniejszy, mniej się części zużywają, łatwiej zestroić, racing dokładnie odwrotnie.
ja Ci polecam tuning sport, jak dobrze dobierzesz części, zestroisz to Cie bez problemu powinno rzucać na koło i v-max realne koło 100/110 i tuning wyjdzie Cie ze 3 razy taniej niż to evo a exploatacja bez porównania, ze 100 razy taniej xd13 maja 2009 o 21:59 #242193
Anonimowy- Postów: 0
Czy mógł bym założyc
Cylinder Stage6 Racing 70 cc Modular Minarelli 10 mm LC ??13 maja 2009 o 22:09 #242194
Anonimowy- Postów: 0
no możesz, oferuje on dużą moc, ale nie jestem przekonany co do cylindrów stage6…
zastanów się też nad hebo manston replica lub malossi mhr replica.13 maja 2009 o 22:37 #242195
Anonimowy- Postów: 0
a może zostac do tego orginaly pasek??
- AutorWpisy
Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie