Jaki skuter i czy 2t czy może 4t?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7354 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Witam. Dosyć dawno temu zakładałem już temat o tym, że chcę kupić skuter do 2000 na raty. Dzisiaj czasy są inne :roll:(dobra przesadziłem) . Chodzi o to, że albo wybiorę Agility lub Agility RS albo będzie to do 2000 kingway coliber lub http://allegro.pl/item1102543968_zumico_quick_2t_nowy_50cm_skuter.html albo http://moto.allegro.pl/item1138310415_najszybszy_skuter_sportowy_2_suw_ventus_max_90km_h.html

    Pomóżcie mi coś wybrać. I nie piszcie że Agilka jest zajebi… bo ja to wiem tylko po prostu fajnie by było kupić coś tańszego, no a czego się nie robi dla agilki. dobra jeszcze sprawa czy agilka to chinol czy jakiś inny berbeć? Pozdrawiam

    Dodam jeszcze, że Ventus ma mieć spalanie na poziomie 2,5 l na 100 km mimo, że jest dwu suwem.

    PS. Wiek 15 – Wzrost 162 – Waga 60 kg

    #7355 Reply
    lukas548
    Użytkownik
    • 0
    • 206Postów:

    Agilka to koncern kymco nie chinol tylko skrzyżowanie hondy z tajwanem

    #7356 Reply
    lukas548
    Użytkownik
    • 0
    • 206Postów:

    Tak że napewno kymco lepsze od chinoli

    #7357 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    a co sądzisz o tym ventusie bo jedni go chwalą inni gnoją

    #7359 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    jeszcze moglby mi ktos powiedziec cos wiecej o firmie zumico?

    #7360 Reply
    inca
    Użytkownik
    • 5
    • 155Postów:

    Sousek wrote:

    a co sądzisz o tym ventusie bo jedni go chwalą inni gnoją

    Wiesz co z tym spalaniem to w 2T jest tak ze producent podaje o wiele mniej nisz rzeczywista wartość .
    Np moja streetka ksiązkowo powinna 2,5 brać a bierze 3,2-3,5 L/100km

    #7361 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    a w ogóle ktoś słyszał tutaj o czymś takim jak ventus, bo ja osobiście pierwszy raz na polskiej jezdzie jest ich pelno i pisze ze sa ok

    #7364 Reply
    Patrykk
    Użytkownik
    • 12
    • 2 027Postów:

    Ventus – chinczyk jak kazdy inny . Co tu duzo mowic.

    #7366 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    A Sym Orbit 50 to też chinol? Bo wygląda i podobno prawie taki sam jak Agilka a tysiączka tańszy.

    #7368 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    SYM Orbit to praktycznie kopia Agility, trochę inny wygląd, marka i cena 😀 Też jest z tajwanu.

    #7369 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    To co lepiej wziąść tego orbitka, ma go ktoś?

    #7371 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Mam jeszcze pytanie jakie jest maks obciążenie na Agilce 50?

    #7375 Reply
    arcio1
    Użytkownik
    • 4
    • 1 161Postów:

    Jak zależy Ci na cenie i Orbit jest tańszy o 1000zł to bierz go 😉
    Ja mam Sym Jet Sport X i przejechałem już 2820km bezawaryjnie.

    #7382 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Obojętnie czy weźmiesz Kymco czy Sym’a i tak będziesz zadowolony, bo to solidne konstrukcje.
    Maks obciążenie to zapewne koło 130kg- może więcej.
    ja bym kupił agilkę RS

    #7406 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    130? nie no co ty jak coliber idzie 155 uniesc

    #7408 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    podałem tą masę z bezpiecznym zaokrągleniem.
    Coliber może i tyle udźwignie, ale jak będzie jechał to inny temat.

    #7425 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    No i niestety pieniędzy nie będe miał 😐 znowu jestem w ciemnej dupie między wybranie kingwaya colibra albo inci sprint wiec zapytam co polecacie? kingway colibra fartta jak juz bede bral, doradzcie mi jeszcze to i nie bede juz mial wiecej durnych pytan 🙁 (zielony jestem ➡ :mrgreen:

    #7426 Reply
    Majker
    Użytkownik
    • 1
    • 1 060Postów:

    Rower, jak brak kasy i niechęć do używanego… Dla Twojego dobra…

    #7427 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Nie powiedziałem , że nie jestem chętny no ale wiesz raty Jednak jeżeli mógłbyś mi doradzić jakaś fajną używkę to ok. też sprawa taka, że musze się obeznać ze skuterem bo nigdy nie jezdzilem.znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/item1100451637_piekna_aprilia_sr_2002_rok_di_tech_nie_aerox.html

    #7428 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    No, tyle, ze 500 pln jeszcze na opłaty będzie potrzeba…
    Co do sprinta: chodzą teraz po 1800 – 1900. http://www.skuterowo.com/Sham_Janesky/ go ma i jeździ dziennie na nim 120 km, przebieg 6000 i bez problemów (strzeliła tylko linka licznika i czujnik stopu).
    Tak, wiem, chińszczyzna, ale jak na początek… Nawet jak się zacznie sypać to sprzedaż to, albo zaczniesz się bawić w mechanika:) Dwa lata gwarancji. Sam miałem i z czystym sumieniem nie żałowałem. I też jak podejdziesz do tego z dystansem nie powinieneś. To mały, tani skuter, zero komfortu, brak jakiś nadzwyczajnych osiągów…

    http://www.skuterowo.com/Sham_Janesky/ – pogadaj z nim, zaproś do kontaktów:D

    #7429 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    A, powiedz mi chociażby czym ta inca się różni od takiego Colibra, bo tak to bym sobie porównał gdzie by wyszło taniej, bo np. Inca Sprint w jednym serwisie 1900 od reki, a na raty które chciałbym wziaść wychodzi 3500 tysiąca. Akurat Coliber chyba Sport (bo gdybym brał fartta to głównie chodzi o wygląd) w innym serwisie stoi 2000 i raty 10% kwoty w skali roku, więc tu się najbardziej zastanawiam, czy Inca rzeczywiście jest taka „yo super elo” rewelacyjna, że się nie psuje tak bardzo. Ja akurat skuterami dopiero w tym roku się zacząłem interesować i w dodatku tylko raz jechałem minute, więc tak jak pisałem, że czemu chce chinola, bo po prostu muszę się nauczyć jeździć. No i ta kwestia, czy rzeczywiście jest sens szukać Sprinta (chyba akurat wiem gdzie będzie taki serwis) w którym raty będę miał podobne jak na colibra. Kwestia jeszcze gdzie będę miał dłużej gwarancje. Czytałem, że Colibry nie potrafią się odpalić w zime, a z tego co wiem Inca dopiero po zimie na rynek weszła.

    #7430 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Powiem Ci tak:
    Czym różni się Coliber od Sprinta:
    1. Wygląd – nieporównywalnie lepsze wykończenie, dużo mniej kiczowate. Spójrz np na pokrycie kanapy w obu modelach, plastiki, spasowanie ich, zegary. Inca tutaj bije na łeb kingwaya.
    2. Inne podzespoły – w Sprincie inny, lepszy gaźnik, aku, sprzęgło, pasek, opony.
    3. Inca ma większe koła.
    4. Cena ta sama, bo Inca rezygnuje z tego modelu i sprzedają to za psie pieniądze.
    5. Jak gadałem z serwisami to Sprint mało się psuje (jak na chinolami). Najmniej reklamacji.

    Wady Sprinta:
    Słaba elektryka (najczęstsze usterki). Źle zabezpieczona żarówka przednich pozycyjnych. Zero komfortu poprzez felgi niskoprofilowe.

    Zdaje sobie, ze to pierwszy skuter. Jak go zarysujesz, zrobisz szlif to nie bedzie ci żal. A jak coś zawsze sprzedaż go za 1000 pln.

    Jaka rekomendacja? Miałem Sprinta na testach w zimie, jeden z pierwszych egzemplarzy. Prócz tego, że wydech przerdzewiał niesamowicie od soli to nic się nie działo.

    #7431 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Serdecznie ci dziękuje. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby coś dodać bardzo byłbym wdzięczny. Wprawdzie to nie wygląd, a wnętrze jest ważne i to nie tylko w skuterze 8)

    PS. Rozumiem, że Sprinty są tylko 2009?

    #7432 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Dokładnie. Wnętrze;)
    Musisz sobie zdawać sprawę, że chinol to chinol i ma prawo mieć swoje humory, może trafić się gorsza jedna, czy druga część… Ale jak już masz wybierać z chińskich towarów to chyba warto zaryzykować sprinta. Takie jest moje zdanie i każdy może się z tym nie zgodzić. Dodam tylko, że swoje zdanie wykształciłem własnymi doświadczeniami.

    #7433 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Słuchaj mam jeszcze to ostatnie pytanie, może się orientujesz. Jak z tym odblokowywaniem w Sprincie, bo słyszałem i nawet na forum widziałem, że ciężko.

    #7434 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Z odblokowaniem jest tak:
    1. Tuleja (dystans) na wariatorze. Odblokowanie tego elementu daje ci licznikowe 60 na v-max.
    2. CDI (moduł zapłonowy). Jest on praktycznie do zdobycia tylko w INCA. Daje on wówczas pełne odblokowanie i v-max licznikowy 70-75.

    PS. Tak, wszystkie są 09 rocznik, dlatego po taniości.

    #7435 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Teraz pytanie z serii „zielony człowiek :mrgreen:” Czyli np. gdzie dostać ten CDI bo na Allegro nigdzie nie ma, jakieś podanie do nich złożyć czy co ?:P I w ogóle czy łatwo je zdjąć?

    #7436 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Tuleje lepiej w serwisie – koszt – piwo dla mechanika.
    CDI to w rezultacie wtyczka z trzema pinami. Jest koło aku w podłodze. Można wymienić samemu.

    CDI zamawiasz np pisząc maila do INCA, albo zamawiając w sklepie, który sprzedaje ich skutery.

    #7437 Reply
    Sousek
    Użytkownik
    • 17
    • 145Postów:

    Wielkie dzięki nie mam więcej pytań. Jeszcze raz dziękuje, że wytrzymałeś i uprzejmie odpowiedziałeś na pytania nowicjusza. 🙂

    #7438 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Od tego tutaj jestem:) Nie ma za co. Miłej nocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jaki skuter i czy 2t czy może 4t?
Twoje informacje:




Back to top button