Jakie najlepsze przełożenie dla 110 ccm?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #149316 Reply
    hycu
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 10
    • Postów: 18

    Witam zeby sie fajnie krecil oraz mial przyspieszenie

    #149322 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    11/52:)

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #149330 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    Kristop napisał:

    11/52:)

    nawet nie chcę wiedzieć ile masz lat i jakie pojęcie o zębatkach i motorowerach

    #149331 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    hycu napisał:

    Witam zeby sie fajnie krecil oraz mial przyspieszenie

    daj 15 – 16 na przód a 38 – 41 na tył

    #149335 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Napisał, że ma fajnie kręcić i mieć przyspieszenie. Na takich zębatkach będzie diabelne przyspieszenie:) A na 15/41 będzie miał prędkość.

    #149340 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Każdy głupoty gada. Wszystko zależy od posiadanego skutera/motorowera.

    Co do skutera z przekładnią CVT:
    Przy większej pojemności należy zmniejszyć obroty dzwonu na 1 obrót koła – czyli przełożenia. Jeżeli kolega ma 13/1 to wstawiasz przełożenia 11/1. Jeżeli masz skuter typu Coliber na kołach 10 cali, to seryjnie masz 11/1, dlatego najbardziej opłaca Ci się wstawić 9/1.

    #149347 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    izdebski12 napisał:

    Każdy głupoty gada. Wszystko zależy od posiadanego skutera/motorowera.
    Co do skutera z przekładnią CVT:
    Przy większej pojemności należy zmniejszyć obroty dzwonu na 1 obrót koła – czyli przełożenia. Jeżeli kolega ma 13/1 to wstawiasz przełożenia 11/1. Jeżeli masz skuter typu Coliber na kołach 10 cali, to seryjnie masz 11/1, dlatego najbardziej opłaca Ci się wstawić 9/1.

    zipp quantum 125 ma 8.5 obrotu sprzęgła na obrót koła i sporo większy wariator. mniejsza o to, przecież 110 ma łańcuch i nie warto poruszać tematu z przekładnią cvt

    #149361 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Tak, tylko kolega nie napisał czy chodzi mu o skuter z CVT, czy o motorower z łańcuchem.

    #149363 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Wiem że hycu ma benzera ws. Czyli łańcuch!:)

    #149364 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Ja jasnowidzem niestety nie jestem, i podałem informacje tyczącą się silników 139QMB, myśląc, że o to mu chodzi. Precyzujcie bardziej pytania.

    #149366 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Jasnowidzem nie trzeba być:) Wystarczy sprawdzać tematy pod tytułem:)

    #149452 Reply
    hycu
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 10
    • Postów: 18

    Dzieki

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jakie najlepsze przełożenie dla 110 ccm?
Twoje informacje:




Back to top button