Jaki cylinden wybrać do Generica Xor???

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #276512 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    Musze wymienić cylinder ale nie mam zbyt wiele kasy max 400zł wiec wymiana gaźnika i wału na starcie odpada. Zastanawiam się czy można założyć cylinder np polini 70cc nie wymieniając gaźnika na większy. Biorę pod uwagę agrze 50ccm np. Cylinder Airsal Sport 50cc. Jak narazi mam założony wydech tecnigas Naxt r i wariator hebo NG. Cylinder muszę i tak wymienić bo seryjny jest słaby i źle dotarty 🙁 . Z góry dziękuje za pomoc:-)

    [ Dodano: 2008-07-07, 22:36 ]
    Kurcze czy nikt nie jest w stanie mi pomóc ❓ przyciesz musi się ktoś znać na skuterach na tym forum. Nie chce wywalać kasy w błoto albo mieć potem świadomość że można być kupić coś lepszego 🙁

    #276513 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    A jaki masz seryjny gaźnik?

    #276514 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    W genericu jest tak sam siniki jak w keeway i CPI czyli Minarelli AC. Dokładnie nie wiem jaki rozmiar :-/. Wiec jeśli ktoś wie jakie mają gaźniki Keeway i CPI z silnikami Minarelli AC to piszcie:-)

    #276515 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    To masz gaźnik 12mm, za mały pod jaki kolwiek tuning. Nawet cylinder sport 70 potrzebuje conajmniej 17,5mm.

    #276516 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    Za pewne siedzi tam standard Dellort’o 12. O ile przy niektórych cylindrach obejdzie się bez wymiany wału to gaźnik przy takim standardzie jest niezbędny.Bez wymiany nie odczujesz większych rezultatów założenia tego cylka i musiał byś założyć jakąś gigantyczną dysze ,ale to i tak nie to samo. Radze dozbierać kase na gaźnik i dopiero zabrać się za wymiane.Od biedy można kupić czternastke Dellort’o ,ale radziłbym tak od szesnastki w góre. Pozdro

    #276517 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    Hmm… Kasa by się znalazła ale nie chce tak dużo kasy wkładać bo już wydałem blisko 900zł na skuter i gdyby nie to że mam zajechany cylinder to bym wcale go nie wymieniać a zamiennika nie chce kupować. W sklepie jednoślady i w mielochu piszą że Cylinder Airsal Sport 50cc nie potrzebuje wymieniać gaźnika ale nie wiem na ile temu wierzyć. Poza tym piszą że osiąga moc od 7-8,5KM. Wiec tylko o 1,5KM mniej nisz w przeciętnej 70ccm. I dlatego chciałem poznać waszą opinie na ten temat 😀

    #276518 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    Skoro jest napisane ,że nie jest konieczna wymiana gaźnika to tak właśnie jest. Jednak nie odczujesz takiej różnicy jak po wymianie gaźnik na większy.

    #276519 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 863Postów:

    Pewnie masz racje ale jak myślisz czy bez gaźnika z tym co już mam to będzie miał z 8KM. No i jeszcze zastanawianiem się czy zamawiać większa dysze bo jak naradzie jeździe na 75. W sumie to mnie korci żeby wziąć 70ccm i do tego gaźnik 17.5 ale to już 550zł ale do tego musiał bym kupić sprzęgło i dzwon to kolejne 300zł jeszcze do tego wentylator wariatora (bo mi się żebraka połamały) świece i inne sprawy regulacyjne i 900zł nie moje :-/ . Chyba jedna zostać przy Airsal Sport 50cc 🙂 Ale dziękuje wszystkim za pomoc. Jeśli ktoś mam jakieś doświadczenia z tym cylindrem albo informacje (np. na jakie dyszy leci) to piszcie 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jaki cylinden wybrać do Generica Xor???
Twoje informacje:




Back to top button