Jaki maxi skuter 125 wybrać

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    Przemo
    Uczestnik

witam
    chciałbym zakupić swój 1 duży skuter (nowy) budżet 20 tys
    wybór pomiędzy
    1.kymco New downtowan
    2.x Max
    3.burgman
    a nie znam się zupełnie na skuterach itd
    Z góry dzięki za sugestie
    na co warto zwrócić uwagę przy wyborze itd
    za głupie porady i komentarze dziękuję
    pozdrawiam

Wombat
    Moderator

musisz zwrócić uwagę na to żeby ci pasował.
    wiec do każdego musisz się przymierzyć

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Tweet
    Uczestnik

Django peugeota dla mnie bomba … ale wszystko kwestia gustu

Kolec
    Uczestnik

Na dostępność części do danego modelu sobie popatrz,zeby sie nie okazalo ze pozornie błacha awaria uziemi Ci skuter. Mi bardzo podoba sie daelim steezer i nawet s3,ale ni huhu, części na stronach sklepow nima,ino do pińdziesiontek som. I duipa.

Wombat
    Moderator

Ja bardzo mocno rozważałem Daelima S3 i to nawet zanim jeszcze pojawił się oficjalnie w PL jako RMT S3 sprzedawany przez Rometa (przynajniej na tagrach zapowiadali że RMT bedzie nową marką na rynku – ale co z tego wyszło to też nie wiem bo oprócz strony RMT nigdzie nie figuruje u żadnego z dealerów). Z wyglądu mi się podobał bardzo, zaawansowanie technologiczne mocne, niezawodność podobno wysoka.