Jaki największy cylinder moge włożyć do chińczyka ?

  • This topic has 14 odpowiedzi, 8 głosów, and was last updated 8 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #58034
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Siema. Mam stary skuter i chce go zrobić pod stunt. Moje pytanie jaki największy cylinder mogę do niego włożyć. skuter chiński 4t

    #58037
    Bojan
    Użytkownik
    • Postów: 69

    Jaki największy to nie wiem wydaje mi sie ze 90ccm ale widzialem na allegro jakis cylek firmy krzak o pojemnosci 100ccm. Ale nie wiem jak to idzie. a pod stunt polecam 70ccm sport

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #58038
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    widziałem też 150cc do chińczkich skuterów. Ale czy to wejdzie ?

    #58041
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    90ccm Naraku to największy cylinder jaki jest mozliwy do zamontowania, ale nie jest tani. WMmotor i innej maści zamienniki mają 88ccm i kosztują grosze. 150ccm cylka nie włożysz do swojego silnika bo to są cylindry do silników 157QMI-157QMJ mają dużo większy rozstaw szpilek, tak że co byś nie zrobił taki cylinder nie podejdzie do 4t 50ccm.

    #58042
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837
    #58048
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    On nie ma 100ccm, on ma chyba 82ccm, sprzedawca wali w ptaka. Ten ma 88ccm http://moto.allegro.pl/cylinder-kompletny-tuning-90cm3-romet-zipp-kingway-i2309707729.html i jest tańszy. Nie wiem moze to jakaś lipa i niewiele pojeździsz, ale nie wiele kosztuje. To juz sam musisz popytac jaki producent robi lepsze te zamienniki a jaki gorsze. Ja wiem że jest wiele firm wiele nazw i niby to wszystko h… warte, ale ja tam ich nie pakuję wszystkich do jednego wora. Mam cyl z tłokiem Wmmotor i jak za takie pieniadze to jest to warte swojej ceny. Kilka lat temu w silniku 2t miałem cylinder i tłok Almotu, i o ile cylinder był naprawde dobry to ten ich tłok nie był warty torby kłaków, puchł przy każdej okazji. A ta chińszczyzna mi jakoś chodzi , nie lituję się nad tym, pałuję go ile wlezie i złego słowa na to nie mogę powiedzieć.

    #58055
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Aha. Ja ogólnie bym wolał silnik 2t bo 4t pod stunt to troche dziko.xd ale damy rade 🙂

    #58058
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    a głowice też trzeba zminiać ?

    #58109
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    ???

    #58112
    bitronxp1
    Użytkownik
    • Postów: 399

    kup firmowy cyl 80ccm np airsal i nie trzeba wymieniać głowicy

    #107244
    chrisstoff2
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Tylko 80ccm, chyba że widzi Ci się wymianę wału. Budowa silnika jest z 1961 roku, a konkretniej z hondy monkey, te pojazdy miały fabrycznie montowane cylindry 80ccm, jeżeli nie chcesz wymieniać wału to TYLKO do 80ccm.

    #107354
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Najwięcej wejdzie 90, ale przygotuj się na padające pierścienie.. 😉

    #107371
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    pierścienie nie są wieczne, w 50 cc też się mogą posypać 😉

    #107372
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    ale przy 90, na prawdę padają DUŻO częściej.

    LwG

    #107376
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    dodge napisał:

    ale przy 90, na prawdę padają DUŻO częściej.
    LwG

    Pff chyba w chińskiej pseudo 90ccm. Pełne 90cc ma 52mm a nie 50mm !

    Ja jeżdżę na Tecu 90cc 52mm bezawaryjnie, miałem kolege co zrobił w zwykłym chinolu taki sam cylek z głowicą i zrobił 16 tyś i miał łożyska na wale do wymiany i dalej śmiga.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button