Jaki setup

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #234126
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mam Yamahę Aerox 99r mam 2 500zl na tuning. Dawajcie swoje propozycje na setup
    – v-max min 110km/h
    – żywotność minimum 10 000km

    #234127
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    —.—
    w ankiecie są same racingi a na racing’a nie starczy 2.500zł
    w ogóle nie wiem czy pojedziesz te 110 za 2.500 tyś zł.
    a te setupy co podałaś nie pociągną 10tysięcy km przy 4 tysiącach max wymiana tłoka albo pierścienia.

    #234128
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dobra niunia, masz se wyliczone że te części będą kosztować 2500zł a gdzie sprzęgło wario wał łożyskaż?? obowiązkowo przy tym setupie .. 😛 Jeszcze trzeba doliczyć duperele regulacujne to nie jest takie łatwe 😕

    Z tych 3 cylków chyba trzeci ma najlepszą żywotność jeżeli się myle to niech mnie ktoś poprawi xD

    #234129
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to mówię że za 2.500tyś nie pojedzie 110.
    a takie kombinowanie i kupowanie w kratke (cylek tak wario nie gaźnik tak wał nie, wydech tak, sprzęgło nie) to można co najwyżej z sporcie w racingu trzeba wszystko bo długo to nie pociągnie.
    także za 2.500tyś najwyżej możesz sobie zrobić sporta który poleci z 90 bo nie starczy kasy na wszystkie części.

    #234130
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mój setup:
    – sprężyna centralna Hebo +50%
    – sprzęgło S6 RTC
    – dzwon S6 WCT
    – wario Malossi Multivar
    – łożyska S6 HQ Teflon

    wał Hebo racing (od kolesia przejechane na nim 1 000km chce mi sprzedać za 400zl )

    I potrzebuje Cylinder, Wydech i gaźnik…

    [ Dodano: 22-08-2009, 00:20 ]
    Replica wyczynowego cylindra Hebo Manston Racing – bardziej przyjazna do codziennego użytku

    #234131
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    niunia napisał:

    Replica wyczynowego cylindra Hebo Manston Racing – bardziej przyjazna do codziennego użytku

    i tak nie zrobisz na nim 10tyś km 🙄
    stage6 racing jest najmocniejszy to już w ogóle odpada…
    najlepszy to byłby ten na cylindrze malossi mhr replica.

    #234132
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    MHR Replice osobiście polecam mocy ma w full a żywotny w ch*j

    #234133
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wiesz co ? za tą kase kupujesz silnik 180 od runnera 😀 i masz v-max 150 i żywotność też niamała (ja mam poki co 37tys i smiga) 🙂

    #234134
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No ale wtedy dochodzi wzmocnienie ramy chłodnica też by się przydała jaką większa a ogólnie na wszystko starczyło by te 2,5k mówiąc o 180ccm i jeszcze tak myślę że by się zostało troszkę 😛 i to by było najlepsze rozwiązanie !!! swap’y się najlepiej opłacają bo tuning 50ccm jest nieopłacalny chyba że ktoś nie ma co z kasą robić 😉

    #234135
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wino, na forum z tego co pamiętam był już epizod że niunia chciała wsadzać silnik 180ccm …
    a nawet jeśli to ma aeroxa to silnik p/g nie podejdzie, trzeba by było poprzerabiać mocowanie itp. nie wiem jak z elektryką.
    ale niunia, już miała wsadzać 180 i nie wsadziła, nie wiem czy żarty robiła czy zrezygnowała.

    #234136
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    za wsadzenie 180 pewno zaplaci mniej niz za tuning a będzie miala nawet więcej niż oczekuje.

    #234137
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tylko gdzie kupić silnik bo ja nie moglem znaleźć

    #234138
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    allegro.pl
    wpisujesz “silnik 180” albo “silnik 150” 150 akurat pare teraz jest

    #234139
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok znlazlem za 1100 od SUZUKI BURGMAN byłbym jak sidney

    #234140
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Spokojnie na racingu rox będzie latał ponad 110 🙂 Kolega na s6 sport pro tyle wyciagnał z gps:) A hebo manston replica i yasuni r u kumpla 120 🙂 i gaźnik 17,5 🙂

    #234141
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz, silnik był zmieniony, ale miałam wypadek. Skuter poszedł na części dokładnie silnik, dostałam za niego 1 500zl i za wydech 500zl

    #234142
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No to żaden problem kupić i wstawić kolejny silnik

    #234143
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A co z elektrykom i mocowaniami ??

    #234144
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mowiłaś ze zmieniałaś juz … to po co pytasz ?

    #234145
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeżeli zmieniałaś silnik to przecież masz już mocowania albo wiesz już co i jak zrobić… 😆

    #234146
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    silnik od piaggio 180ccm wsadziłam do piaggio i poszło szybko To tak samo jak bym wyjęła i wsadziła silnik … A w aeroxe są inne mocowania… To zrobię inaczej sprzedam aeroxa i kupie piaggio NRG lub gilere runner i wsadzę silnik od hexagona 180ccm lub 150ccm. Co o tym myślicie?

    #234147
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    i właśnie dlatego nie wsadzaj tego silnika do roxa, przy mocowaniu jak będzie trzeba coś wygiąć, dospawać itp to to się rozleci i tyle z tego będzie. lepiej kup jakąś 125 a nie w skutery się bawić.
    ewentualnie wsadx silnik od aeroxa 100. duża żywotność, mało wyżyłowany a do 100 powinien lecieć i to Ci powinno wystarczyć skoro już miałaś wypadek.

    #234148
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Sąsiad się chce zamienić on da mi piaggio nrg i dopłaci 1 000zl http://moto.allegro.pl/item720645510_piaggio_nrg_mc2_lc_tanio_okazja.html a ja mu roxa. opłaca się ?

    #234149
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a opłacało by ci się sprzedać roxa za 3100?

    #234150
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kopiłam roxa za 1900zl, z Niemiec sprowadziłam i jeszcze zarejestrowany nie jest…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button