Jaki skuter?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #193835
    7dawdos7
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Chcę kupić skuter ale nie wiem jaki wybrać, podoba mi się zipp toros i junak 103. Chcę 2t. Jak macie inne propozycje to pisać. Pozdrawiam

    #193836
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    mamy od pyty propozycji – a ile ty masz kasy ?
    btw, torosa 50 nie ma w 2T

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #193848
    Leonardo
    Uczestnik
    • Postów: 147

    junak bedzie lepiej spasowany – plastiki dokrecenie srubek itd od torosa , jak wombat pisze toros zaś jest tylko w 4t
    zalety: teoretycznie wytrzymalszy silnik , nie trzeba robic mieszanki paliwa z olejem, mniejsze spalanie
    wady: droższy i bardziej skomplikowany w naprawie silnik, mniejsze osiągi.

    moim zdaniem , osiagi +całokształt montażu skutera -junak
    wytrzymałość i ekonomia silnika – zipp

    #193849
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    myśle że to jak bedzie spasowany zależy od punktu który go składa
    w 2T też nie trzeba robić mieszanki – sama się robi.
    koszty napraw 2t i 4t są w zasadzie identyczne.
    wada 4t – mniejsza moc, zaleta – niższe spalanie
    wada 2t – jest głośniejszy, nie każdy lubo dzwięk 2t, więcej spali, zaleta -jedzie o niebo lepiej

    #193875
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3

    zobacz sobie moze Zippa. one sa w rozsadnych cenach, a fajnie jezdza i wygladaja

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button