Jak sprawdzić czy paliwo dobrze dochodzi do gaźnika?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Jak sprawdzić czy paliwo dobrze dochodzi do gaźnika?

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kristop Kristop 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #65177 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe rdkhot
    rdkhot
    Użytkownik
    • Postów: 8

    jak sprawdzic czy paliwo dobrze dochodzi do gaznika?? bo jak wyciagne wezyk ktory idzie do gaznika z paliwem to paliwo sie niewylewa stoi jagby w miejscu i ile bym ujechal na gazniku pelnym paliwa?? bo mam problem z skuterem bo po 15 min gasnie i moze cos mam ze paliwo slabo dochodzi

    #65178 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Bartolini
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Jaki skuter dokładnie, 2t czy 4t?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #65179 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe rdkhot
    rdkhot
    Użytkownik
    • Postów: 8

    4t

    #65186 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Bartolini
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Czyli kranik podciśnieniowy jest sprawny, tak myślę. Opisz dokładnie problem, to jest szansa, że ktoś pomoże.

    #65188 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe rdkhot
    rdkhot
    Użytkownik
    • Postów: 8

    problem jest taki ze po 15 min jazdy skuter gasnie trzeba poczekac z 5 min i ujedzie z 200 metrow i znow gasnie jak sie poczeka dluzej to dalej ujedzie

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #65190 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Bartolini
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Ale opisz dokładnie jak to się dzieje, jedziesz i nagle zwalnia i gaśnie? Opisz wszystko od podstaw, jak świeca, czy gaźnik czyszczony, jak filtr paliwa, jaki skuter ma przebieg i wszystko co wiesz i zaobserwowałeś. Każda wskazówka i obserwacja jest istotna, napisz od początku dokładnie, bo w Twoim przypadku to trzeba szklanej kuli, albo wróżenia z fusów;)
    Analogia… noga mnie boli i nie mogę chodzić, pomożesz mi?

    #65191 Odpowiedź

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Weź pompką przedmuchaj pąpke paliwa ( kranik podciśnieniowy ) i wymień filt paliwa. na większy. Tylko dobrą stroną go wsadź. na nowym filterku będzie taka strzałka to ona ma iść w dół jak byś nie wiedział 😀 Też tak miałem.

    Ja w korkach nie stoje.
    #65194 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe rdkhot
    rdkhot
    Użytkownik
    • Postów: 8

    jak to sie dzieje normalnie zapalam i za kazdym razem jade kolo 15 min i zaczyna sie dusic i gasnie , swieca jest dobra czysta nowa posiadam inny gaznik na ktorym jest to samo filtr mam nowy skuter ma kolo 3 lat byl w naprawie pare dni temu a ja wkurzony bylem na faceta ktory mi go naprawial i niestety troche po nim pojechalem zato ze nienaprawil teraz to juz nawet nieodbiera

    #169489 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe sebekw11
    sebekw11
    Użytkownik
    • Postów: 5

    A nie przypadkiem zaworek iglicowy sie przestawił ? bo troszke pokombinowałem i pomogło a to samo miałem jak kolega wyżej I + do tego przeczyściłem gaźnik ;]

    #169492 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    sebekw11 napisał:

    A nie przypadkiem zaworek iglicowy sie przestawił ? bo troszke pokombinowałem i pomogło a to samo miałem jak kolega wyżej I + do tego przeczyściłem gaźnik ;]

    A ty kurna archeolog?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
Odpowiedz do: Jak sprawdzić czy paliwo dobrze dochodzi do gaźnika?
Informacje o Tobie: