Jaki polecacie motorower?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #144422
    oleek97
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Witam chce zaczac przygode z motorowerami jak i dojazd do szkoly 🙂 chcial bym abyście mi polecili coś na początek do 2300-2500 zł

    P.S zastanawiam sie na barton fighter 2700 ale nie wiem czy jest dobry

    #144431
    pawcio20
    Użytkownik
    • Postów: 81

    jak chinola to ws50 basse barton też nie jes zły

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #144798
    RamboAD
    Użytkownik
    • Postów: 55

    wszystkie motorowery roznia sie tylko wygladem i troche waga, a w drozszych dochodzi jakosc wykonania, ramy, obudowy, mocowan i lepsze materialy.

    PS: kup pod siebie czyli jak jestes niski to odradzam romet RR i zipp pro, jak duzo wazysz to cos lekkiego jak router ws, barton, junak, czy zipp nekken.

    #144823
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 398

    Polecam „barton fighter”, gabarytami nie jest duży wiec łatwiej się nauczyć jeździć, kolega z podwórka przejechał bez awarii 7 tyś km.

    #144835
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    Jak chcesz coś mocnego to osobiście posiadam rometa 700 2t spalanie 3l/100km tylko o 0,5l więcej niz 4t osobiście go polecam , ale też mam go na sprzedaż za 2400zł.
    Powód sprzedaży za duża moc podnosi mi koło przednie i tylko to jest powodem sprzedaży mam 17 lat więc dbam o niego Ps. nie jeźdze nim na kole i nie pale gumy przebieg 630km

    #144837
    norbi1551
    Użytkownik
    • Postów: 142

    Chłopak szuka motoroweru a ty mu z jakimś piździkiem wyskakujesz.
    A w temacie to może np; Benzer Shaft lub Aston

    #144910
    grzegorzb83
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Ja może jestem początkującym fanem bartona fightera ale mogę ci go polecić 🙂
    Fajnie wygląda, brzmi, jest dosyć masywny, póki co nic się z nim nie dzieje a jak już się może kiedyś zacznie to jest w internecie dużo tanich części 🙂
    Pozdrawiam

    #151939
    oleek97
    Użytkownik
    • Postów: 9

    a co wybrac zipp pro 50 czy barton fighter?

    #151941
    MrBorys15
    Użytkownik
    • Postów: 86

    Ja zdawałem prawko AM na romet ogar. Polecam!
    PS. troszka niewygodnie się siedzi (dla mnie)

    #151949
    michalek510
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Ja bym wziął Bartona, Zipp jest dużo słabszy, przez to że ma bardzo szeroką oponę z tyłu. Silniki w tym motorowerach są te same (139FMB) więc możesz wziąć ten który ci się bardziej podoba 🙂

    #151996
    Adi23
    Użytkownik
    • Postów: 89

    Pomiędzy tymi motorowerami ja bym wybrał Barton Fighter bo jest lepiej wykonany i ładniej wygląda. Michalek510 to że szeroka opona jest z tyłu to nie znaczy że jest słabszy , będzie miał tylko słabsze przyśpieszenie. Lepiej mieć szerszą oponę na piaszczyste drogi bo nie będzie rył a jak asfaltówka to cieńsze wtedy.

    #151998
    michalek510
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Wiem o tym, ale mam porównanie. Kolega ma Junaka 902 72, a drugi właśnie tego Zipa też 72 i przyśpieszenie ma dużo gorsze, oraz pod górki jest też wolniejszy. Junak waży 98 kg, a Zip 90 kierowcy ważą podobnie. Zębatki są seryjne, prędkości maksymalne podobne.

    #152031
    oleek97
    Użytkownik
    • Postów: 9

    a mi sie podoba 50 podobna do zippka polecacie cos do 4,2 tys mysle nad tym zipkiem lub romet RS

    #153211
    Kukis0908
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Olek, ja ci polecę Benzera Astona, wygląd o wiele ładniejszy od Fightera. Akurat mam takiego na sprzedaż, cena 2100 do negocjacji. 300km temu założony był cylinder 80, więc na pewno 50-tki kumpli będą mogły się schować 🙂

    W razie czego kontakt do mnie: GG: 19004056

    #153465
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Bierz Zippa Pro! Będziesz wyglądał jak na \\\”rasowym ścigu\\\”.
    Laski będą sikały 🙂

    Nawet małe dzieci radzą sobie z tym potworem 🙂

    #153466
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Dopisz jeszcze, że masz takiego na sprzedaż, to uwiarygodni Twoje polecenie 😀

    #153467
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Niestety, ścigi to nie moje klimaty 🙂
    Ja nie lubię lansu.
    Przedstawiam jedynie ogólną tendencje wśród nastolatków.
    Dla nich wygląd i lans to podstawa.
    Sorki, że znowu użyłem sarkazmu w swojej wypowiedzi, ale jakoś nie potrafię się ostatnio powstrzymać.
    Nastrój świąteczny udziela mi się. No i to, że ostatnio pogoda sprzyja wypadom motocyklowym i każdą wolą chwilę spędzam w siodle – czego i Wam życzę.
    Ja bym osobiście każdemu doradził coś w klimacie Ogara 900 – ale dzieciaki by mnie od razu wyśmiały. Więc zapobiegawczo radzę im to na co i tak są już zdecydowani 🙂

    #153469
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    W takim malowaniu nie wygląda nawet źle 🙂

    #153475
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Ogar 900 to niedoceniona konstrukcja, podobnie jak Zipp Salmo.
    Na forach użytkowników tego modelu rzadko można znaleźć jakieś negatywne opinie na ich temat. Stosunkowo niezawodne konstrukcje, klasyczne kształty – jednak nie znajdują uznania młodszych miłośników jednośladów.

    Honda Introduces Wave – jej następcom jest właśnie Nexxon!!!

    Honda z 2007r.

    i legendarny pierwowzór : CUB!!!

    Dostrzegacie jakieś podobieństwa?

    Właśnie Honda zastosowała w swych produktach automatyczną skrzynię biegów CV-Matic użytą w Honda Introduces Wave a potem w Kymco Nexxonie.
    Jak widać, Nexxon (wcześniej Honda Introduces Wave) jest kontynuacją kultowej linii legendarnej Hondy Cub.
    Jakość i niezawodność powoduje, że ten model jest na świecie bezkonkurencyjny.
    W Polsce kosztuje tyle co nowy chiński wyrób, jednak mentalność Polaków powoduje, że nie podbił polskiego rynku – a szkoda.

    #153478
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Wolałbym nowego Ogara 202.

    #153480
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Co klasyk, to klasyk.

    #154035
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Gdyby Chińczycy robili małolitrażowe silniki z biegami… Może w końcu byłby jakiś konkurent dla starego, poczciwego, ale ciągle świetnego Simsona ;). Od siebie mogę polecić właśnie Simsona S51. Radość z jazdy na tym tworze jest nie do opisania. Na codzień ujeżdżam TZR 50, i Simek pod względem radości z jazdy i elastyczności silnika po prostu nie ma sobie równych. Uwielbiam jeździć na 4 biegu 40 km/h i delektować się lekkością prowadzenia i gangiem silnika. Spalanie tez jest śmieszne. Przy pałowaniu w lesie wyszło mi jakieś 2,5l :). Do tego wzrok wszystkich jest twój. Klasyki zawsze cechowały się sporą popularnością. Jedyny mankament to spora awaryjność przy mocno wyeksploatowanych egzemplarzach. W moim na dzień dobry musiałem wymienić cały silnik, bo jakiś domorosły mechanik postawił sobie za cel życia naprawić magneto i kilka innych bajerów pod deklem za pomocą spawarki. Jeśli kupić dobry egzemplarz powinien ci służyć, a awaryjność powinna być na poziomie chinoli. Za taką kase wg mnie nie ma nic lepszego, ale to tylko moje zdanie.

    #154041
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Przecież chińczycy robią głównie małolitrażowe motocykle, w niektórych krajach azjatyckich posiadanie jednośladu o większych pojemnościach silnika jest nielegalne 🙂

    #154057
    eadem
    Uczestnik
    • Postów: 2 328

    Ale jednego Azjatom możemy „pozazdrościć” – umiejętności operowania biegami w klapkach 😀

    #154072
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    oraz umiejętności transportowych na tych motocyklach/motorowerach

    #154077
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    W Azji to raczej 125-tki królują. Tam nikt w takie malutkie kosiarkowe pojemności się nie bawi. Motocykle muszą być funkcjonalne, a nie do relaksacyjnej jazdy. Takie małe muły robocze.

    #154079
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    50 z takim obciążeniem ledwo by ruszyła;) To są co najmniej 125:) A na pierwszym foto z nakiedzika zrobił sie czoperek:) Tak amory siadły;)

    #154087
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    benekpe napisał:

    W Azji to raczej 125-tki królują. Tam nikt w takie malutkie kosiarkowe pojemności się nie bawi. Motocykle muszą być funkcjonalne, a nie do relaksacyjnej jazdy. Takie małe muły robocze.

    Może królują, ale są też miliony motorowerów, rowerów z silnikami elektrycznymu i tych zwykłych. Zależy od kraju i głębokości portfela.

    #154088
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    eadem napisał:

    Ale jednego Azjatom możemy „pozazdrościć” – umiejętności operowania biegami w klapkach 😀

    Spróbuj – da się 😀 nie wygodnie ale można. Raz tak się przejechałem.

    #154128
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Ja próbowałem, ale na jakimś co ma biegi do dołu:) Skrzyżowanie, chce zredukować, i za ch… nie da sie redukować;) Aż mnie stopa rozbolała, dopiero się zdenerwowałem, kapeć zrzuciłem zamachem nogi w auto, i dopiero gołą nogą się udało. Także nie polecam kapci na moto, bo może się źle skończyć:)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button