jaki mam wybrac cylek do 4t 65 czy 80

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #84948 Reply
    bania
    Uczestnik
    • 20
    • Postów: 59
    • Postów: 79

    chce wymienic cylek ale mam wachania miedzy 80cm a 65cm moze mi doradzisz oczywiscie zeby mial fajne przyspieszenie

    #84950 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Zależy jakie masz fundusze na ten cel.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #85071 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Śmiało możesz zakładać 80 (w rzeczywistości 72 ccm), wałek i inne podzespoły spokojnie taki wytrzymają. A różnica w cenie jest nie wielka.

    #85075 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    To takie trochę wróżenie z fusów . Mi dawno temu po takiej operacji w Romecie , 3000 km póżniej rozsypał się wariator a 500 km dalej łożysko na wale. Myślę że im większy cylinder tym większy zakres wymiany innych podzespołów np. przy 65 cm3 raczej gażnik bez zmian ale przy 80 cm3 to obowiązkowo większe dysze itp. Tyle że 65 cm3 to niewielkie poprawienie osiągów. 🙁

    #85079 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Ja w chińczyku miałem 72 ccm, gaźnik seria, dyszę tylko musiałem zmienić, bo po wyjęciu zwężki z filtra powietrza się dusił, dysza 90-95. Wariator seryjny, dobry pasek, rolki 4,5G i szedł 75 licznikowe. Zrobiłem nim po zmianach 8000 km i nawet nie pierdnął.
    Wymiana cylindra to generalnie tylko lepsze przyspieszenie, na prędkości max nie specjalnie się zyskuje.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: jaki mam wybrac cylek do 4t 65 czy 80
Twoje informacje:




Back to top button