jak zwiekszyc moc i v-max w Keeway Matrix za nie wielką kase

Witam posiadam Keeway'a Matrix'a 50 i mam związane z nim pytanie. Jak poprawić osiągi za nie wielką kwotę? Mam na myśli również tuning optyczny. Z góry dzięki za odpowiedzi

Naklejka Monster podobno dodaje +5 km/h, ale to nic sprawdzonego. Tak serio to określi ile to jest dla Ciebie niewielka kwota.

no tak mniej więcej do 750zł

Większa pojemność, odblokowany tłumik, sportowy wariator i moduł jeśli ten jest blokowany.

a jakieś konkretne modele? Bo chińczyków nie oplaca się zakladac prawda?

Przedewszystkim wymień cylinder na 72 cm. Najlepiej jak kupisz jakiś z dobrej firmy, np. Polini, Stage6 albo Molossi. To są juz cylindry z wyższej półki a ich cena waha się w granicach od 200-450 zł. Przy tych cylindrach warto też wymienić wał na wzmacniany gdyż na nich jest o wiele większa kompresja niż na chińskich badziewiach :) Sam cylinder da Ci już duży przyrost mocy. Do tego wymieniłbym moduł na jakiś sportowy. Zmień wariator na lepszej jakości niż chiński i do tego wymieniłbym sprzęgło na jakiś lepsze i założył czerwone sprężynki sprzęgła +2000 rmp i spręzyne centralną Molossi białą.

sebox321 napisał:

Przedewszystkim wymień cylinder na 72 cm. Najlepiej jak kupisz jakiś z dobrej firmy, np. Polini, Stage6 albo Molossi. To są juz cylindry z wyższej półki a ich cena waha się w granicach od 200-450 zł. Przy tych cylindrach warto też wymienić wał na wzmacniany gdyż na nich jest o wiele większa kompresja niż na chińskich badziewiach :) Sam cylinder da Ci już duży przyrost mocy. Do tego wymieniłbym moduł na jakiś sportowy. Zmień wariator na lepszej jakości niż chiński i do tego wymieniłbym sprzęgło na jakiś lepsze i założył czerwone sprężynki sprzęgła +2000 rmp i spręzyne centralną Molossi białą.

tylko ze na to co piszesz nie starczy mu kasy!!!!

pEuGeOcIK napisał:

sebox321 napisał:
Przedewszystkim wymień cylinder na 72 cm. Najlepiej jak kupisz jakiś z dobrej firmy, np. Polini, Stage6 albo Molossi. To są juz cylindry z wyższej półki a ich cena waha się w granicach od 200-450 zł. Przy tych cylindrach warto też wymienić wał na wzmacniany gdyż na nich jest o wiele większa kompresja niż na chińskich badziewiach :) Sam cylinder da Ci już duży przyrost mocy. Do tego wymieniłbym moduł na jakiś sportowy. Zmień wariator na lepszej jakości niż chiński i do tego wymieniłbym sprzęgło na jakiś lepsze i założył czerwone sprężynki sprzęgła +2000 rmp i spręzyne centralną Molossi białą.

tylko ze na to co piszesz nie starczy mu kasy!!!!

i na seryjnym tłumiku nic nie da :)

a jak bym pozakładał większość części to na seryjnych częściach niektórych mogę jeździć? To wtedy bym wymieniał pozostałe części później ;)

Tu chodzi o blokowanie mocy, seryjny tłumik będzie ograniczał możliwości, które da Ci dobry cylinder o zwiększonej pojemności. W 2t odpowiedni tłumik i wariator zrobią już robotę o ile moduł nie jest blokowany. Taki zestaw dobrej jakości zje Ci prawie cały budżet, więc zestaw cylindrowy ewentualnie kupisz w przyszłości jak będziesz potrzebował więcej mocy.

bo zastanawiałem się nad samym zdjęciem blokad i ewentualnych poprawek... słyszałem od kolegów że nie za bardzo mi się oplaca robic całkowity remont silnika. A wie może ktoś gdzie i jak zdjąć blokady w Keeway'u Marix'ie?

na 90% moduł zablokowany(jak jest odcinka przy 6500- 7000obr/min). możliwe że na wariatorze jest blokada ale niekoniecznie i ewentualnie przy tłumiku musisz poszukać różnych podejrzanych połączeń(np. zawirowywacz spalin lub ślepa kiszka). jeśli chodzi o tuning do 750 zł, to osobiście zostałbym przy oryginalnej pojemności i zostawił seryjny wał. następnie radzę ci kupić jakiś dobry wydech + przełożenia top racing/naraku. i do tego trzeba kupić obowiązkowo jakieś rolki , sprężynki i sprężyny centralne żeby móc to wszystko wyregulować. kasy powinno wystarczyć i myślę że na takim setupie wyjdziesz najlepiej