Jak wyregulować skuter do stuntu ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Jak wyregulować skuter do stuntu ?

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #254528

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam moje pytanie jak wyregulować skuter do stuntu ma setup:
    Wario Hebo Ng , rolki polini 4.9g
    Sprzęgło jakis mały sport sprężnki niebieskie !
    Pasek hebo no i tyle co można zrobić że apcia dawała rade na kole ?

    #254529

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale sprężynki jakiej firmy? Bo to istotne, kolor taki sam może być a firma inna i już jest inna twardość.
    Jak skuter ruszaż Dobrze, czy ma mułaż
    Teoretycznie to twardsze sprężynki, lżejsze rolki, szkoda ze wydechu nie masz sportowego.
    Gramatura rolek jest w miare ok u Ciebie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #254530

    Anonimowy
    • Postów: 0

    do stuntu jak dla mnie jak jest skuter seryjny lepiej jak ma muła i po chwili szarpnie mi się tak najlepiej jeździ… a jak ma więcej mocy to niech ciągnie od dołu całkiem 🙂

    ale daj twardszą centralną… np. białą małossi

    #254531

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kurde nie wiem co to za sprzęgło to jest jakis w sklepie kumpel to kupił 120 zł dał wiem że jest czerw i nieb czerwone są twardsze ! aha i mam pytanie po co twardszą spręzyne ? co ma tutaj sprężyna za zadanie ? bo ja dopiero zaczynam przygode ze skuterami i przekładniami cvt …

    #254532

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak sprężynki czerwone i niebieskie to ja takie dostałem do rms racing pro

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #254533

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czekam na jakieś sprecyzowane opinie podałem wszystko co jest zainstalowane ! ludzie proszę was jeszcze nigdy na tym forum nie udzielono mi pełej odpowiedzi … zakładam tematy i na połowe nie uzyskuje odpowiedzi

    #254534

    Anonimowy
    • Postów: 0

    weź jakis tłumnik i gaz box ale jak chcesz sobie postuntowac tak, zeby nie wymieniac zadnych części to zamontuj sobie 12bar albo stan na stopkach pasazera i podnos ją do góry…

    #254535

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja nie rozumiem po co te tuningi do stuntu, ja śmigam seryjnym neosem i niemam żadnych problemów. Najlepiej sprzedaj te części co masz i załóż seryjne a za tą kase zrób sobie stelaż i kup crashpady.

    #254536

    Anonimowy
    • Postów: 0

    12bar to może zrobić jak już będzie umiał latać na kole. Jeśli nie umieć i zrobi 12 bar i podczas proby postawienia na koło walnie stelażem w asfalt to może spaść ze sprzętu..

    Co my mamy Ci powiedzieć skoro nie wiemy jak on lecię Jeśli chcesz żeby lepiej ciągnął tzn na starcie kiedy dajesz gazu żeby go tak wyrywało to wsadź te czerwone sprężynki. Jak chcesz z większych obrotów to wsadź lżejsze rolki. Tyle.

    #254537

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dobra dzięki tylko jeszcze chciałbym wiedzieć o co chodzi z tą sprężyną dociskową ?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie