Jaki setup
- This topic has 24 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 1 month temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 21 sierpnia 2009 dnia 23:16 #234126
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mam Yamahę Aerox 99r mam 2 500zl na tuning. Dawajcie swoje propozycje na setup
– v-max min 110km/h
– żywotność minimum 10 000km21 sierpnia 2009 dnia 23:27 #234127Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
—.—
w ankiecie są same racingi a na racing’a nie starczy 2.500zł
w ogóle nie wiem czy pojedziesz te 110 za 2.500 tyś zł.
a te setupy co podałaś nie pociągną 10tysięcy km przy 4 tysiącach max wymiana tłoka albo pierścienia.21 sierpnia 2009 dnia 23:29 #234128Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dobra niunia, masz se wyliczone że te części będą kosztować 2500zł a gdzie sprzęgło wario wał łożyskaż?? obowiązkowo przy tym setupie .. 😛 Jeszcze trzeba doliczyć duperele regulacujne to nie jest takie łatwe 😕
Z tych 3 cylków chyba trzeci ma najlepszą żywotność jeżeli się myle to niech mnie ktoś poprawi xD
21 sierpnia 2009 dnia 23:33 #234129Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to mówię że za 2.500tyś nie pojedzie 110.
a takie kombinowanie i kupowanie w kratke (cylek tak wario nie gaźnik tak wał nie, wydech tak, sprzęgło nie) to można co najwyżej z sporcie w racingu trzeba wszystko bo długo to nie pociągnie.
także za 2.500tyś najwyżej możesz sobie zrobić sporta który poleci z 90 bo nie starczy kasy na wszystkie części.22 sierpnia 2009 dnia 00:12 #234130Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mój setup:
– sprężyna centralna Hebo +50%
– sprzęgło S6 RTC
– dzwon S6 WCT
– wario Malossi Multivar
– łożyska S6 HQ Teflonwał Hebo racing (od kolesia przejechane na nim 1 000km chce mi sprzedać za 400zl )
I potrzebuje Cylinder, Wydech i gaźnik…
[ Dodano: 22-08-2009, 00:20 ]
Replica wyczynowego cylindra Hebo Manston Racing – bardziej przyjazna do codziennego użytku22 sierpnia 2009 dnia 00:56 #234131Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
niunia napisał:
Replica wyczynowego cylindra Hebo Manston Racing – bardziej przyjazna do codziennego użytku
i tak nie zrobisz na nim 10tyś km 🙄
stage6 racing jest najmocniejszy to już w ogóle odpada…
najlepszy to byłby ten na cylindrze malossi mhr replica.22 sierpnia 2009 dnia 08:26 #234132Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
MHR Replice osobiście polecam mocy ma w full a żywotny w ch*j
22 sierpnia 2009 dnia 12:14 #234133Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wiesz co ? za tą kase kupujesz silnik 180 od runnera 😀 i masz v-max 150 i żywotność też niamała (ja mam poki co 37tys i smiga) 🙂
22 sierpnia 2009 dnia 12:39 #234134Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No ale wtedy dochodzi wzmocnienie ramy chłodnica też by się przydała jaką większa a ogólnie na wszystko starczyło by te 2,5k mówiąc o 180ccm i jeszcze tak myślę że by się zostało troszkę 😛 i to by było najlepsze rozwiązanie !!! swap’y się najlepiej opłacają bo tuning 50ccm jest nieopłacalny chyba że ktoś nie ma co z kasą robić 😉
22 sierpnia 2009 dnia 13:01 #234135Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wino, na forum z tego co pamiętam był już epizod że niunia chciała wsadzać silnik 180ccm …
a nawet jeśli to ma aeroxa to silnik p/g nie podejdzie, trzeba by było poprzerabiać mocowanie itp. nie wiem jak z elektryką.
ale niunia, już miała wsadzać 180 i nie wsadziła, nie wiem czy żarty robiła czy zrezygnowała.22 sierpnia 2009 dnia 13:10 #234136Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
za wsadzenie 180 pewno zaplaci mniej niz za tuning a będzie miala nawet więcej niż oczekuje.
22 sierpnia 2009 dnia 13:20 #234137Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
tylko gdzie kupić silnik bo ja nie moglem znaleźć
22 sierpnia 2009 dnia 13:25 #234138Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
allegro.pl
wpisujesz “silnik 180” albo “silnik 150” 150 akurat pare teraz jest22 sierpnia 2009 dnia 13:28 #234139Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ok znlazlem za 1100 od SUZUKI BURGMAN byłbym jak sidney
22 sierpnia 2009 dnia 13:30 #234140Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Spokojnie na racingu rox będzie latał ponad 110 🙂 Kolega na s6 sport pro tyle wyciagnał z gps:) A hebo manston replica i yasuni r u kumpla 120 🙂 i gaźnik 17,5 🙂
22 sierpnia 2009 dnia 17:00 #234141Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mafioz, silnik był zmieniony, ale miałam wypadek. Skuter poszedł na części dokładnie silnik, dostałam za niego 1 500zl i za wydech 500zl
22 sierpnia 2009 dnia 21:43 #234142Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No to żaden problem kupić i wstawić kolejny silnik
22 sierpnia 2009 dnia 22:10 #234143Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A co z elektrykom i mocowaniami ??
22 sierpnia 2009 dnia 22:58 #234144Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mowiłaś ze zmieniałaś juz … to po co pytasz ?
23 sierpnia 2009 dnia 22:22 #234145Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jeżeli zmieniałaś silnik to przecież masz już mocowania albo wiesz już co i jak zrobić… 😆
23 sierpnia 2009 dnia 22:25 #234146Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
silnik od piaggio 180ccm wsadziłam do piaggio i poszło szybko To tak samo jak bym wyjęła i wsadziła silnik … A w aeroxe są inne mocowania… To zrobię inaczej sprzedam aeroxa i kupie piaggio NRG lub gilere runner i wsadzę silnik od hexagona 180ccm lub 150ccm. Co o tym myślicie?
23 sierpnia 2009 dnia 22:33 #234147Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
i właśnie dlatego nie wsadzaj tego silnika do roxa, przy mocowaniu jak będzie trzeba coś wygiąć, dospawać itp to to się rozleci i tyle z tego będzie. lepiej kup jakąś 125 a nie w skutery się bawić.
ewentualnie wsadx silnik od aeroxa 100. duża żywotność, mało wyżyłowany a do 100 powinien lecieć i to Ci powinno wystarczyć skoro już miałaś wypadek.23 sierpnia 2009 dnia 23:42 #234148Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sąsiad się chce zamienić on da mi piaggio nrg i dopłaci 1 000zl http://moto.allegro.pl/item720645510_piaggio_nrg_mc2_lc_tanio_okazja.html a ja mu roxa. opłaca się ?
24 sierpnia 2009 dnia 00:14 #234149Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a opłacało by ci się sprzedać roxa za 3100?
24 sierpnia 2009 dnia 00:22 #234150Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kopiłam roxa za 1900zl, z Niemiec sprowadziłam i jeszcze zarejestrowany nie jest…
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.