Jak sprawdzić zawór membranowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #206245 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Nie mam opcji zrobienia własnych fot , więc wszystko jest z googli

    są dwa rodzaje zaworów membranowych , jedno i dwu płytkowe (znajdują się za króćem gaźnika)

    2 płytkowy

    1 płytkowy

    jednopłytkowe znajdują się zazwyczaj przy cylindrach stojących

    Pierwsze objawy psującego się zaworu:

    strzelanie z wydechu , dławienie się skutera , może zacząć chodzić nawet troszkę głośniej , czasami z filtra powietrza leci paliwo,
    Gdy brzydko mówiąc olejemy wymiane zaworu , któregoś razu skuter moze nam juz poprostu nie odpalić.

    Ale jak sprawdźić czy nasz zawór jest sprawny

    Owy posiada tak zwane płytki (patrz foto poniżej)

    jeżeli owe odstają bądź są przeźroczyste , nasz zawór jest na śmiećtnik (można kupić same płytki ale z reguły jest to nie opłacalne odradzam równierz carbonowe płytki)

    Czasem zawór wygląda w miare ok ale dla 100% pewnosci moża zaciągnąć powietrze od tyłu

    i jeżli nie ma z byt dużych oporów , to równierz oznacza że nasz zawór do niczego się nie nadaje

    POWYTYKAJCIE MI WSZYSTKIE BŁEDY BO NAPEWNO JAKIES ZROBIŁEM

    #206246 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Jakim kluczem wykręcić to gówno? 😛 przynajmniej u mnie w Jet’cie jest jakaś śrubka niby gwiazdkowa (euro) ale z jakimś kółkiem w środku ; O

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #206247 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    pokaż foto najlepiej bo nie za bardzo wiem o co chodzi:) , ale może być taka opcja ze jest tak specialnie , żeby pojechąc de serwisu… wrazie co natnij te śrube jakimś dremlem i odkręć płaskim

    #206248 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    no jest o ile dobrze pamiętam na torx lub jets to po prostu plomba z którą należy postąpić tak jak napisał wrona 🙄

    #206249 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Sama końcówka membrany może odstawać do 0,2 mm. Powyżej membrana jest do wymiany.
    Czasem nawet brakuje, któregoś z rogów membrany i silnik dalej działa, ale gorzej jak oderwie się trochę większy kawałek membrany i wpadnie do komory spalania.
    Nie wolno zakładać membrany drugą stroną.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jak sprawdzić zawór membranowy
Twoje informacje:




Back to top button