Romet Zetka ma wygląd poważniejszej maszyny – tzn. przypomina motocykl – jest całkiem spora i masywna, pionowy cylinder lepiej wygląda jak poziomy i nie ma tej wieeelkiej pustej dziury między bakiem a silnikiem. 😉 Po za tym rama ma dodatkową rurę z przodu co bardziej usztywnia całość, i jest do czego gmole montować. Jakościowo wszystko podobnie, osiągi również zbliżone. minusy zetki – centralka z plasteliny , po jakimś czasie moto będzie stać na kołach 😉 Silnik ( kartery ) z gównolitu zrobiony, ale mechanicznie w środku wszystko solidne , jak nie katujesz to kilka lat bezawaryjnie pojedzie. Mój ma przebieg 8,5 tyś. tymczasem i ograniczam się do zmiany oleju i regulacji…
Polecam zestaw zwiększający pojemność do 72ccm , i zmianę zębatek. Moto jest przystosowane i spokojnie wytrzyma ( seryjnie przecież siedzą w niej też 125ccm i większe ) . Po zmianie duuża różnica na plus. Prędkość 70-80km/h przy 8 tyś RPM – więc nie katuje się silnika. Oczywiście nie polecam jeździć nieprzepisowo, w końcu to motorower i ma ograniczenia nie bez powodu. Ale pod górkę na 4 biegu da radę, bez widocznego spadku prędkości ( a ważę 90kg )