Jaki skuter i czy 2t czy może 4t?

Otagowano: , , , , ,

Oglądasz 30 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #7354 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Witam. Dosyć dawno temu zakładałem już temat o tym, że chcę kupić skuter do 2000 na raty. Dzisiaj czasy są inne :roll:(dobra przesadziłem) . Chodzi o to, że albo wybiorę Agility lub Agility RS albo będzie to do 2000 kingway coliber lub http://allegro.pl/item1102543968_zumico_quick_2t_nowy_50cm_skuter.html albo http://moto.allegro.pl/item1138310415_najszybszy_skuter_sportowy_2_suw_ventus_max_90km_h.html

      Pomóżcie mi coś wybrać. I nie piszcie że Agilka jest zajebi… bo ja to wiem tylko po prostu fajnie by było kupić coś tańszego, no a czego się nie robi dla agilki. dobra jeszcze sprawa czy agilka to chinol czy jakiś inny berbeć? Pozdrawiam

      Dodam jeszcze, że Ventus ma mieć spalanie na poziomie 2,5 l na 100 km mimo, że jest dwu suwem.

      PS. Wiek 15 – Wzrost 162 – Waga 60 kg

    • #7355 Odpowiedz
      lukas548
      Członek
      • Postów: 206

      Agilka to koncern kymco nie chinol tylko skrzyżowanie hondy z tajwanem

    • #7356 Odpowiedz
      lukas548
      Członek
      • Postów: 206

      Tak że napewno kymco lepsze od chinoli

    • #7357 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      a co sądzisz o tym ventusie bo jedni go chwalą inni gnoją

    • #7359 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      jeszcze moglby mi ktos powiedziec cos wiecej o firmie zumico?

    • #7360 Odpowiedz
      inca
      Członek
      • Postów: 155

      Sousek wrote:

      a co sądzisz o tym ventusie bo jedni go chwalą inni gnoją

      Wiesz co z tym spalaniem to w 2T jest tak ze producent podaje o wiele mniej nisz rzeczywista wartość .
      Np moja streetka ksiązkowo powinna 2,5 brać a bierze 3,2-3,5 L/100km

      ————————————-
      Inca Street 50 2T po 12000 km poszła w odstawkę
      Zipp Quantum R 50 2T 2012r – nowy zakup
    • #7361 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      a w ogóle ktoś słyszał tutaj o czymś takim jak ventus, bo ja osobiście pierwszy raz na polskiej jezdzie jest ich pelno i pisze ze sa ok

    • #7364 Odpowiedz
      Patrykk
      Członek
      • Postów: 2 027

      Ventus – chinczyk jak kazdy inny . Co tu duzo mowic.

    • #7366 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      A Sym Orbit 50 to też chinol? Bo wygląda i podobno prawie taki sam jak Agilka a tysiączka tańszy.

    • #7368 Odpowiedz
      Vezyr
      Członek
      • Postów: 2 406

      SYM Orbit to praktycznie kopia Agility, trochę inny wygląd, marka i cena 😀 Też jest z tajwanu.

      [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    • #7369 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      To co lepiej wziąść tego orbitka, ma go ktoś?

    • #7371 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Mam jeszcze pytanie jakie jest maks obciążenie na Agilce 50?

    • #7375 Odpowiedz
      arcio1
      Członek
      • Postów: 1 161

      Jak zależy Ci na cenie i Orbit jest tańszy o 1000zł to bierz go 😉
      Ja mam Sym Jet Sport X i przejechałem już 2820km bezawaryjnie.

    • #7382 Odpowiedz
      qazwsxedc
      Członek
      • Postów: 3 026

      Obojętnie czy weźmiesz Kymco czy Sym’a i tak będziesz zadowolony, bo to solidne konstrukcje.
      Maks obciążenie to zapewne koło 130kg- może więcej.
      ja bym kupił agilkę RS

      _____________________________________________
      KYMCO New Dink 200i
      [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22807] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22807/icon3.png[/IMG][/URL]

      [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22806] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22806/icon4.png[/IMG][/URL]

    • #7406 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      130? nie no co ty jak coliber idzie 155 uniesc

    • #7408 Odpowiedz
      qazwsxedc
      Członek
      • Postów: 3 026

      podałem tą masę z bezpiecznym zaokrągleniem.
      Coliber może i tyle udźwignie, ale jak będzie jechał to inny temat.

      _____________________________________________
      KYMCO New Dink 200i
      [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22807] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22807/icon3.png[/IMG][/URL]

      [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22806] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22806/icon4.png[/IMG][/URL]

    • #7425 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      No i niestety pieniędzy nie będe miał 😐 znowu jestem w ciemnej dupie między wybranie kingwaya colibra albo inci sprint wiec zapytam co polecacie? kingway colibra fartta jak juz bede bral, doradzcie mi jeszcze to i nie bede juz mial wiecej durnych pytan 🙁 (zielony jestem ➡ :mrgreen:

    • #7426 Odpowiedz
      Majker
      Członek
      • Postów: 1 060

      Rower, jak brak kasy i niechęć do używanego… Dla Twojego dobra…

    • #7427 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Nie powiedziałem , że nie jestem chętny no ale wiesz raty Jednak jeżeli mógłbyś mi doradzić jakaś fajną używkę to ok. też sprawa taka, że musze się obeznać ze skuterem bo nigdy nie jezdzilem.znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/item1100451637_piekna_aprilia_sr_2002_rok_di_tech_nie_aerox.html

    • #7428 Odpowiedz
      Leszek Śledziński
      Keymaster
      • Postów: 2 361

      No, tyle, ze 500 pln jeszcze na opłaty będzie potrzeba…
      Co do sprinta: chodzą teraz po 1800 – 1900. http://www.skuterowo.com/Sham_Janesky/ go ma i jeździ dziennie na nim 120 km, przebieg 6000 i bez problemów (strzeliła tylko linka licznika i czujnik stopu).
      Tak, wiem, chińszczyzna, ale jak na początek… Nawet jak się zacznie sypać to sprzedaż to, albo zaczniesz się bawić w mechanika:) Dwa lata gwarancji. Sam miałem i z czystym sumieniem nie żałowałem. I też jak podejdziesz do tego z dystansem nie powinieneś. To mały, tani skuter, zero komfortu, brak jakiś nadzwyczajnych osiągów…

      http://www.skuterowo.com/Sham_Janesky/ – pogadaj z nim, zaproś do kontaktów:D

      Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    • #7429 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      A, powiedz mi chociażby czym ta inca się różni od takiego Colibra, bo tak to bym sobie porównał gdzie by wyszło taniej, bo np. Inca Sprint w jednym serwisie 1900 od reki, a na raty które chciałbym wziaść wychodzi 3500 tysiąca. Akurat Coliber chyba Sport (bo gdybym brał fartta to głównie chodzi o wygląd) w innym serwisie stoi 2000 i raty 10% kwoty w skali roku, więc tu się najbardziej zastanawiam, czy Inca rzeczywiście jest taka „yo super elo” rewelacyjna, że się nie psuje tak bardzo. Ja akurat skuterami dopiero w tym roku się zacząłem interesować i w dodatku tylko raz jechałem minute, więc tak jak pisałem, że czemu chce chinola, bo po prostu muszę się nauczyć jeździć. No i ta kwestia, czy rzeczywiście jest sens szukać Sprinta (chyba akurat wiem gdzie będzie taki serwis) w którym raty będę miał podobne jak na colibra. Kwestia jeszcze gdzie będę miał dłużej gwarancje. Czytałem, że Colibry nie potrafią się odpalić w zime, a z tego co wiem Inca dopiero po zimie na rynek weszła.

    • #7430 Odpowiedz
      Leszek Śledziński
      Keymaster
      • Postów: 2 361

      Powiem Ci tak:
      Czym różni się Coliber od Sprinta:
      1. Wygląd – nieporównywalnie lepsze wykończenie, dużo mniej kiczowate. Spójrz np na pokrycie kanapy w obu modelach, plastiki, spasowanie ich, zegary. Inca tutaj bije na łeb kingwaya.
      2. Inne podzespoły – w Sprincie inny, lepszy gaźnik, aku, sprzęgło, pasek, opony.
      3. Inca ma większe koła.
      4. Cena ta sama, bo Inca rezygnuje z tego modelu i sprzedają to za psie pieniądze.
      5. Jak gadałem z serwisami to Sprint mało się psuje (jak na chinolami). Najmniej reklamacji.

      Wady Sprinta:
      Słaba elektryka (najczęstsze usterki). Źle zabezpieczona żarówka przednich pozycyjnych. Zero komfortu poprzez felgi niskoprofilowe.

      Zdaje sobie, ze to pierwszy skuter. Jak go zarysujesz, zrobisz szlif to nie bedzie ci żal. A jak coś zawsze sprzedaż go za 1000 pln.

      Jaka rekomendacja? Miałem Sprinta na testach w zimie, jeden z pierwszych egzemplarzy. Prócz tego, że wydech przerdzewiał niesamowicie od soli to nic się nie działo.

      Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    • #7431 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Serdecznie ci dziękuje. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby coś dodać bardzo byłbym wdzięczny. Wprawdzie to nie wygląd, a wnętrze jest ważne i to nie tylko w skuterze 8)

      PS. Rozumiem, że Sprinty są tylko 2009?

    • #7432 Odpowiedz
      Leszek Śledziński
      Keymaster
      • Postów: 2 361

      Dokładnie. Wnętrze;)
      Musisz sobie zdawać sprawę, że chinol to chinol i ma prawo mieć swoje humory, może trafić się gorsza jedna, czy druga część… Ale jak już masz wybierać z chińskich towarów to chyba warto zaryzykować sprinta. Takie jest moje zdanie i każdy może się z tym nie zgodzić. Dodam tylko, że swoje zdanie wykształciłem własnymi doświadczeniami.

      Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    • #7433 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Słuchaj mam jeszcze to ostatnie pytanie, może się orientujesz. Jak z tym odblokowywaniem w Sprincie, bo słyszałem i nawet na forum widziałem, że ciężko.

    • #7434 Odpowiedz
      Leszek Śledziński
      Keymaster
      • Postów: 2 361

      Z odblokowaniem jest tak:
      1. Tuleja (dystans) na wariatorze. Odblokowanie tego elementu daje ci licznikowe 60 na v-max.
      2. CDI (moduł zapłonowy). Jest on praktycznie do zdobycia tylko w INCA. Daje on wówczas pełne odblokowanie i v-max licznikowy 70-75.

      PS. Tak, wszystkie są 09 rocznik, dlatego po taniości.

      Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    • #7435 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Teraz pytanie z serii „zielony człowiek :mrgreen:” Czyli np. gdzie dostać ten CDI bo na Allegro nigdzie nie ma, jakieś podanie do nich złożyć czy co ?:P I w ogóle czy łatwo je zdjąć?

    • #7436 Odpowiedz
      Leszek Śledziński
      Keymaster
      • Postów: 2 361

      Tuleje lepiej w serwisie – koszt – piwo dla mechanika.
      CDI to w rezultacie wtyczka z trzema pinami. Jest koło aku w podłodze. Można wymienić samemu.

      CDI zamawiasz np pisząc maila do INCA, albo zamawiając w sklepie, który sprzedaje ich skutery.

      Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    • #7437 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Wielkie dzięki nie mam więcej pytań. Jeszcze raz dziękuje, że wytrzymałeś i uprzejmie odpowiedziałeś na pytania nowicjusza. 🙂

    • #7438 Odpowiedz
      Leszek Śledziński
      Keymaster
      • Postów: 2 361

      Od tego tutaj jestem:) Nie ma za co. Miłej nocy.

      Testuję nowy Sklep Jednoślad.pl. https://sklep.jednoslad.pl
    • #7439 Odpowiedz
      Sousek
      Członek
      • Postów: 145

      Dzięki nawzajem.

Oglądasz 30 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: Jaki skuter i czy 2t czy może 4t?
Twoje dane:




Back to top button