Jak zdjąć blokadę z wariatora?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Jak zdjąć blokadę z wariatora?

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #89821
    Zdjęcie profilowe przemokras
    przemokras
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Tak jak w temacie:]
    Jakim sposobem i czym? Można to w domowym garażu zrobić? czy warsztat?

    #89825
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Z waritatora? Nigdy o czymś takim nie słyszałem. Domyślam się, że chodzi o wariator. Trzeba zablokować tłok i odkręcić śrubę trzymającą w kupie wariator. Zdjąć podkładki, przeciwtalerz i podkładkę o której mowa. Potem starannie złożyć.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #89827
    Zdjęcie profilowe przemokras
    przemokras
    Użytkownik
    • Postów: 34

    oj mój błąd;] chodzi o wariator;] Jak odkręcić to śrubę i jak zablokować tłok?

    #89834
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Do skrecenia nakrętki na wariatorze używam klucza z rączką o odpowiedniej długości (nr klucza to chyba 16 lub 17 ale mogę się mylić), a tłok blokuję w ten sposób, że wykręcam świecę, ustawiam tłok w dolnym punkcie i wkładam kawałek grubego sznura do środka (oczywiście koniec zostawiam żeby można go było wyjąć).

    #89838
    Zdjęcie profilowe przemokras
    przemokras
    Użytkownik
    • Postów: 34

    A ten sposób ze sznurem nie naruszy stanu tłoka?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #89851
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Właśnie ten ze sznurem nie naruszy. Czy lepiej żeby tłok się opierał o metal, który może go porysować czy o miękki materiał?

    #89862
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    sprytny sposób z tym sznurkiem 😉 ja zawsze wkładałem klucz (10 i 13 taki mały ) i zapieram w 4T : za przeciwtalerz wariatora a w 2T o sprzęgło rozrusznika i nigdy z odkręceniem problemów nie miałem

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #89880
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Można i tak. Sposobu ze sznurkiem nauczył mnie nasz forumowy kolega, a on wyczytał o nim na forum pilarzy.

    U mnie przed sprzedażą skutera żeby założyć pierścień na wariator i odkrecić nakrętkę „fachowcy” podpiłowali jego krawędź żeby mieć punkt zaparcia.

    #89890
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    polak potrafi 😀 jednak sznurek działa tylko w 2T 😉

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #89891
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    U mnie wystarczy. Mam 2T i nie planuję na razie zmieniać.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie