jaki scigacz 125.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #240122
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    elo

    jaki scigacz 125 mozecie polecic. zeby byl w miare wygodny, v-max 150 chociaz, nie psul się czesto i nie palil z 10l ;d ile apka rs 125 2003rok+ ma w baku pojemnosci, ile pali i czy można takie moto tuningowac.

    #240123
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    RS 125 .
    TZR 125 – 2-suwy, v-max w granicach 150-160, markowce, spalanie w okolicach 8-10l (przy mocniejszej jeździe)
    NSR 125 /

    CBR 125 – 4-suw, v-max w granicach 120, markowiec, spalanie w okolicach 5l

    Jest jeszcze Yamaha R 125 ale jest tego mało a na nówkę raczej Cie nie stać 🙂
    Są jeszcze inne ale te są najlepsze i jest ich najwięcej do wyboru …

    #240124
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    skad wiesz ze mnie nie stac ? nie znasz mnie a od razu jedziesz po mnie i mojej rodzinie. mnie osobiscie nie stac bo mam 16 lat ale moich rodzicow stac. tylko na chuj kupowac nowe za 20palek jak można za 8palek kupić i będzie to samo tylko w starszej budzie. powiem ci jedno masz zajebiste podejscie. gowno o mnie wiesz a pi.erd.olisz jak stara babcia.

    a ta cbra ile ma koni ? w miare zwawo idzie ? można porownac do takie rski ? co trzeba wymieniac w rs a co w cbr ile ksoztuje itp ?

    #240125
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rudy na pisał że [u:6f977d788e]raczej[/u:6f977d788e] cie nie stać (nie wszyscy mogą sobie kupić moto za 20 000zł od tak), jak cbr to jest 4-suw a rs 2-suw i cbr jedzie 120 a rs 150,to już masz porównanie, cbr orginal ma 15km a rs nie wiem dokładnie 20-25km,
    Google nie gryzie.

    #240126
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Oj kur*a koleś gdzie ja Ci tam kur*a pojechałem ?!
    Napisałem po prostu że raczej Cie nie stać … Miałem na myśli to co napisał Szympa – “nie wszyscy mogą sobie kupić moto za 20 000zł ot tak” …

    CBR – 15kM
    RS, NSR i TZR – ok. 30kM

    W RS, TZR i NSR możesz wymienić tłumik … W CBR się nie opłaca bo i tak za dużo nie da …

    Reszty – jak już Szympa powiedział – poszukaj se na google bo takie odpowiedzi można bez problemu znaleźć

    P.S. Warna Ci nie dam bo (mam nadzieję) było to nie porozumienie …

    #240127
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rudy trzeba sobie wybaczac. Pjona 🙂

    lol jak mojego kumpla rs w wersji mp ma prawie 40km (38) a wy napisaliscie ze 25km-30km ale rozumiem ze cbr zablokowana ma te 15km ? bo jeśli odblokowana to zal 😀 jak zablokowana rs ma 15km a odlobkowana prawie 40.

    #240128
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie wiem czy odblokowana Cbr ma 20km bo raczej ciężko by było, przecież to jest 4-suw, nawet tuning wiele nie daje, w starciu z Rs nie ma szans.

    #240129
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Odblokowana CBRka ma 15 KM…

    #240130
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dokładnie … CBR ma 15kM już odblokowana …

    A i skąd wiecie że ta RS’ka ma 40kM ? Hamownia ?

    #240131
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no nawet jeśli ma te 35km bo ma na 100% to i tak jest zajebiscie lol to ponad dwa razy więcej niz ma odblokowana cbr,ale on się uparl ze jego rs ma 38km bo to wersja MP.

    a co w takiej rs 125 rok 2003+ się czesto psuje ? jakieś linki itp ? czy ona nie ebdzie za mocna dlamnie jak dotychczas jezdzilem tylko 50-tkami ?

    #240132
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja pierdziele. Za można to byłaby F4. Rs ma okolo 30 paru koni a to ze maja po 40 to juz mit wymyślony przez posiadaczy

    #240133
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a jak się jezdzi na takiej apce rs 125 odblokowanej ?

    czy jak wrzuce jedeynke i dam full gas od razu to na plecy polece ? ;/ jak tym jezdzic ?

    #240134
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Na tym nie ma szans na plecy polecieć … Nawet strzałem ze sprzęgła trzeba bardzo odkręcić żeby podnieść. Ona jest za słaba żeby uciekła spod tyłka

    #240135
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ehm… zapomnieliście o jeszcze jednym czterosówie! HYOSUNG GT 125R Silnik V po roblokowaniu ma realne 21 kucy, więc warto na niego zwrócić uwagę. Wygląda “dorośle”. I uprzedzam opinie, to nie chińczyk. To jest podmarka SUZUKI, więc i z częśćmi problemu nie będzie, jakby coś je… . Mało awaryjny sprzęt. Można tanio kupić z UK 😉

    #240136
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wino napisał:

    Na tym nie ma szans na plecy polecieć … Nawet strzałem ze sprzęgła trzeba bardzo odkręcić żeby podnieść. Ona jest za słaba żeby uciekła spod tyłka

    no nie wiem, przecież ta apka wazy 115kg wiec strasznie mało jak na prawie 40km.

    moze jakis posiadacz się wypowie ?

    #240137
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Favette, jeździłem to wiem 🙂
    A co do hyusonga czy jak tam on nie ma 21 koni 😛
    POczytaj o nim w necie trochę, co posiadacze pisza itp …

    #240138
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    125ccm to jeszcze nie pojemność dla 4T.

    Ja polecam RS125 albo NSR 125. Rs mocniejsze od NSR ale nsr wiadomo honda więc silnik jest praktycznie wieczny.

    Miałem do czynienia z oboma tymi motorami. I ani jednego ani drugiego Ci nie poderwie na koło od tak samo one są dość długie i dlatego. Chociaż raz jak jechałem we dwóch na nsr’ce i wjechałem w taką małą dziurkę ta 2 biegu z full manetą to wszedł na koło bo mnie przodem podrzuciło 😛

    #240139
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a jakie sa ksozty utrzymania apki rs 125 2003rok+.

    ile pali przy normalnej jezdzie a ile przy agresywanej

    ile zuzywa oleju z dozownika i jaka jest pojemnosc, jaki olej trzeba kupowac zeby nie zatrzec.

    ile zuzywa i co ile oleju w skrzyni biegow ?

    itp

    #240140
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja pierdziele …

    spokojna jazda – 7l/100km
    agresywna – do 10l/100km

    a reszta pytań jest po prostu śmiećszna 😉

    #240141
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    holerka sam juz nie wiem.

    jak pojezdzilem ta ts to enduro mi się spodobalo i bym na 100% kupowal yamaszke dt 125 2003 rok+ tlyko ejst jedno ale ;/ podobno ta yamszaka dt 125 jest slaba ma po odblokowaniu tylko 25km a apka rs 38km nawet 40 ;/ naisz mzoe cos rudy o swjej dt. ile pali itp co się psuje co trzebva wymoieniac co się zuzywa szyko.

    #240142
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    DT:
    spalanie 6-9l
    25kM po odblokowaniu
    v-max w granicach 130km/h ( ja tak mam )
    wymiana tłoka co ok 15-20k km
    to jest Yamaha więc o jakiejś szczególnej zużywalności danej części nie ma mowy ( zależy od dbania o sprzęt ) … tyle jedynie że trzeba smarować łańcuch, filtr czyścić i uzupełniać oleje ale to normalka

    RS:
    spalanie 7-10l
    +30kM po odlbokowaniu
    v-max w granicach 160km/h
    wymiana tłoka co ok 10k km
    co do wytrzymałości to to samo co wyżej ( przy DT )…

    #240143
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Można sobie jeszcze kupić najmocniejszy motór 125 2t czyli yamahe tzr belgrada. Ona ma prawdziwe 40 koni. Powiedzieć mogę tylko, że kiedyś znajomy przywiózł takową z niemcowni. Miała gaźnik jeśli dobrze pamiętam 42 mm. Dla porównania duży fiat miał niecałe 40 mm 🙂
    A cop do rs to też były dwie wersje, jedna słabsza ok 30 konna i jedna mocniejsza ale nie pamiętam jak się nazywała co ma włąsnie te 38 km. Ogólnie jak bym wziąl rs w słabsej wersji, bo wresja mocniejsza pali tyle co tir…

    #240144
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    KruczeK napisał:

    Można sobie jeszcze kupić najmocniejszy motór 125 2t czyli yamahe tzr belgrada. Ona ma prawdziwe 40 koni. Powiedzieć mogę tylko, że kiedyś znajomy przywiózł takową z niemcowni. Miała gaźnik jeśli dobrze pamiętam 42 mm. Dla porównania duży fiat miał niecałe 40 mm 🙂
    A cop do rs to też były dwie wersje, jedna słabsza ok 30 konna i jedna mocniejsza ale nie pamiętam jak się nazywała co ma włąsnie te 38 km. Ogólnie jak bym wziąl rs w słabsej wersji, bo wresja mocniejsza pali tyle co tir…

    kurde jak mi się te slowo podoba ,,niemcownia” ja pierdole xd ;/ juz 10 osobe widzę ktora go uzywa ;p

    sam nie wiem ;/ jeszcze się zastanowie ale pewnie będzie to dt.

    #240145
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Coś mi się wydaje że cagiwa mito jest najmocniejsza w klasie 125ccm a nie yamaha

    #240146
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mito jest najmocniejsze ale najmniej żywotne jest najbardziej wyżyłowana

    #240147
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wg papierów mito ma 30km a tzr belgarda 36. wszyscy wiedza ze mito ma ok 35 a tzr ok 40.

    #240148
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a myslales nad aprilia RS GS 125 ?? ponoc mocna jest

    #240149
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ah to zwracam chonor:PAle jednak mi się mito bardziej jakoś widzin na moce moto 7 biegów i w ogóle a to jednak mit

    #240150
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    O własnie mowiac o mocniejszej wersji Rski mialem na mysli wersje GS.
    A mito fajna ale taka awaryjna ze szkoda to kupowac. Lepiej kupić rske bo ladna, szybka mocna nie psuje się i latwo części kupić.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button