Jaki skuter do 3000zł ?

Witam, szukam jakiegoś skutera, którym mógłbym się przemieszczać po Warszawie. Nie znam się zbytnio na tym, więc proszę was o poradę. Chciałbym, aby był jak najbardziej się da bezawaryjny, mało palił (myślałem o max 3 litrach na stówke), bez problemu pomieszczą się dwie osoby, fajny wygląd, bez blokad, żeby te minimum 80km/h wyciągał (czym więcej tym lepiej) niekoniecznie nowy, może być używany, myślałem o max roczniku 2006, aby nie był zbyt stary, ale może mi powiecie, czy rocznik w skuterach jest tak samo uważany jak w samochodach, czy jest to sprawa drugorzędna ?

Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie (cena/jakość na zdjęciach) ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=3203977985

Dobry sprzęt chociaż raczej pójdzie za więcej niż 3000zł. Jeżeli to 2T to raczej zapomnij o spalaniu rzędu 3 litrów na setkę. Może tyle spali jeżeli będziesz jeździł z prędkościami przepisowymi 45-50km/h - W dwie osoby i 70-80km/h to licz się z 5 litrami na setkę.

To na pewno jest 2T i jak wyżej Michalk001 napisał zapomnij o spalaniu 3L na sto, raczej przygotuj się na 5-6 litrów, z drugiej strony skuter z silnikiem 4T zejdzie poniżej 3 litrów na sto ale z takim silnikiem to znowu zapomnij o prędkości 80km/h. Moim prywatnym zdaniem ta aprilla sr to jeden z ładniejszych skuterów.

Witam serdecznie mam na sprzedaż 4t, jego v max wynosi ok 90km/h nowy wał, głowica, tłok, wariator, sprzęgło, pasek jeżdzony an włoskich olejach wszystko sprawne, plastiki stan dobry, przebiegu ma troche ponad 9tysiecy dodaje mase zamiennikow. Cena 1700. 797256328-tel 6309108-gg naprawde warto... kupiłem go w salonie rok 2010 i jeżdżony z głową, mały i szybki, i wizualnie poprawiony tzn lampa z tyłu led fajne białe kierunki, nowe czarne plastkki po bokach, niebieskie postojówki, nowe nadkole, ale błotnik mam i inne... Prosze pisac, dzwonic a napewno się dogadamy

4T wyciąga Ci 90 km/h ? Jaka to pojemność?