Jaką 125 wybrać na pierwsze moto w tej klasie

Witam wszystkich mam na imię Mateusz mam 18 lat na moto jeżdżę od małego chłopca .
Zaczynałem od komara z 69 :) potem przyszedł czas na quada po tym był ogar 200/205 simson chart i teraz jakiś kibelek keewaya .
Posiadam prawo jazdy Kat A1 i chciałbym zakupić jakąś 125 najlepiej żeby była full zadaniowa czyli trochę szutru trochę tras.
Od małego siedzę w 2T i mam doświadczenie przy tych jednostkach napędowych i chyba chciałbym w tym kierunku pójść .
Na oku mam 3 modele moto 3 inncyh marek : Yamaha TDR 125, Honda Varadero 125 , Hyosung GT125 .
I teraz chciałbym zaciągnąć waszej opinii jakie mniej więcej moto wybrać od razu mówię że w 4T jestem zielony .
Dodatkowo chciałbym wspomnieć że mam 80kg wagi i wzrost 198CM więc mikrusem nie jestem i chciałbym też takie moto żeby nie sprawiało bólów pleców czy też ramion z góry dziękuję za wszystkie odp na moje pytanie :) .
Pozdro LwG :)

a o jakim budżecie mowa?

rób a2 i kup 500ccm.

panzervi napisał:

rób a2 i kup 500ccm.

A możesz coś bardziej na temat? Ma A1 i chce 125. A ty doradzasz A2 i 500cm. Umiesz to jakoś uzasadnić czy po prostu pieprzysz żeby pieprzyć.

Hyosung jest nakedem na asfalt, z szutru bym raczej zrezygnował. Jest jedną z większych (i cięższych) 125, ale nie wydaje mi się to dobra propozycja dla dwumetrowca. Trochę za mało miejsca na nogi. Chyba, że masz je wyjątkowo krótkie :-)
125 w 2T przekracza twoje uprawnienia mocą, więc odpadają z założenia.
O yamaszce nie wiem nic, ale Varadero jest wyższe niż HYO (siedziałem i porównywałem z hyosungiem), powinno być ci wygodniej.

Budżet jaki posiadam to 5k złotych zulus yamaha zablokowana ma 15km a z resztą jak ma wbite w dowodzie 15km to raczej policja nie patrzy ile ma km