Jaki cewkomoduł ?

Mam mały dylemat, w innym temacie pisałem o pękajacych karterach w moim silniku, i już nie będę go sponsorował prawie nowy silnik po poważnym tuningu dobrych osiągach idzie na złom, mimo że ma tylko 4tyś km od remontu nie zaryzykuję kupienia następnego karteru za 200zł żeby się za 400km okazało że znowu pękł i się olej leje. W drodze do mnie jest silnik piaggio 125ccm chłodzony cieczą 15KM mocy w serii, ale wiadomo że będzie kilka przeróbek, które po za dyskretnym umiejscowieniem chłodnicy, będą proste, ale jest jeden kłopocik chodzi o ten cewkomoduł z piaggio którego nie posiadam bo jest za drogi coś około 300zł można przeszczepić cewkomoduł z auta np VW na szrocie kosztuje hm? z 20zł ale on wiem że nie wyrabia na wysokich obrotach około 8tyś obr i silnik przerywa bo on nie jest przewidziany do takich obrotów, wiem że problemy były by dopiero przy około 110km/h ja nie mam zamiaru tyle jeździć ale chcę żeby silnik trzymał kulturę pracy w pełnym zakresie obrotów, a do tego moduł z VW się nie nadaje, z czego by mozna było zastosować cewkomoduł ale żeby był bardzo tani i lubił wysokie obroty, może jest ktoś na forum kto miał taki dylemat i ma rozwiązanie, z auta raczej odpadają bo za wolno się silniki samochodowe kręcą, a w jakim motocyklu skuterze itp , potrzebny jest mi pomysł na moto do którego części są śmiesznie tanie, ale moto ma alternator i zapłon jest zasilany napięciem stałym.