Jakie czesci do tuningu aeroxa ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Jakie czesci do tuningu aeroxa ?

Ten temat zawiera 27 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #242186

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Planuje poprawic osiągi w Aeroxe.
    Mam taki pytanie czy to będzie pasowało:

    Cylinder Kit Malossi MHR CROSS 70cc, Minarelli LC,12mm
    Gaźnik Amal (Arreche) 24 mm
    Łożyska Teflonowe Wału Stage 6 Minarelli
    Pasek Malossi Special
    Wał Malossi MHR HPC
    Wariator Malossi MHR 2005
    Zawór Membranowy Malossi

    Tu nie mogę się zdecydowac czy
    Wydech Malossi MHR Team 2
    czy
    Wydech Yasuni Carrera 30

    Help!!!

    Co mogę jeszcze dodać??

    #242187

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dozuc jeszcze sprzeglo i dzwon sprzegla.
    sprzeglo: S6 torgue control
    dzwon: S6 wing coller

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #242188

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wydech wziął bym tego MHR, zawsze cylinder mhr, wydech mhr i na pewno będzie z tego plus, lepiej się zestroi.
    ten cylinder malossi mhr to już klasa evo więc wymiana zapłonu też była by mile widziana np. stage6 r/t
    nie zapomnij o króćcu ssącym, stożku, gaźnik bym wziął 28mm, klasa evo więc jakiś przeciwtalerz wzmocniony, wario to weź to overrange z talerzami tourge control no i przełożenia oczywiście wtórne i pierwotne.
    a sprzęgło to bym był za polini 2g evolution i dzwonem Stage6 WingCooler Team, ten ze wzmocnieniem w postaci pierścienia.

    #242189

    Anonimowy
    • Postów: 0

    co to ten krućec ssący?? i co to ten overrange z talezami
    I przełozenia wtorne i pierwitne??

    😳

    #242190

    Anonimowy
    • Postów: 0

    baks93 napisał:

    co to ten krućec ssący?? i co to ten overrange z talezami
    I przełozenia wtorne i pierwitne??

    😳

    Skoro tego nie wiesz to czemu chcesz robić tuning klasy evo? w nim co chwile trzeba tłok wymieniać, w wacusia czasu się spędza nad regulacją i nie tak łatwo to zestroić wszystko ze sobą. Chyba ze Ci to robi mechanik wszystko i będziesz do niego jeździł ze skuterem co 500km żeby tłok wymienił i co 500km jakieś 200zł w plecy za nowy dobry tłok.

    króciec ssący to takie coś co do czego przyczepiony jest gaźnik a zaraz pod króćcem jest zawór membranowy.
    overrange to po prostu nazwa, a talerze tourge control to te talerze po stronie sprzęgła między którymi znajduje się pasek.
    przełożenia to są mniej więcej między kołem a sprzęgłem, zamknięte szczelnie i zalane olejem, przekładają moc ze sprzęgła na koło. wtórne i pierwotne to po prostu nazwa zębatek jakby, jedna wtórna druga pierwotna.
    do tej klasy tuningu praktycznie wszystko co się da wymienić w silniku trzeba wymienić bo jak nie to się i tak zaraz rozleci ;p 10.000zł Ci nie pomoże i te majątki porzucone na stacji benzynowej xD

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #242191

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to jaki powinienem zrobić??
    Co radziszł?

    #242192

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sport/racing
    sport to na bazie metrakit hand made 70ccm
    racing to malossi mhr replica/hebo manston.
    sport to do 10/11 koni mniej więcej racing to nawet ponad 16
    ale sport mniej pali, jest dużo żywotniejszy, mniej się części zużywają, łatwiej zestroić, racing dokładnie odwrotnie.
    ja Ci polecam tuning sport, jak dobrze dobierzesz części, zestroisz to Cie bez problemu powinno rzucać na koło i v-max realne koło 100/110 i tuning wyjdzie Cie ze 3 razy taniej niż to evo a exploatacja bez porównania, ze 100 razy taniej xd

    #242193

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czy mógł bym założyc
    Cylinder Stage6 Racing 70 cc Modular Minarelli 10 mm LC ??

    #242194

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no możesz, oferuje on dużą moc, ale nie jestem przekonany co do cylindrów stage6…
    zastanów się też nad hebo manston replica lub malossi mhr replica.

    #242195

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a może zostac do tego orginaly pasek??

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 28 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie