Jaki skuter Aerox czy Speedfight 2?

Witam,

Czas się przesiąść na coś lepszego mój chinczyk idzie na złom. Teraz od tygodnia sie zastanawiam nad wyborem skutera czy to ma być aerox czy speedfight2? Nie dawajcie mi propozycji z linkami do allegro poprostu pytam

Podaj kwotę jaką dysponujesz i jakie roczniki Cię interesują.
Ważne też są twoje predyspozycje i priorytety co do skutera.
Widzę, że chcesz sportowy skuter, więc dlaczego tylko te dwa bierzesz pod uwagę ?.

Brałem pod uwage jeszcze Aprille sr 50 i gillera runner ale te 2 skutery czyli aerox i speedfight 2 wypadly najlepiej z tej czwórki. Jeśli chodzi o rocznik to 1999+. Skuter głownie będzie mi słóżyłdo szybkiego przemieszczania od a do b i jednym słowem zapierd... sobie po mieśćie. Moja kwota to 5tysięcy na skuter + koszty transportu

Myślałem o tych skuterach

http://allegro.pl/peugeot-speedfight-i1691110017.html

http://allegro.pl/yamaha-aerox-70-50-110-km-h-tanio-i1692606378.html

Aerox !

Nie wypowiem się w temacie co do Aeroxa bo go nie znam, ale ze Speedem mam do czynienia. Za kwotę 5000zł kupisz zadbany egzemplarz nawet z serii limitowanej 206 WRC lub 307 WRC. Najlepiej szukaj wersji LC z chłodzeniem cieczą. Po pierwsze ma większą moc (nie traci jej podczas dłuższej jazdy) i ma zupełnie inne przełożenia od wersji chłodzonej powietrzem.
Speed był zawsze chwalony za dobre właściwości jezdne, można go ładnie kłaść w zakrętach, a on na dużo pozwala.
Od bardzo wczesnej wiosny jeżdżę 14 letnim Speedem, sam przejechałem 3000km i nic oprócz regulacji (samodzielnej) gaźnika nie musiałem naprawiać. (Speed ma przejechane ponad 40tys. km)
Do Peugeota na rynku masz dostępną olbrzymią ofertę tuningową.
Jeżeli lubisz szybką jazdę to polecam Ci Speeda, mój z cylkiem 70ccm i moją wagą (110kg)na pokładzie osiąga bez problemów 100km/h i to przy cichym tłumiku seryjnym (bez kiszki i blokady)

Akurat jeżeli chodzi o te 2 aukcje to wybrałbym Speed'a. Dlaczego? Właściciel roxa pisze, że zostały wymienione opony z przodu i z tyłu co budzi moje wadpliwości, ponieważ skuter mógł slużyc do stuntu. Poza tym nie radze kupowac skuterów po tuningu bo wiadomo jak to potem jest...

A co powiecie na aeroxa który ma przebieg 20tyś km. cyl 80ccm, nie ma przedniego koła, z tyłu brakuje amortyzatora, opona łysa, zerwany pasek i brak kierunka lewego. Urwana linka prędkościomierza. i pali tylko z kopniaka. nie wiem jaki jest rok produkcji. koszt to 4tyś zł.
Bo czytałem że taki aerox jest lepszy niż zipp simpli a cena podobna.

No myślę że takim padłem to nawet nie ma co sobie zawracać głowy szczególnie za 4 tys. Jak chcesz się przejechać jak nie ma koła?

Szefuniko napisał:

A co powiecie na aeroxa który ma przebieg 20tyś km. cyl 80ccm, nie ma przedniego koła, z tyłu brakuje amortyzatora, opona łysa, zerwany pasek i brak kierunka lewego. Urwana linka prędkościomierza. i pali tylko z kopniaka. nie wiem jaki jest rok produkcji. koszt to 4tyś zł.
Bo czytałem że taki aerox jest lepszy niż zipp simpli a cena podobna.

I co Ci po takim sprzęcie za 4 tyś (cena trochę z kosmosu) jak na resztę części wydasz kolejny tysiąc. Nie wiadomo jakiej marki ten cyl. Łysa opona świadczy o paleniu gumy więc i zapewne o zajechanym silniku. Skoro linka jest zerwana to nie wiadomo jaki jest prawdziwy przebieg. Pali tylko z kopniaka więc nie wiadomo czy rozrusznik nie działa czy akumulator padnięty a dodatkowo nie wiadomo jaki rok produkcji. Odpuść sobie taki sprzęt tymbardziej za taką kwotę. Takie jest moje zdanie.

arka3 napisał:

Nie wypowiem się w temacie co do Aeroxa bo go nie znam, ale ze Speedem mam do czynienia. Za kwotę 5000zł kupisz zadbany egzemplarz nawet z serii limitowanej 206 WRC lub 307 WRC. Najlepiej szukaj wersji LC z chłodzeniem cieczą. Po pierwsze ma większą moc (nie traci jej podczas dłuższej jazdy) i ma zupełnie inne przełożenia od wersji chłodzonej powietrzem.
Speed był zawsze chwalony za dobre właściwości jezdne, można go ładnie kłaść w zakrętach, a on na dużo pozwala.
Od bardzo wczesnej wiosny jeżdżę 14 letnim Speedem, sam przejechałem 3000km i nic oprócz regulacji (samodzielnej) gaźnika nie musiałem naprawiać. (Speed ma przejechane ponad 40tys. km)
Do Peugeota na rynku masz dostępną olbrzymią ofertę tuningową.
Jeżeli lubisz szybką jazdę to polecam Ci Speeda, mój z cylkiem 70ccm i moją wagą (110kg)na pokładzie osiąga bez problemów 100km/h i to przy cichym tłumiku seryjnym (bez kiszki i blokady)

Chcialbym to zobaczyc to 100 na godzine

A ja ci powiem tak zrob prawo jazdy i kup sobie maxi skuter i po problemie.I takim napewno pojedziesz 100 i wiecej bez przerobek.

marbryl1 napisał:

Chcialbym to zobaczyc to 100 na godzine

To z przepaści było :)

Przy Speedzie zwróć uwagę na przednie zawieszenie ma skłonności do szybkiego zużywania się na naszych drogach. Niedawno jednego oglądałem i odpadł właśnie przez walniete zawieszenie. Generalnie nie jestem zwolennikiem Speedfighta 2. Powód to właśnie zawieszenie tego skutera, wg mnie jest za miękkie na sportowy skuter. Z tych dwóch modeli wziąłbym Yamahę.

Jeśli mam jednak doradzić to dysponując taką kwotą postawiłbym na Kymco S9. Czemu? Za te pieniądze kupisz prawie nówkę, osiągami nie ustępuje Aeroxowi a bije na głowę Speeda. Części tańsze niż w Peugeocie nie wspominając o marce Yamaha...

A dokładając parę złotych masz nówkę na dwuletniej gwarancji, która obowiązuje nawet po ściągnięciu blokad i tuningu.

Kapuchon, co z tego że cena z kosmosu, nawet jakby kosztował 14tyś zł i nie miał w ogóle silnika to i tak byłby lepszy od chinola, np keeway matrix, lub zipp simpli.

Szefuniko, to scigaj się roxem bez silnika z chinolem,ciekawe kto wygra? Chyba że masz motorek w nogach:)

Dobra już nie będę offtopicował, po prostu WKURW*AJĄ MNIE OSOBY mówiące że AEROX (nawet bez silnika kół i plastików, goła rama od aeroxa) jest o 9999999999RAZY LEPSZY OD chińczyka. Czyli porcelana z chin jest najgorsza? czyli czarny proch jest beznadziejny bo pochodzi z chin? niby to co mówię nie tyczy się tematu, ale słowa "Czas się przesiąść na coś lepszego mój chinczyk idzie na złom" obrazują mi że aerox bez aeroxa jest lepszy niż chinol.

Dziękuję, Dobranoc!!!

A ja nie mogę zrozumieć Twojego toku myślenia i boję się zrozumieć :)

Chińczyki są coraz lepsze i mocniejsze. Bo tak na przykład w chińczyku wymieniamy cylinder i tłumik i już jest bardziej żwawy. Zwłaszcza że zawsze można kupić zajechanego Zippa 2T i wstawić inny silnik wraz z kołem...

Żeby kupić tak zajechanego aeroxa za 4tys to trzeba być kompletnym idiotą .
Idąc twoim tokiem myślenia- sprzedam Ci SRkę. 2003r produkcji, pierwsza rej . 2005 .
Unikatowe malowanie - www.pokazywarka.pl/aprilia .
Ma obydwa koła, wszystkie linki i opony w bdb stanie.
Jest na gaźniku, bez problemu osiąga prawie 90km/h.
Normalnie chcę za nią 3.5 tys, ale jak dla Ciebie to 8 tys do małej negocjacji .