Jaki motorower do 5tyś?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #87096
    Nick3y
    Użytkownik
    • Postów: 278

    Zastanawiam się nad używanym AM6 a nowym Chiniolem 4T. Doradźcie coś.

    #87097
    OstRy
    Użytkownik
    • Postów: 465

    Nie zastanawiaj sie tylko bierz AM6 🙂 Chyba ze nie zalezy ci na mocy i predkosci tylko na oszczednym przemieszczaniu sie z pkt A do B , wtedy bierz chiniola 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #87100
    Nick3y
    Użytkownik
    • Postów: 278

    A co jest najlepszym stosunkiem cena/jakość z AM6? Chodzi głównie o plastiki (ścigacze).

    #87109
    dostawcy
    Użytkownik
    • Postów: 337

    Wiesz żeby Ci pomóc podaj jakie masz potrzeby, wymagania itd. Każdy markowiec będzie lepszy od chińczyka jak porsche od fiata.

    #87115
    Baniak
    Użytkownik
    • Postów: 102

    A nad czym tu się zastanawiać?? Te „ściagacze” 50 na AM6 są prawie takie same, różnią się tylko wyglądem … Najdroższa jest TZR’ka znając życie kupisz pewnie aprilie w starszej budzie 🙂

    #87117
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Dostawcy – a co powiesz na Porsche 928 i Fiata Coupe? Ciekawe którym dłużej pojeździsz 😀

    Nick3y – a czego oczekujesz od motoroweru przesiadając się ze skuterka?

    #87135
    Nick3y
    Użytkownik
    • Postów: 278

    No pisałem że chcę plastika (ścigacza) czyli oczywiście dobrej reakcji na manetkę ;p Chyba wybiorę TZR lub RS2.

    #87141
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Dosiadam TZR z silniczkiem AM6 i moje spostrzeżenia na jego temat są następujące:
    – odejście wciska w siedzenia
    – by dobrze przyśpieszał trzeba kręcić go ponad 8 tyś. Po tych obrotach ma niemiłosiernego kopa!
    – na seryjnych zębatkach (11/60) leciał 87. Na 12/47 poleciałem 106 km/h, a na 12/60 leci 94 km/h :). Wydaje mi się ze najoptymalniejsze byloby ustawienie 13/60, ale wtedy nie miałby takiego przyśpieszenia :).
    – przy pałowaniu pali ponad 5l. Można spokojnie zejść do 3,5
    – skrzynia czasem lubi się zablokować, a biegi wchodzą średnio dobrze. Czasem bieg na wysokich obrotach nie wskoczy i trzeba poprawić :). Może to efekt zjeżdżenia, może nie.

    Tyle mogę o silniczku napisać :). Miły, przyjemny, dwusuwowy ale lekko przestarzały. Chyba lepszy byłaby nowa Aprilia albo Derbi (nowe silniczki od Derbi). Mój ma całkiem ciekawy tłumik który daje piękny krzyk na wysokich obrotach. Prawie jak szejseta ;). Z tym tlumiczkiem wkręca się do zamknięcia obrotomierza. Ponad 18 tyś obrotow na postoju da się wycisnąć, ale szkoda silniczka.

    #87157
    Nick3y
    Użytkownik
    • Postów: 278

    Teraz w najbliższym okresie będę miał możliwość jazdy na TZR z 12/47 i stożkiem polini. W sumie, patrząc na ceny to najlepiej Rieju wychodzi.

    #87160
    kamilosgr200
    Użytkownik
    • Postów: 6

    zumico gr600

    #87162
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Rieju to też rozwiązanie ;). W wakacje gość z mojej okolicy sprzedawał Aprilię RS 50 z 2001 r. Niby stara, niby teges, ale sprzedawał ją za 3,5 tyś, a stan był całkiem dobry. Do wymiany były może zębatki i chyba nic wiecej. Już plastiki były niby nieco szlifnięte (ale nie połamane), ale malowanie seryjne. Chciałem sobie kupić właśnie tą Apkę od gościa, ale tata nie chciał dokładać mi kasy do czegoś tak starego. Więc jest Yamaha ;).

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button