jak zwiekszyc moc i v-max w Keeway Matrix za nie wielką kase

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #154627
    JUMBO4321
    Użytkownik
    • 3
    • 12Postów:

    Witam posiadam Keeway’a Matrix’a 50 i mam związane z nim pytanie. Jak poprawić osiągi za nie wielką kwotę? Mam na myśli również tuning optyczny. Z góry dzięki za odpowiedzi

    #154629
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Naklejka Monster podobno dodaje +5 km/h, ale to nic sprawdzonego. Tak serio to określi ile to jest dla Ciebie niewielka kwota.

    #154630
    JUMBO4321
    Użytkownik
    • 3
    • 12Postów:

    no tak mniej więcej do 750zł

    #154631
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Większa pojemność, odblokowany tłumik, sportowy wariator i moduł jeśli ten jest blokowany.

    #154632
    JUMBO4321
    Użytkownik
    • 3
    • 12Postów:

    a jakieś konkretne modele? Bo chińczyków nie oplaca się zakladac prawda?

    #154710
    sebox321
    Użytkownik
    • 9
    • 55Postów:

    Przedewszystkim wymień cylinder na 72 cm. Najlepiej jak kupisz jakiś z dobrej firmy, np. Polini, Stage6 albo Molossi. To są juz cylindry z wyższej półki a ich cena waha się w granicach od 200-450 zł. Przy tych cylindrach warto też wymienić wał na wzmacniany gdyż na nich jest o wiele większa kompresja niż na chińskich badziewiach 🙂 Sam cylinder da Ci już duży przyrost mocy. Do tego wymieniłbym moduł na jakiś sportowy. Zmień wariator na lepszej jakości niż chiński i do tego wymieniłbym sprzęgło na jakiś lepsze i założył czerwone sprężynki sprzęgła +2000 rmp i spręzyne centralną Molossi białą.

    #154720
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • 3
    • 264Postów:

    sebox321 napisał:

    Przedewszystkim wymień cylinder na 72 cm. Najlepiej jak kupisz jakiś z dobrej firmy, np. Polini, Stage6 albo Molossi. To są juz cylindry z wyższej półki a ich cena waha się w granicach od 200-450 zł. Przy tych cylindrach warto też wymienić wał na wzmacniany gdyż na nich jest o wiele większa kompresja niż na chińskich badziewiach 🙂 Sam cylinder da Ci już duży przyrost mocy. Do tego wymieniłbym moduł na jakiś sportowy. Zmień wariator na lepszej jakości niż chiński i do tego wymieniłbym sprzęgło na jakiś lepsze i założył czerwone sprężynki sprzęgła +2000 rmp i spręzyne centralną Molossi białą.

    tylko ze na to co piszesz nie starczy mu kasy!!!!

    #154722
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    pEuGeOcIK napisał:

    sebox321 napisał:
    Przedewszystkim wymień cylinder na 72 cm. Najlepiej jak kupisz jakiś z dobrej firmy, np. Polini, Stage6 albo Molossi. To są juz cylindry z wyższej półki a ich cena waha się w granicach od 200-450 zł. Przy tych cylindrach warto też wymienić wał na wzmacniany gdyż na nich jest o wiele większa kompresja niż na chińskich badziewiach 🙂 Sam cylinder da Ci już duży przyrost mocy. Do tego wymieniłbym moduł na jakiś sportowy. Zmień wariator na lepszej jakości niż chiński i do tego wymieniłbym sprzęgło na jakiś lepsze i założył czerwone sprężynki sprzęgła +2000 rmp i spręzyne centralną Molossi białą.

    tylko ze na to co piszesz nie starczy mu kasy!!!!

    i na seryjnym tłumiku nic nie da 🙂

    #154777
    JUMBO4321
    Użytkownik
    • 3
    • 12Postów:

    a jak bym pozakładał większość części to na seryjnych częściach niektórych mogę jeździć? To wtedy bym wymieniał pozostałe części później 😉

    #154809
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Tu chodzi o blokowanie mocy, seryjny tłumik będzie ograniczał możliwości, które da Ci dobry cylinder o zwiększonej pojemności. W 2t odpowiedni tłumik i wariator zrobią już robotę o ile moduł nie jest blokowany. Taki zestaw dobrej jakości zje Ci prawie cały budżet, więc zestaw cylindrowy ewentualnie kupisz w przyszłości jak będziesz potrzebował więcej mocy.

    #154911
    JUMBO4321
    Użytkownik
    • 3
    • 12Postów:

    bo zastanawiałem się nad samym zdjęciem blokad i ewentualnych poprawek… słyszałem od kolegów że nie za bardzo mi się oplaca robic całkowity remont silnika. A wie może ktoś gdzie i jak zdjąć blokady w Keeway’u Marix’ie?

    #154915
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    na 90% moduł zablokowany(jak jest odcinka przy 6500- 7000obr/min). możliwe że na wariatorze jest blokada ale niekoniecznie i ewentualnie przy tłumiku musisz poszukać różnych podejrzanych połączeń(np. zawirowywacz spalin lub ślepa kiszka). jeśli chodzi o tuning do 750 zł, to osobiście zostałbym przy oryginalnej pojemności i zostawił seryjny wał. następnie radzę ci kupić jakiś dobry wydech + przełożenia top racing/naraku. i do tego trzeba kupić obowiązkowo jakieś rolki , sprężynki i sprężyny centralne żeby móc to wszystko wyregulować. kasy powinno wystarczyć i myślę że na takim setupie wyjdziesz najlepiej

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button