Jaki setup

  • 24 odpowiedzi, 1 autorów, ostatnia aktywność 12 lat temu od Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #234126 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Mam Yamahę Aerox 99r mam 2 500zl na tuning. Dawajcie swoje propozycje na setup
    – v-max min 110km/h
    – żywotność minimum 10 000km

    #234127 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    —.—
    w ankiecie są same racingi a na racing’a nie starczy 2.500zł
    w ogóle nie wiem czy pojedziesz te 110 za 2.500 tyś zł.
    a te setupy co podałaś nie pociągną 10tysięcy km przy 4 tysiącach max wymiana tłoka albo pierścienia.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #234128 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dobra niunia, masz se wyliczone że te części będą kosztować 2500zł a gdzie sprzęgło wario wał łożyskaż?? obowiązkowo przy tym setupie .. 😛 Jeszcze trzeba doliczyć duperele regulacujne to nie jest takie łatwe 😕

    Z tych 3 cylków chyba trzeci ma najlepszą żywotność jeżeli się myle to niech mnie ktoś poprawi xD

    #234129 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    to mówię że za 2.500tyś nie pojedzie 110.
    a takie kombinowanie i kupowanie w kratke (cylek tak wario nie gaźnik tak wał nie, wydech tak, sprzęgło nie) to można co najwyżej z sporcie w racingu trzeba wszystko bo długo to nie pociągnie.
    także za 2.500tyś najwyżej możesz sobie zrobić sporta który poleci z 90 bo nie starczy kasy na wszystkie części.

    #234130 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    mój setup:
    – sprężyna centralna Hebo +50%
    – sprzęgło S6 RTC
    – dzwon S6 WCT
    – wario Malossi Multivar
    – łożyska S6 HQ Teflon

    wał Hebo racing (od kolesia przejechane na nim 1 000km chce mi sprzedać za 400zl )

    I potrzebuje Cylinder, Wydech i gaźnik…

    [ Dodano: 22-08-2009, 00:20 ]
    Replica wyczynowego cylindra Hebo Manston Racing – bardziej przyjazna do codziennego użytku

    #234131 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    niunia napisał:

    Replica wyczynowego cylindra Hebo Manston Racing – bardziej przyjazna do codziennego użytku

    i tak nie zrobisz na nim 10tyś km 🙄
    stage6 racing jest najmocniejszy to już w ogóle odpada…
    najlepszy to byłby ten na cylindrze malossi mhr replica.

    #234132 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    MHR Replice osobiście polecam mocy ma w full a żywotny w ch*j

    #234133 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wiesz co ? za tą kase kupujesz silnik 180 od runnera 😀 i masz v-max 150 i żywotność też niamała (ja mam poki co 37tys i smiga) 🙂

    #234134 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    No ale wtedy dochodzi wzmocnienie ramy chłodnica też by się przydała jaką większa a ogólnie na wszystko starczyło by te 2,5k mówiąc o 180ccm i jeszcze tak myślę że by się zostało troszkę 😛 i to by było najlepsze rozwiązanie !!! swap’y się najlepiej opłacają bo tuning 50ccm jest nieopłacalny chyba że ktoś nie ma co z kasą robić 😉

    #234135 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Wino, na forum z tego co pamiętam był już epizod że niunia chciała wsadzać silnik 180ccm …
    a nawet jeśli to ma aeroxa to silnik p/g nie podejdzie, trzeba by było poprzerabiać mocowanie itp. nie wiem jak z elektryką.
    ale niunia, już miała wsadzać 180 i nie wsadziła, nie wiem czy żarty robiła czy zrezygnowała.

    #234136 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    za wsadzenie 180 pewno zaplaci mniej niz za tuning a będzie miala nawet więcej niż oczekuje.

    #234137 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    tylko gdzie kupić silnik bo ja nie moglem znaleźć

    #234138 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    allegro.pl
    wpisujesz „silnik 180” albo „silnik 150” 150 akurat pare teraz jest

    #234139 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    ok znlazlem za 1100 od SUZUKI BURGMAN byłbym jak sidney

    #234140 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Spokojnie na racingu rox będzie latał ponad 110 🙂 Kolega na s6 sport pro tyle wyciagnał z gps:) A hebo manston replica i yasuni r u kumpla 120 🙂 i gaźnik 17,5 🙂

    #234141 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Mafioz, silnik był zmieniony, ale miałam wypadek. Skuter poszedł na części dokładnie silnik, dostałam za niego 1 500zl i za wydech 500zl

    #234142 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    No to żaden problem kupić i wstawić kolejny silnik

    #234143 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    A co z elektrykom i mocowaniami ??

    #234144 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Mowiłaś ze zmieniałaś juz … to po co pytasz ?

    #234145 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Jeżeli zmieniałaś silnik to przecież masz już mocowania albo wiesz już co i jak zrobić… 😆

    #234146 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    silnik od piaggio 180ccm wsadziłam do piaggio i poszło szybko To tak samo jak bym wyjęła i wsadziła silnik … A w aeroxe są inne mocowania… To zrobię inaczej sprzedam aeroxa i kupie piaggio NRG lub gilere runner i wsadzę silnik od hexagona 180ccm lub 150ccm. Co o tym myślicie?

    #234147 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    i właśnie dlatego nie wsadzaj tego silnika do roxa, przy mocowaniu jak będzie trzeba coś wygiąć, dospawać itp to to się rozleci i tyle z tego będzie. lepiej kup jakąś 125 a nie w skutery się bawić.
    ewentualnie wsadx silnik od aeroxa 100. duża żywotność, mało wyżyłowany a do 100 powinien lecieć i to Ci powinno wystarczyć skoro już miałaś wypadek.

    #234148 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Sąsiad się chce zamienić on da mi piaggio nrg i dopłaci 1 000zl http://moto.allegro.pl/item720645510_piaggio_nrg_mc2_lc_tanio_okazja.html a ja mu roxa. opłaca się ?

    #234149 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    a opłacało by ci się sprzedać roxa za 3100?

    #234150 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    kopiłam roxa za 1900zl, z Niemiec sprowadziłam i jeszcze zarejestrowany nie jest…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jaki setup
Twoje informacje:




Back to top button