Jaki cylinder wybrać?
- This topic has 16 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 9 years, 10 months temu by Caldir.
- AutorWpisy
- 15 maja 2014 dnia 17:45 #166132
Witam ! Postanowiłem mojemu zippkowi dodać trochę mocy i pomyślałem o wymianie cylindra. Rzecz jasne od razu rzuciłem się na największy-80 cm. Niestety bardzo lubię robić dłuuuugie trasy skuterem (250 km dziennie), a dowiedziałem się że przez taki cylek będę miał problemy z chłodzeniem na większych dystansach i ze ogólnie nie nadaje się do dalszych wypraw. Zależy mi także aby zbytnio nie wzrosło spalanie. Po przeczytaniu tysiąca postów na forum stwierdziłem że najlepszy będzie dla mnie 60 cm. I tutaj moje pytanko. Czy taki cylinder http://allegro.pl/cylinder-tuning-sport-60-cm3-4t-dysza-gratis-i4225015221.html sprosta moim wymaganiom co do dalekich wypraw oraz bez awaryjnej jazdy oraz czy różnica w mocy będzie odczuwalna ? Zależy mi także aby obyło się także bez dodatkowych przeróbek jak wymiana głowicy itp. oraz żebym nie musiał się martwić gdzieś 200 km od domu czy mi wał się nie rozleci.
Zapomniałem dodać skuter to zwyczajny 139QMB
15 maja 2014 dnia 18:54 #166140wymiana na 60cm nie bardzo ma sens , różnicy tyle co kot napłakał.
Warto iść w 70-80cm i podnosić rev limiter ale to oznacza inwestycje w osprzęt15 maja 2014 dnia 19:06 #166141Koty nie płaczą, koty psocą. 😉
Montujesz taki nowy cylinder i masz w porywach 20% mocy więcej (kwestia właściwego montażu pierścieni i odrobiny staranności).
Jeżeli to Ci odpowiada, to zawsze jest to lepsze, niż taka zwykła 50-ka. I faktycznie, przy takiej *kosmetyce* pojemności, nie ma potrzeby ruszać czegokolwiek więcej (może poza regulacją gaźnika lub iglicy). Zmieniaj, powinno działać bezproblemowo, nawet z nieco przechodzonym wałem korbowym.15 maja 2014 dnia 19:38 #166146Dzięki ! W takim razie zamawiam i jeszcze jedno pytanko czy średnio ogarnięty w takich sprawach człowiek poradzi sobie sam z wymianą czy lepiej zlecić to komuś oraz czy ten zestaw do którego link podałem jest OK ?
15 maja 2014 dnia 19:41 #166147wiesz, jest tani jak 2 paczki fajek. Ja bym sie troszkę obawiał.
15 maja 2014 dnia 19:57 #166150nie palę nie orientuję się 😉 co innego polecacie z 60 ? 100 zł to MAX
15 maja 2014 dnia 20:26 #166151chcesz jeździć 250km dziennie z cylindrem za 100zł? Przecież to 4-5 godzin jazdy non stop.
15 maja 2014 dnia 20:31 #166152nie dziennie 😉 statystycznie raz w miesiącu ogarniamy takie wypady
15 maja 2014 dnia 21:50 #166154nie mówie że codziennie.ale jednorazowo.
16 maja 2014 dnia 06:21 #166164Parę osób założyło takie zestawy i zrobili kilkanaście tyś. kilometrów. Większość jednak stawała po kilkuset. Jeżeli jakość się nie poprawiła to jest loteria.
16 maja 2014 dnia 06:40 #166165Cena jest za niska?
Kolesie to sprzedają na zasadzie: *Zamawiamy dużą pakę z hurtowni i dziubiemy to maluczkim. Zbijamy cenę na kosztach prowadzenia naszej firmy*. Nie mają tam warunków rodem z ZUS-u i dlatego są konkurencyjni na tle innych ofert. Tak to u nich akurat działa. Zobaczyłem, uwierzyłem, ale paczki rozsyłają.
Jak młody chce coś lepszego kupić, to może sobie poszukać na stronie Motor-X (w soboty i niedziele chyba dają dalej rabat -10%, ale to trzeba sobie już samemu monitorować).
Z dobrym poradnikiem z netu zrobisz to sobie sam, ale trzeba się trochę przyłożyć do tego zagadnienia. Zawsze jest ten pierwszy raz, potem jest już tylko lepiej i bez zawracania gitary fachmanom za często gruby szmalec.16 maja 2014 dnia 16:50 #166203Okej czyli brać czy znaleźć coś droższego/lepszego ?
16 maja 2014 dnia 17:20 #166204AnonimNieaktywny- 22
- 398Postów:
Tak jak pisali wyżej takie cylindry to jak loteria, jeśli masz więcej kasy do wydania to jednak polecał bym coś firmowego;)
16 maja 2014 dnia 18:40 #166213Uściślij może jednak przedział cenowy tego firmowego. Moretti, Racing Bee, Naraku? Które są… *firmowe*?
Firmowe dżinsy, firmowy plecak, firmowy kalendarz na ścianę. Firmowy czyli jaki? Błyszczący czy może odporny na każdą głupotę?
Ale się jeszcze dużo musicie nauczyć o tych wszystkich… firmowych, markowych i czasem jednak chińskich przy tym.
Chińskie jest do chińskiego, czeskie jest do niemieckiego, a amerykańskie jest do sowieckiego.Pogadaj z jakimś kumatym może, bo tutaj robią zawsze taki młyn, że nawet ja czasami się zastanawiam czy nie jestem, aby… kotem Filemonem. 😉
17 maja 2014 dnia 12:42 #166259przedział cenowy:
przy zamianie na 60 cm^3 do 150 zł
przy zamianie na 80 cm^3 do 300 zł17 maja 2014 dnia 15:01 #166289AnonimNieaktywny- 22
- 398Postów:
Chinol_180 napisał:
Uściślij może jednak przedział cenowy tego firmowego. Moretti, Racing Bee, Naraku? Które są… *firmowe*?
Firmowe dżinsy, firmowy plecak, firmowy kalendarz na ścianę. Firmowy czyli jaki? Błyszczący czy może odporny na każdą głupotę?
Ale się jeszcze dużo musicie nauczyć o tych wszystkich… firmowych, markowych i czasem jednak chińskich przy tym.
Chińskie jest do chińskiego, czeskie jest do niemieckiego, a amerykańskie jest do sowieckiego.
Pogadaj z jakimś kumatym może, bo tutaj robią zawsze taki młyn, że nawet ja czasami się zastanawiam czy nie jestem, aby… kotem Filemonem. 😉Jak firmowy to oczywiście błyszczący;), jakbyś nie był taki nadpobudliwy to byś rozumiał co to jest chińskie oraz firmowe (marka)
Każda marka cylindrów ma jakieś standardy a chiny to chiny;).http://shop.mieloch.pl/ , lub zapytaj tutaj:
https://www.facebook.com/pages/Scooter-Tuning-Polska/592861527436447?fref=ts
Bardzo miła obsługa;)
17 maja 2014 dnia 17:02 #166306zgadzam się z serafinq
Sytuacja z dzisiaj dostaliśmy paczkę części do fmb głowica cylinder tłok na 72 tłok. Tłok był uszkodzony dwie dziurki zestaw najtańszy allegro natomiast do jak zamawiałem do suzuki tłok cylinder to bez problemu także ja bym kupował najtańsze nawet części ale u sprawdzonych dystrybutorów jest mniejsze prawdopodobieństwo ściemy. - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.