Jaki wydech do 2t skuter??

witam mam cylinder malossi sport70cc
gaznik dellorto 17,5
wariator i sprzegło chińskie niby sportowe
mam problem bo nie wiem jaki wydech kuipc czytałem ze najlepiej to yasuni r
ale nie mam wolnych 600zl mam do dyspozycj cos koło 350zl
jaki byscie mi wydech polecili ewentualnie mógłbym od was cos odkupic fajnego
mam silnik minarelli chłodzony powietrzem cylinder lezący
dzeiki za pomoc.

szukaj używanych. najsłabiej to tecnigas next-r (ale da rade z tym cylindrem) potem S6 Pro Replica i podobne tej klasy

szukam ciagle uzywanych ale sa w strasznie słabym stanie
tecnigas next-r to odpada straszeni słaby wydech

sam jesteś słaby :). Jeździłem z malossi sport 70 i S6 Streetrace70 na wydechu Next-R i S6ProReplica i w osiągach oraz spalaniu nie było żadnych różnic. A mam dane z hamowni
MOOOOOŻE JAAAAAKBYŚ miał cylinder co generuje nie 8-9 tylko 15KM to byś różnice poczuł. W twoim przypadku na 99% nie ma to znaczenia.
Ale skoro naczytałes sie forów i wiesz co jest najlepsze bo tak gdzieś napisali to szukaj tego co ma dac ci szczęście.

Albo podejdź do sprawy przytomnie: masz 17mm gaźnik do cylindra dla którego zalecają w zasadzie 19mm - wiec nie wyciagasz a niego maxa (już nawet pomijam regulacje - załóżmy że jest doskonała) czy tak czy siak. A napinasz sie na “najlepszy wydech” ktory nic ci nie da bo i tak nie wyciagasz maxa z cylindra

XD ja przy Top Racing Black Trophy 70 czyli najmocniejszym sporcie, po porcie mam Yasuni R a Ty chcesz pchać go do cylindra o mocy 7-9KM ? :smiley:

i z chińskiem wariatorem. ale ma być moc. taka na papierze. i szacun na dzielni.

no nwm moj kolega ma poloni sport 70cc wydech yasuni r gaznik delorto 17,5 i mu leci 8s do setki a 117 vmax ja ciałem zrobic taki setup jak on własnie ma ale w sklepie nie mili na stanie poloni sporta tylko malossi i kolega mowił ze to to samo praktyczine i zebym brał

i jak kolega sie obudził to był spocony ? :slight_smile:
i " do setki" i jeszcze w 8 sekund… no no. i Jeszcze 117 na godzine fruwa. Kurde a gupie ludzie motocykle 250 kupują żeby tyle jeździć :smiley:

i mam jeszcze problem bo na tym secie co mam w gazniku dysza 85 kolor swiecy kawa z mlekiem i mi zalałem 5l zrobiłem 47km i koniec
wiecie co moze byc nie tak??

wyciek.
zakładając że licznik działa prawidłowo (co wcale nie jest takie oczywiste) to by ci wychodziło 10L na 100km. To jest bardzo dużo jak na ten cylinder. Jakby tak przepalał to by oznaczało bardzo za bogatą mieszanke. Ale wtedy świeca by była czarna.
A skoro kolor ma prawidłowy to paliwko nie przez cylinder ucieka. Wszystko masz suche? Może przelew w gaźniku co kapie rurką wprost na ulice. Plam nie zostawia jak stoi?

Masz tam więcej problemów niż tylko wybór dobrego wydechu. Natomiast wracając do świata realnego. Zarówno ty jak i kolega na cylindrach klasy Polini Sport 70 AC (a nawet LC), Malossi 70, S6 SR70…itd… generalnie na wszystkim co w optymalnych warunkach wyciągnie około 9KM (wiec swobodnie zakładajcie że wasze zestawy realnie robią 6,5-7KM)… na seryjnych przełożeniach w skuterach na 12" kołach NIE POJADĄ WIĘCEJ NIŻ około 85… może 90km/h (realnych - a nie wg własnego licznika). Nawet jakbyście mieli 19mm gaźniki, ultrawydechy i optymalną regulacje. Żeby skały srały - jak mawia mój kolega.
Te ileśtam do setki i 117km/h to czysta fikcja. Mój 607 2T mający 6,7KM na kole (wiec ze 20%+ więcej na silniku bo napęd CVT “zjada” 15-25% mocy lekko licząc) na dobrym wariatorze S6, dobrym korektorze z yamahy JOG 100, sportowym sprzęgle i tuningowym dzwonie S6 jechał realnie w okolicy 85-90km rżnięty do maxa. Jego wersja 125cm 4T co podobno ma 8,5KM - dla niej producent deklaruje 85km/h prędkość max.
Spalał mi przy tym od 6,7 do 8,5 (najwyższy odnotowany wynik ale bardzo odosobniony… średnio do 7,5 sie zamykał) litra w zależności od stylu jazdy
do 100km/h jest jeszcze przepaść a do 117km/h jest galaktyka. Fizyki pan nie oszukasz.

Jest jeszcze jedna opcja z czym się ostatnio spotkałem. Nieszczelne uszczelniacze wału, koleś miał świecę aż białą to wkręcił dyszę 90…świeca kawa z mlekiem a spalanie miał takie, że na zbiorniku paliwa robił 60km :smiley:

I nie słuchaj kolegi bo może baśnie pisać co najwyżej. Z hamowni wyszło mi 14KM i v max po zmianie przekładni na dłuższą jak i cylinder po porcie dały mi 109Km/h vmax oraz przyspieszenie do 100 km/h w granicach 11-12s a tu kolega ma 8s do setki i vmax rodem ze 125-ki, która oscyluje mocą w granicach 13-15KM. Polini jak i Malossi to są sporty, które moc osiągają podobną jak chińczyki po porcie czyli 7-8KM co nie ma prawa rozpędzić skutera do 100Km/h…jak 80km/h osiąga to już świetny wynik. Zaletą tych cylindrów jest idioto odporność z racji średniej mocy są bardzo wytrzymałe.

tak, ale to wciąż jest w kategorii “wyciek”. 3-4 litry paliwa “górką” na każde 100km to nie jest coś co może zniknąć bez śladu jak przeleci przez silnik - chyba że na LPG jeździ.
Albo jest na ziemi, albo jest czarna świeca, albo rzyga wydechem albo jest zalany silnik. Gdzieś musi być “ślad” po nadmiarze tego paliwa.
Chyba że dopiero jeden zbiornik tak przewalił - to sie jeszcze mogło nie poodkładać na tyle że widać.

Wyciek czuć od razu tak samo jak zalewanie bo nie przepala i czuć benzynę w spalinach aż w oczy szczypie. Ale dochodzimy do konkluzji, że silnik 50 czy tam 70ccm nie jest w stanie spalić 10l na 100Km

nie buchając czarną sadzą lub nie generując 18KM - nie jest