Jaki polecacie tuning?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #274486 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Witam. Mam Gilerę DNA z 2001 r. Pisze na tym forum ponieważ nie jestem jeszcze najlepiej obcykany w TANIM tuningu mechanicznym skutera. Na chwilą obecną v-max licznikowe 85 km/h. Wymieniłem sprężynki sprzęgła na niebieskie Polini +50%(28zł) dzięki czemu jest zrywniejsza. Kupiłem co prawda używany tłumik ZX, który jest w wysyłce(230zł). Wymieniłem filtr powietrza na stage 6 bo dużo mi pali. Co jeszcze polecacie? Narazie mój budżet jest bardzo niski. Proponowano mi żebym pobawić się przy gaźniku – dać większą dyszę. Liczę na wasze podpowiedzi:)

    #274487 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Niepotrzebnie kupowałeś filtr bo on właśnie jeszcze bardziej zwiększy ci spalanie 🙂 Jeżeli to jest dwusuw bo nie jestem pewien jestem zielony :mrgreen: A jeżeli to dwusuw to pomyśl nad wariatorem 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #274488 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Jest to dwusuw. Poprzedni filtr był w beznadziejnym stanie. Naczytałem się sporo i mówili że nowy filtr właśnie zmniejszy spalanie ponieważ będzie więcej powietrza brać silnik mniej benzyny. Narazie spłacam się z tego skutera bo pożyczyłem sporo i jestem dużo na minusie. Kupiłem ten wydech bo wydaje mi się że to dobra oferta, pomaluje go trochę oczyszcze z rdzy i będzie git nie ma wgnieceń. Wczoraj wpakowałem w niego 400zł : uszczelniacze zawieszenia – 35zł. Olej do zawieszenia – 38zł. Wymiana uszczelniaczy -obsługa zawieszenia – 140zł. Wymiana sprężynęk sprzęgła odśrodkowego i bendixa -80zł. Bendix – 120zł… Trochę dużo wzieli bo w warsztacie ale samemu ciężko było by to zrobić.

    #274489 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Jaki to filtr??? Jeśli stożek to wymienić na zwykły. Jeśli wymieniłeś samą wkładką filtra na stage, to dobrze zrobiłeś. :one: Leo ZX jest bardzo dobrym wydechem, łatwo go wyregulować i ciągnie od dołu (sam go mam) dyszy nie musisz zmieniać, chyba, że masz stożek. Ogólnie trzeba wyregulować gaźnik, po zmianie czegokolwiek. Do wydechu nie potrzebne są zbytnio sprężynki. weź się lepiej za rolki. Jeśli masz mały budżet to dokup na razie jeszcze wariator sportowy i będzie git.

    #274490 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Koks napisał:

    Ogólnie trzeba wyregulować gaźnik, po zmianie czegokolwiek.

    Tu się z Tobą zgodzł, ja wczoraj wsadziłem rolki o gram lżejsze i puszczając gaz skuter sam mi jedzie 😛
    A co do tematu to ta wk?adka Stage6 będzie dobrym wyborem( o ile ją wziżże?). Przepuszcza więcej powietrza niż seryjny i jest robiony z dwóch warstw.
    Dyszy nie zmieniaj bo Ci się spalanie zwiększy a jak będziesz wydawałkase na wache to nie będziesz miał za co sp?acaż DNA 😛
    Jak już założysz ten wydeszek to go dobrze wyreguluj i będziesz zadowolony, a jak nie to weź wario i git :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    #274491 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Dziś byłem u mechanika, sam miał Gilerkę Runner. Zna się bardzo dobrze na tym silniczku obcykany jest… Powiedział mi żebym nie zakładasz tego tłumiczka TERAZ, jak mam mało kasy żebym kupić używany cylinder 70ccm za 60zł, wyszlifował go za 50zł, dodał uszczelki 50zł, i sportowy tłoczek max 200zł i odłożył go. potem żebym kupił gaźnik 17,5(też proponuje używany) też żeby leżał, uzbierał na wariata(nowego) i wpakował to wszystko razem. jak założe teraz wydech a potem wariata to go zajeżdże, mówi ze wariator sportowy jest tylko na 70-na 50 łatwo go zajeździć. Co wy na to? On założyć sportowy wydech na tego runnera i nie dużo mu dało. Proszę o odpowiedź:]

    #274492 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    ymark_ napisał:

    Zna się bardzo dobrze

    To rzeczywiście masz super mechanika :509:
    Wiżkszej bzdury chyba nie słyszałem…..
    99% ludzi którzy mieli do czynienia z tuningiem skuterów wkładają najpierw wario i wydech.
    Ten twój „mechanik” chyba myśli że silnik w skuterze jest delikatny jak jajko….
    I że od razu można go zajeździć 😀 tym bardziej silniki Piaggio i Minarelli.

    P.S.
    Wariator sportowy w dodatku zmniejsza obroty, więc nie wiem jak mógłbyś zajeździć skuter, który kręci mniejsze obroty 😯

    #274493 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Dzięki trochę mnie zdziwiło podejście tego kolesia:D dobra dostane tłumik gdzieś pon-wt… jeśli poczta się spisze:)) założe go bez problemu? jak założę to co w gaźniku regulować?:-> ostatnio bawiłem się z nakrętką do obrotów może to to?:->

    #274494 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Jeśli się nie znasz na regulacji gaźnika, to:
    1 Albo poczytaj artykuły, jak to się robi
    2 poproś kogoś z rodziny (jeżeli ma pojęcie jakieś cokolwiek)
    3 Daj do regulacji mechanikowi.

    Ogólnie trzeba wyregulować gaźnik i zmienić może rolki, ale przy zx nie wiem czy będzie to bardzo konieczne.

    #274495 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    na co zwrócić uwagą przy zakupie wariatora? używanego nie ma sensu kupowałnie? 150-200zł nie taki duży wydatek… chociażjeśli się wisi rodzicom 800zł to jednak:PP

    #274496 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Jest sens kupować używany wariator. Jeśli ma bieżnik w bardzo dobrym stanie to czemu nie? nowy kosztuje 250 zł, a uzywkę w bdb stanie dorwiesz za 150-200 zł. Na co zwrócić uwagą przy zakupie? przy używanym, jak pisałem wyżej na stan bieżni. Przy nowym? Generalnie na rynku są 3 topowe wariatory: Malossi Multivar Hebo NG Polini Speed Control Przyjęło się, że Malossi jest najlepszy, ale Polini mu też dorównuje. Jest czwarty, mniej znany Polini Super Speed, który jest lepszy od trzech wymienionych wyżej razem wziętych :502: Tyle, że mało osób o tym wie i kupują Malossi bo niby najlepszy. Super Speed jest bezkonkurencyjny i nie ma jak na razie lepszego wariatora. Minusem jest cena, bo jest on najdroższy z tych, co wymienićem.

    #274497 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805
    #274498 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    Jest jeszcze malossi over renge który naje naprawdę prędkości ponieważ jest większy od zwykłego wariatora, ale ja go montoważem przy tunie klasy 4race i nie wiem jak by sobie sport czy seryjniak z nim poradzić

    #274499 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 499
    • Postów: 85 306
    • Postów: 89 805

    po wymianie sprężynęk też powinienem wyregulowałsprzęgło nie? W warsztacie chyba mi tego nie zrobili ale nie wiem czy to jest przyczyna – jadł długą prostą, szybko, na wysokich obrotach. zatrzymuje się przed zakr?tem i jak się całkowicie zatrzymam, obroty schodzł, natychmiast mi gaśnie. Za każdym razem. powinienem coś w gaźniku wyregulowałczy coś?

    [ Dodano: 2008-07-28, 10:04 ]
    * nie sprzęgło. Gaźnik sorki:PP

    [ Dodano: 2008-07-28, 10:14 ]
    i powied?cie mi zamówiłem sobie używany tłumik zx.
    Jest trochę podrdzewiaży. dziś lub jutro powinienem go dostać.
    Jak go najlepiej oczyścił z rdzy i na jaki kolor przemalował
    żeby pasowałdo mojej czarnej DNA?

    Myślałem o takim kolorze jak ma stage 6 pro replica… na czarno.
    Jakim sposobem najlepiej małować?

    Czekam na wasze propozycje:]

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jaki polecacie tuning?
Twoje informacje:




Back to top button