Jakie najlepsze przełożenie dla 110 ccm?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Jakie najlepsze przełożenie dla 110 ccm?

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe hycu hycu 5 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #149316
    Zdjęcie profilowe hycu
    hycu
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam zeby sie fajnie krecil oraz mial przyspieszenie

    #149322
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    11/52:)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #149330
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    Kristop napisał:

    11/52:)

    nawet nie chcę wiedzieć ile masz lat i jakie pojęcie o zębatkach i motorowerach

    #149331
    Zdjęcie profilowe Mario1
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    hycu napisał:

    Witam zeby sie fajnie krecil oraz mial przyspieszenie

    daj 15 – 16 na przód a 38 – 41 na tył

    #149335
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Napisał, że ma fajnie kręcić i mieć przyspieszenie. Na takich zębatkach będzie diabelne przyspieszenie:) A na 15/41 będzie miał prędkość.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #149340
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Każdy głupoty gada. Wszystko zależy od posiadanego skutera/motorowera.

    Co do skutera z przekładnią CVT:
    Przy większej pojemności należy zmniejszyć obroty dzwonu na 1 obrót koła – czyli przełożenia. Jeżeli kolega ma 13/1 to wstawiasz przełożenia 11/1. Jeżeli masz skuter typu Coliber na kołach 10 cali, to seryjnie masz 11/1, dlatego najbardziej opłaca Ci się wstawić 9/1.

    #149347
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    izdebski12 napisał:

    Każdy głupoty gada. Wszystko zależy od posiadanego skutera/motorowera.
    Co do skutera z przekładnią CVT:
    Przy większej pojemności należy zmniejszyć obroty dzwonu na 1 obrót koła – czyli przełożenia. Jeżeli kolega ma 13/1 to wstawiasz przełożenia 11/1. Jeżeli masz skuter typu Coliber na kołach 10 cali, to seryjnie masz 11/1, dlatego najbardziej opłaca Ci się wstawić 9/1.

    zipp quantum 125 ma 8.5 obrotu sprzęgła na obrót koła i sporo większy wariator. mniejsza o to, przecież 110 ma łańcuch i nie warto poruszać tematu z przekładnią cvt

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #149361
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Tak, tylko kolega nie napisał czy chodzi mu o skuter z CVT, czy o motorower z łańcuchem.

    #149363
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Wiem że hycu ma benzera ws. Czyli łańcuch!:)

    #149364
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Ja jasnowidzem niestety nie jestem, i podałem informacje tyczącą się silników 139QMB, myśląc, że o to mu chodzi. Precyzujcie bardziej pytania.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie