Jak zablokowany jest Kymco Super 9 ?

Witam, chcę odblokować swojego kymkacza S9 . Aktualny przebieg 850, więc już mogę odblokowywać . I nie wiem, czy dać koledze ojca ( Zna się trochę na skuterach ) I odblokuje za małe pieniądze, tzn za darmo tylko za częsci płaci, czy dać do serwisy i zapłacić 250 zł + 30 sierpnia dopiero ;/ ? A drugie pytanie, jak dokładnie zblokowany jest Super 9 ? Bo ten ojca kolega, pyta się mnie, żebym się dowiedział . Proszę o szybkie odpowiedzi, bez zbędnego spamu . Pozdrawiam !

lepiej daj do kolegi ojca bo 250zł za odblokowanie to dużo za to można nowe wario np Multivar kupić lub cylek 72ccm

No ale jak mam dać do kolegi ojca, to muszę wiedzieć jak jest zblokowany, a nie mam pojęcia -.-

przy wariatorze mamy już dobrze znaną podkładkę, druga to zbyt mała dysza w gaźnika. no i oczywiście pewnie śrubka pod dekielkiem gaźnika.

W tłumiku (nie polecam potem tzw. pierdzi),
Zwężona średnica króćca dolotowego ,
Moduł zapłonowy,
filtr powietrza (ta rurka w środku)
i różowy kabelek.

Wszystko zależne od każdego skutera możesz z tym ojcem kolegi posprawdzać po kolei:)

Jak coś to pisz na gg: 6105288 jakbyś czegoś niewiedział

Przy kupnie nowego Kymco raczej dają zestaw odblokowujący, tuleja wariatora i większa dysza,

Uploaded with ImageShack.us
dysza - 92

Szukanie nie boli:) https://www.google.pl/search?q=blokady+s9&ie=utf-8&oe=utf-8

a) zwężka w wydechu i zawirowywacz - trzeba spawać
b) tuleja na wariatorze
c) dysza 78 na 92 (konieczna regulacja gaźnika, wzrośnie spalanie)

U mnie dysza seryjna, reszta usunięta, licznikowo dochodzi do literki h bo skali brakuje.

A Modułu nie trzeba zmienić ?

NedERq napisał:

A Modułu nie trzeba zmienić ?

Ja mam oryginalny, wymiana modułu chyba tylko przesuwa moment odcięcia trochę w górę. Czy na pewno chcesz śmigać katując skuter na 10 tys obrotów? U mnie zasada jest prosta - 1 tys obrotów => wzrost prędkości o 10 km/h czyli przy 8000 mam 80 km/h potem już czerwone pole, więcej jak 9,5 tys swojego nie kręciłem.

Tu masz teorię: http://www.skuterowo.com/blokady-w-skuterach-cala-wiedza/

axyt - A ty dokładnie, które blokady ściągałeś,a które zostawiłeś tak jak był ?

NedERq napisał:

axyt - A ty dokładnie, które blokady ściągałeś,a które zostawiłeś tak jak był ?

Kilka postów wcześniej pisałem: zmiany w wydechu i tulejka, moduł i dysza nadal oryginalne. To mi przekazał poprzedni właściciel. Nawet miał poszukać dyszy na wymianę bo dostał w zestawie odblokowującym przy zakupie skutera ale nie mógł znaleźć a ja później nie dzwoniłem bo ładnie się zbiera więc nie chce mi się kombinować.

Mógłbyś podać mi swoje gg ;d? Mam kilka pytań .

Axyt - Masz gg ? :)

NedERq napisał:

Axyt - Masz gg ? :)

Czołem, nie korzystam.
Co jeszcze potrzebujesz wiedzieć? Bo na temat odblokowania S9 chyba już wszystko napisane.

No dziś Slepa kiszka poszła i zwiększyłem srednice w tłumniku czy jak to tam się zwie . I teraz 65 km/h lece, a jaka moc o kurde gaz do końca i pale na ulicy :D Czy to dobrze ? Przedtem jechałem 55 km/h, teraz o 10 km/h więcej i moc 2 razy więkza, teraz tuleja i moduł sportowy i myle ze bedzie te 80 km/h, a wy jak sadzicie :D ?

Wystarczy tuleja bez modułu i zmień dyszę na większą.

I zamkne ten licznik ? Słyszałem, że dysza gów** daje, a więcej pali .
Co o tym myślicie ;d? Moduł też chcę zmienić, jaki polecacie ?

Skoro szybciej jedzie to chyba logiczne że musi dostawać więcej paliwa z olejem. Co Ty z tym modułem,on nic nie daje.

Jutro biorę się za Tuleje i tą dysze, zobaczymy czy zamknę licznik :)

Na 100%

Kolego, jak już skończysz to napisz jakie efekty uzyskałeś.