Jak zdjąć pokrywę m.in. paska napędowego?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #53685
    Czarek
    Użytkownik
    • Postów: 75

    Jak w temacie… To nie żart – odkręciłem wszystkie śruby imbusowe a pokrywa ani drgnęła.. Jedyne, czego nie zdjąłem to tzw. pierścienia Segera [nie miałem akurat odpowiednich szczypiec i na wszelki wypadek nowego pierścienia] z kopki ale gdyby tylko to ostatecznie uniemożliwiło mi zdjęcie tej pokrywy, to by ona przynajmniej się choć trochę odchyliła, była poluzowana.

    Na poniższym zdjęciu zaznaczyłem wszystkie śruby, które odkręciłem.. No chyba kierownicy się najpierw nie odkręca? 😉

    Uploaded with ImageShack.us

    #53686
    Stiopa
    Użytkownik
    • Postów: 121

    Nie zdejmuj tego zegera od kopniaka. Cały mechanizm kopniaka schodzi razem z pokrywą. Pokrywa trzyma się mocno na kołkach ustalających i dla tego nie.chce zejść. Obstukaj ją gumowym młotkiem żeby nie porysować, załóż kopniak, poszarp za miego i zejdzie.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #53689
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Tak jak kolega wyżej pisze. Kopki nie trzeba ściągać a sama obudowa MUSI zejść ale najpierw upewnij się że wszystkie śruby są odkręcone a póżniej lekko popukaj w obudowę gumowym młotkiem lub zwykłym przez deskę. Jak dawno nie ściągałeś obudowy to pewnie się trochę zapiekła i jeśli ją obstukasz z każdej strony to musi zejść.

    #53690
    Czarek
    Użytkownik
    • Postów: 75

    Wielkie dzięki! Gdybyś mnie jeszcze oświecił, do czego służy ta skrajnie lewa część [obok kopki, na lewo od niej] tejże pokrywy, którą jak zdjąłem [tylko to mi się udało w tym temacie zrobić], to ukazała mi się cienka gąbka przyciśnięta blaszką z otworami. Ta część pokrywy jest z plastiku [też czarna] i przykręcona na 2 śruby.

    #53692
    sycyliusz
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Ta gąbka ma za zadanie filtrować powietrze chłodzące mechanizm napędu.
    U mnie trochę inaczej to wygląda ale pewnie tutaj spełnia tą samą funkcję..

    #56050
    Arczi
    Użytkownik
    • Postów: 132

    Odgrzeję kotleta 😉
    Czarku a wiesz może do czego jest ta mała fajka NA WEWN STRONIE POKRYWY filtra powietrza, którą można obracać w prawo lub w lewo???? Ona jest na dole przymocowana na dobre i można ją przekręcać w stronę gaźnika lub w stronę tyłu skutera.

    #56053
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    zrób zdj zaznacz a napewno ktoś Ci pomoże. 🙂 Bo nie wiadomo o co Ci chodzi.

    #56055
    Arczi
    Użytkownik
    • Postów: 132
    #56057
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    to jest blokada jak się nie myle. musisz to zdjąć.

    #56058
    Arczi
    Użytkownik
    • Postów: 132

    No właśnie tak myślałem ale jej wyjęcie nie spowoduje zmiany średnicy wylotu na zewnątrz….więc nie widzę sensu 😉
    A czy to nie jest wlot powietrza w celu chłodzenia…?

    #56062
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    No tak ale jak jest ta rurka to powietrze musi dalej lecieć więc chyba mniej się go dostaje.

    #56072
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    jak nie się nie zmienia średnica wew to zostaw jak jest, ma to na celu w miarę równe zasysanie powietrza przez filtr

    #56088
    a123659
    Uczestnik
    • Postów: 2 527

    To jest zwężka w filtrze powietrza, blokada. Jeśli chcesz ją zdjąć to od razu musiałbyś zmienić dyszę w gaźniku na większą.

    #56173
    Arczi
    Użytkownik
    • Postów: 132

    Ok dzięki wam koledzy 🙂 za ok 50km mam przymusowy I przegląd i zapytam kolesia z serwisu o szczegóły 😉

    #57409
    Czarek
    Użytkownik
    • Postów: 75

    Odnośnie tematu, to faktycznie trzeba opukać [najlepiej od dołu i od przeciwległej strony tłumika] śrubokrętem z młotkiem i pokrywa w końcu zaczyna odchodzić.. Jest tak ciężko przez uszczelkę pokrywy, która jest wykonana z tekturki i która musi po środku pęknąć, gdyż jest jakby za paskiem – tj. podczas montażu najpierw musiała zostać położona uszczelka a dopiero potem założony pasek. Mnie musiała pęknąć ta uszczelka na środkowej śrubie – inaczej pokrywa by mi nie zeszła.. Uszczelka była jakby przyklejona do pokrywy, co dodatkowo zmusiło mnie do rozerwania po środku uszczelki.

    #57413
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Chyba najpierw uszczelke załóż.

    #57418
    Jakub100001
    Użytkownik
    • Postów: 582

    szyszu3 napisał:

    Chyba najpierw uszczelke załóż.

    Jak chcesz uszczelkę nałożyć na wariator i sprzęgło. Pracownicy składający skutery zawsze najpierw dają uszczelkę na przekładnie, a dopiero potem wkładają inne elementy. Szyszu wiem, że chcesz wszędzie nabijać posty, ale daj sobie spokój…

    #57534
    Czarek
    Użytkownik
    • Postów: 75

    Oczywiście nie przerwałaby mi się ta uszczelka, gdyby przywarła do korpusu, w którym jest wariator i pasek a nie – jak u mnie – do zdejmowanej pokrywy.. No tak się przypiekła, że musiała się rozerwać :-/

    #57541
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    tej uszczelki nie musi tam być
    przekładnia i tak jest „otwarta” poprzez otwory wentylacyjne

    #57543
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Jakub100001 napisał:

    szyszu3 napisał:
    Chyba najpierw uszczelke załóż.

    Jak chcesz uszczelkę nałożyć na wariator i sprzęgło. Pracownicy składający skutery zawsze najpierw dają uszczelkę na przekładnie, a dopiero potem wkładają inne elementy. Szyszu wiem, że chcesz wszędzie nabijać posty, ale daj sobie spokój…

    Posty ? I co mi z tego ? Chcę pomóc po prostu.

    #57550
    Czarek
    Użytkownik
    • Postów: 75

    barteklodz napisał:

    przekładnia i tak jest „otwarta” poprzez otwory wentylacyjne

    faktycznie..

    #57555
    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Ale lepiej żeby była.. Jak deszcz będzie padał to Ci wody nie naleci i wgl.

    #57556
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Uszczelka może być a nie musi. Tak jak Bartek już pisał przekładnia i tak jest otwarta przez otwory wentylacyjne więc z uszczelką czy bez naleci do niej brud. Więc obecność tej uszczelki nie jest konieczna. Ja jeżdżę bez bo raz mi tak się przypiekła że jak ściągnąłem pokrywę to się rozerwała. Przez pewien czas jeździłem z kawałkiem uszczelki tylko na dolnej części pokrywy ale i z tego zrezygnowałem i wszystko jest ok.

    #142170
    Dominik Czajowski
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Ja mam taki kurde problem, że jak odkręciłem pokrywę poszedłem po szczypce aby ściągnąć pierścień Segera a mój ukochany kuzyn CHCIAŁ pomóc i trzasną w kopyto po ściągnięcu okazało się, że spadła ta zębatka o którą trzyma się kopyto i to obok. Jak to naprawić???

    #142171
    Dominik Czajowski
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Jak ktoś zechce mi pomóc proszę odpisać na pocztę [email protected] albo [email protected] proszę o pomoc!!!

    #176049
    Dominik Czajowski
    Użytkownik
    • Postów: 3

    #176053
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 975

    od roku nie naprawiłeś ?

    #176059
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Może przez rok naprawiał, a teraz odświeża bo jednak się nie udaje?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button