JAKI SKUTER KUPIĆ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #34702 Reply
    bziumbzium
    Użytkownik
    • 4
    • 51Postów:

Witam forumowiczów,
    mam problem z wyborem skutera gdyż nie znam się na tym temacie w ogóle.

Czego szukam:

Skuter
    Pojemnosć do 50 ccm, nie chce żadnych z powiększoną pojemnościa itp, ma być legalny do jeżdżenia pod kątem pojemnosci bez uprawnień na motocykl, tak aby sam dowód osobisty wystarczył.
    Skuter może być nowy lub używany.
    Cena skutera powinna być jak najabrdziej zbliżona do 1500 zł, choc jeśłi będzie jakas okazjia to moge dołożyć troszkę ale na pewno nie przekrosze 2000 zł.

Do czego ten skuter?:
    Nie potrzebuję go tuningowac, przerabiać, startowac nim na redbull fighters… on ma jeździć, mieścić dwie osoby.
    Skuter będzie mi służył do jazdy do pracy głównie (900 km/ miesiąc)
    Najprawdopowdobniej zdejmę z neigo blokadę aby mógł osiągać stabilna predkość 60-70 km/h przy jednej osobie, tak abym do pracy nei jechałw nieskończonosc, ale jak zaznaczyłem zawrotna predkosc nie jest mi potrzebna bo taka mam w samochodzie.
    Jakby był na dużych kołach to było by super.
    Mazowieckie

Dodatkowe pytania i watpliwości:
    Słyszałem ze skuter 4suwowy bedzie trwalszy.
    Słyszałem że skutery markowe typu piaggio itp będa trwalsze, jednakże taki markowy skuter w tej cenie będzie miał z 10 lat, więc swoją markową trwałośc chyva już przejeździł.
    Słyszałem że „chińczyki” może i są mniej trwałe bo rpzejada kilkanaście tys. kilometrów, ale wtedy po prostu traca kompresję na silniku, naprawa kosztuje do 350 zł i jadą kolejne kilkanaście tys km.

Tak więc pytanie do Was forumowicze… jak to jest, bo za chiny nie mam pojęcia co mam wybrać, firm jest pełno, raz ilosc modeli w kazdej firmie…

z góry dzięki.

#34703 Reply
    Jakub100001
    Użytkownik
    • 13
    • 582Postów:

Z markowych to polecam Ci Kymco Agility :http://moto.allegro.pl/kymco-agility-i1687433425.html