Jaki maxi skuter 125 wybrać

witam
chciałbym zakupić swój 1 duży skuter (nowy) budżet 20 tys
wybór pomiędzy
1.kymco New downtowan
2.x Max
3.burgman
a nie znam się zupełnie na skuterach itd
Z góry dzięki za sugestie
na co warto zwrócić uwagę przy wyborze itd
za głupie porady i komentarze dziękuję
pozdrawiam

musisz zwrócić uwagę na to żeby ci pasował.
wiec do każdego musisz się przymierzyć

Django peugeota dla mnie bomba … ale wszystko kwestia gustu

Na dostępność części do danego modelu sobie popatrz,zeby sie nie okazalo ze pozornie błacha awaria uziemi Ci skuter. Mi bardzo podoba sie daelim steezer i nawet s3,ale ni huhu, części na stronach sklepow nima,ino do pińdziesiontek som. I duipa.

Ja bardzo mocno rozważałem Daelima S3 i to nawet zanim jeszcze pojawił się oficjalnie w PL jako RMT S3 sprzedawany przez Rometa (przynajniej na tagrach zapowiadali że RMT bedzie nową marką na rynku - ale co z tego wyszło to też nie wiem bo oprócz strony RMT nigdzie nie figuruje u żadnego z dealerów). Z wyglądu mi się podobał bardzo, zaawansowanie technologiczne mocne, niezawodność podobno wysoka.
Ale jak sobie pomyślałem o jego zaawansowanym wtrysku, bezkluczykowym dostępie i kilku innych rzeczach w kontekście jakości wiedzy naszych serwisantów i kompletnym braku zaplecza części (Importer pewnie i tak by ich nie miał na “stoku” i bym czekał tygodniami) a na allegro jedna zdekompletowana sztuka na części była - to odpuściłem.
Pewnie by się nie popsuł… ALE te 3 lata temu był w necie po polsku raptem 1 wątek na elektrodzie o gościu co miał takiego S3 i jakiś problem z elektryką. No i znikąd wiedzy, znikąd pomocy, jakieś uzwojenie po rzemieślnikach przewijał w czymś… itd. Szkoda bo to interesujacy sprzęt, kitajce i francuzy nim zachwycone ale u nas - kompletna egzotyka.