Jaką 125-tkę wybrać?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205230 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum co widać. Wiem, że już podobne tematy były na forum, ale dalej nie mogę się zdecydować nad kupnem kolejnego sprzętu. Interesują mnie motocykle wyłącznie typu ścigacz o pojemności 125. Na zakup chciałbym przeznaczyć max 7 tys. Proszę o propozycje modeli, których data produkcji nie jest starsza niż 2004 r.

    #205231 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    porpostu nie chce ci się czytać , i uwierz mi że na dłuższa memte w ten sposób tutaj nie pociągniesz

    no ale jak już pisze to ci odpisze

    honda nsr 2t
    hnda cbr 4t
    aprilia rs 2t
    yamaha tzr 2t ( ale tego porsukcja się już chyba dawno skończyła)
    cagiva mito 2t
    yamaha yzf 4t ( najładniejsze z tego wszystkiego)
    jeżeli nie wiesz na co się zdecyodwać czy 2t czy 4t to poczytaj bo w co drugim temacie jest o tym napisane

    oczywiscie modeli jest jeszce dużo więcej ale wymieniłem ci podstawy boreszta to juz się tylko budą różni

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #205232 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Które z nich są najmniej awaryjne, a które najmocniejsze (jakie prędkości osiągają)? I ile kosztują zadbane i z niedużym przebiegiem?

    #205233 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    I ile kosztują zadbane i z niedużym przebiegiem?

    allegro

    monokok napisał:

    Które z nich są najmniej awaryjne, a które najmocniejsze (jakie prędkości osiągają)?

    poczytaj o tym było naprawde pisanee..

    4t jest słabsze ale barzeij ekonomiczne i mnie awaryjne , reszte se poczytaj

    #205234 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kup sobie RS 125. za 7k będziesz miał kozacki egzemplarz w starszej budzie, roczniki takie jak chcesz, i za 7k wyrwiesz nową budę, ale już kapciowatą.

    #205235 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    monokok napisał:

    Które z nich są najmniej awaryjne, a które najmocniejsze (jakie prędkości osiągają)? I ile kosztują zadbane i z niedużym przebiegiem?

    Najmniej awaryjnie sa 4t czyli Yamaha yzf , Honda cbr , Rieju rs2 ale cos za cos niestety nie maja mocy a najszybsza jest cagiva mito i rs w wersjii gs 🙂

    #205236 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    r125 mogę ci cos o tym powiedziec. jezdzilem trochę. wygląda kozacko, silnik zajebisty jeden z nielicznych 125ccm 4t z 4 zaworami nieodstepuje slabszym 125 2t np dt nie ma szans 😉 kolo 7tys dostaniesz juz cos pali pry cisnieciu kolo 4l max to juz gorna granica 😉 części moze i bardzo drogie ale tam się rzeczy nie wymianie jedynie eksploatacyjne ktore kosztuja akurat jak w innych

    #205237 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie wiem czy dt nie ma szans ;p ostatnio jechała obok mnie takie r125 i nie mogło mnie wyminąć 😉

    #205238 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    W tym gównie jest 15-17km, a DT w serii ma 21 …

    #205239 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale dt jest mniej oplywowa 🙂

    #205240 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może dlatego, że DT ciągnie głównie na wysokich, a Yzf na każdych 😉

    #205241 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dywersant napisał:

    Może dlatego, że DT ciągnie głównie na wysokich, a Yzf na każdych 😉

    Na kazdych tak samo biednie 😀
    A w 2T 125 ccm jak się pojawi rezo to leb urywa 😛

    #205242 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A w 2T 125 ccm jak się pojawi rezo to leb urywa

    I co, urwał o już komuś? 😛

    #205243 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No mi ale potem się wracam i zakładam z powrotem.

    Ale to tylko jak się zapomnę i trzymam do końca manete… Bo tak to jak rezo na połowie manetki to tylko nadgarstki łamieć i wiszą potem na samej skórze :{

    Ewentualnie jeszcze przeciążenie sięgające 120G łamieć żebra ale to rzadko dosyć :p

    #205244 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    eRka ciagnie na kazdych i to dosc zwawo ;] i slyszalem ze akcesoryjne wydecho akrapovic trochę mu dodaja tzn razem z kolektorem i do tego nowa mapa zaplonu i ladnie moc podnosi

    #205245 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wiecie coś Albo zblokowany wydech tak podcina skrzydła, albo dt jest słaba. RS urywała łeb, a dt blado wypada przy rs, no ale może jak odblokuję wydech to się poprawi.

    #205246 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bo RS ma ponad 10 koni więcej :573: ?

    #205247 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Courte napisał:

    bo RS ma ponad 10 koni więcej ?

    Nie, to na pewno nie to 😉

    #205248 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jakie w apce sa silniki ? rotaxy 123??

    #205249 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    rotaxy 123 były chyba w wersji GS reszta to rotax 122 ,

    #205250 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a czym one w sumie się różnią ??

    #205251 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    rotax 123 to jest silnik starszej generacji, był pakowany do starych RXów i RS’ek z lat 90’tych o i do AF1 też… A rotax 122 jest wkładany tak jakoś od 97-98 roku, aż do teraz…

    #205252 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    rotax 123 był troszkę mocniejszy i dużo bardziej awaryjny… lubiły się zacierać…
    a GS niczym się nie różni od reszty RS’ek tylko tym że miały pakowane gaziory dell’orto 34 albo 36 nie pamiętam

    #205253 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    W mojej był rotax 122. A co do mocy, to nie ma ona wpływu na przyspieszenie tylko na v-max. Na przyspieszenie ma wpływ moment obrotowy czyli siła uciągu. Np. tiry muszą mieć bardzo duży moment obrotowy żeby ruszyć 30 ton.

    #205254 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kowal napisał:

    Na przyspieszenie ma wpływ moment obrotowy czyli siła uciągu. Np. tiry muszą mieć bardzo duży moment obrotowy żeby ruszyć 30 ton.

    taa… i tiry mają 3sek. do 100km/h no nie ? 😆 ale głupoty gadasz

    #205255 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie powiedziałem że mają 3 sek. do setki.

    Ale zobacz, tu masz dane techniczne iveco stralis

    Przykładowe Dane Techniczne IVECO STRALIS AS440S43 T/P
    Silnik: Crusor 10 sześciocylindrowy, rzędowy Euro 3, o pojemności 10,3l, wyposażony w pompowtryskiwacze z komputerowym doborem doborem parametrów wtrysku, system EDC, trubosprężarka o zmieńnej geometrii VGT.
    Moc silnika 316kW/430KM w zakresię od 1.600 do 2.100 obr/min, moment obrotowy: 1.900Nm w zakresię od 1.050 do 1.590 obr/min.

    Czyli 430 koni i 1900niutonometrów.

    A dane techniczne porównywalnej mocą osobówkiż

    http://www.jezdzik.net/samochody/Chrysler/300c/chrysler-300c-srt8-6,1-430km.html

    Moc 430 koni i 569 niutków.

    Więc jest różnica. I mimo tej samej mocy silników zapewniam cię że chrysler nie ruszy załadowanej do 30 ton naczepy 😉

    [ Dodano: 03-07-2011, 10:07 ]
    I zanim będziesz pisał że gadam głupoty, to polecam zapoznać się do czego służą PODSTAWOWE parametry jednostek napędowych.

    #205256 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kowal bardzo dobrze mówisz 😀 Adverion ciężarówki nie osiągają 100km/h bo sa zawsze blokowane ;D

    #205257 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja bym to może inaczej powiedział… że moment obrotowy nie jest aż tak bardzo do przyspieszenia jak do „uciągu”
    Bo to nie jest tak jak ty napisałeś że im większy moment obrotowy to dany samochód/motocykl szybciej przyspiesza a KM nic do tego nie mają …

    #205258 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Powiem krótko. Kowal, robisz burdel i pierdolisz nie na temat.

    #205259 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Powiem krótko. Kowal, robisz burdel i pierdolisz nie na temat. – lubię to.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jaką 125-tkę wybrać?
Twoje informacje:




Back to top button