jak sie nagrzeje to gasnie
- This topic has 15 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 11 years, 11 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
21 kwietnia 2011 dnia 17:26 #206747
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
witam, mam problem z skuterem honda vision, pojazd ma juz swoje lata i humory, mianowicie jak jest zimny ( po nocce) to pali bez problemu i jeździ bez zarzutu a po przejechaniu niewielkiej odległości gaśnie ( daje mu gazu i on gaśnie) po ponownym uruchomieniu silnika nie wkręca si na obroty tylko gaśnie ale na wolnych obrotach chodzi. nie wiem co może byc tego przyczyna i jeszcze chciałbym dodać że pod koniec tamtego sezonu wymieniłem cały zapłon i moduł CDI, próbowałem też zmienić świece i czyścić gaźnik i to niestety tez nie pomogło.
jest u nas taki miejscowy dłubak( miał w swoim życiu wiele motorów róznego rodzaju i mówił mi że to może byc przegrzany cylinder) i nie weim co o tym mysleć bo jakoś nie wydaje m się że mogło do tego dojść
21 kwietnia 2011 dnia 19:35 #206748Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
może być tłok złej jakości i puchnąć,
lub może regulacja gaźnika bo jak się nagrzeje ssanie się wyłącza no i gaśnie22 kwietnia 2011 dnia 10:24 #206749Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak dla mnie to nie obejdzie się bez zdjęcia głowicy i obejrzenia co tam jest w środku. Sądzę, na 90% że do wymiany będzie cylinder + tłok.
22 kwietnia 2011 dnia 10:40 #206750Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
czemu od razy do wymiany cylek?
22 kwietnia 2011 dnia 11:56 #206751Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Adzi0 napisał:
Jak dla mnie to nie obejdzie się bez zdjęcia głowicy i obejrzenia co tam jest w środku. Sądzę, na 90% że do wymiany będzie cylinder + tłok.
ale pierdolisz chlopcze 😉 zacznij w tej kolejności:
-umyj filtr powietrz
-wyczysc gaźnik
-wyreguluj gaźnik
-sprawdź ssanie czy się przypadkiem nie zawiesza
-wymien swiece
a jeśli to wszystko nic nie da to zajrzyj dopiero do cylka22 kwietnia 2011 dnia 12:49 #206752Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
gaźnik czysty tak jak i filtr powietrza, czyli sugerujecie że do wymiany jest cylinder+tłok? a da się to jakoś sprawdźić tak żebym miał pewność ze jak to wymienię to będzie chodził?
22 kwietnia 2011 dnia 12:54 #206753Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
japierdole czysty, czysty…
a wyregulowany? ssanie w porządku?
ja z Danielem nie sugieruje że do wymiany jest tłok i cylek, posprawdzaj reszte co napisał to pogadamy.
poza tym nie trzeba od razu nowego cylka kupować, wystarczy szlif i tłok.22 kwietnia 2011 dnia 13:00 #206754Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
sprawdź najpierw to co ja mowie jeszcze membrany sprawdź. No i nie pierdol ze masz czysty. Moze jednak nie. Wez kompresorem pozadnie go przedmuchaj dokladnie tak jakbys ruchal jakas zajebista laske z taka sama dokladnoscia. I swiece wymien
22 kwietnia 2011 dnia 17:14 #206755Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Niby i racja Danielson. Wiem, że Ty masz większe doświadczenie ode mnie, więc chylę czoła:). Ale osobiście przy takich objawach najpierw bym zajrzał tam.. Po co robić sobie tyle roboty…? Tfu. za szybko. Cylek do szlifu. W ten sposób 🙂
22 kwietnia 2011 dnia 17:25 #206756Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no właśnie po co cyla sprawdzać jak można inne rzeczy najpierw
22 kwietnia 2011 dnia 20:46 #206757Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wymienisz cyl i ci nic to nie da 😉 wiec posprawdzaj w mojej kolejności tak nas ucza na mechanice w szkole trzeba od najmniejszej pierdoly do najwiekszej pierdoly sprawdzac
23 kwietnia 2011 dnia 21:16 #206758Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ssanie chyba w porządku bo jak go odpalę to ma trochę wyższe obroty a po chwili maleją czyli się wyłącza ssanie, jeszcze po świętach pójdę do kumpla i przedmucham gaźnik sprężarką, dam znac to mi z tego wyszło
[ Dodano: 27-04-2011, 19:00 ]
gaźnik przedmuchałem, następnie ściągnąłem króciec i cylinder , w cylindrze był pęknięty dolny pierścień( ten cieńszy). czy to mogło być przyczyną ze nie chciał dobrze chodzić? po co jest taka powyginana blaszka pod cienkim pierścieniem? na tłoku zauważyłem lekkie wyszczerbienie w okolicach dolnego pierścienia(cienkiego) czy w takim wypadku tłok jest do wymiany?(w skuterze jest silnik 2T)28 kwietnia 2011 dnia 14:23 #206759Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no to na pewno wina dolnegio pierscienia, musisz go wymienic, co do wymiany cylka, jeszcze chyba nie trza, nie widzac jek mocne ono jest nie można tego ustalic, i jaka blaszkaż Zrob fotki i wrzuc na neta
28 kwietnia 2011 dnia 17:15 #206760Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
taka blaszka to wchodzi pod pierścień( jest w tym rowku na pierścień) podpytałem się tego znajomego to mówił ze ta blaszka ma zastosowanie w silnikach 4T i ona ma za zadanie docisnąć dolny pierścień aby uzyskac lepsze sprężanie i zgarnąć resztki oleju z cylindra bo jak wiadomo tam nie stosuje się mieszanki tylko czysta benzynę- tak mówił mi ten znajomy
28 kwietnia 2011 dnia 20:35 #206761Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
moze i ma racje, co do tego ze w 4t jest tylko benzyna a nie mieszka to oczywiste, wiadomo jaka jest roznica tych silnikow, ale co do tej blaszki to pierwszy slysze i wiesz co do cylka i tloka to jak cos mocniejszego to szlif i wymiana tloka (albo wymiana na cos mosniejszego tzw. tuning) a jak nie to tylko sprawdź zeby się nic nie scieralo ze soba i zeby wyciekow nie bylo i zeby pierscien nie mial miejsca zeby wyleciec bo moze się skaczyc nie tylko wymiana cylka ale tez i walu znajac zywotnosc części chinskich…
29 kwietnia 2011 dnia 12:15 #206762Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
poszukałem zestawu naprawczego (tłok pieścienie…) i zapytałem sprzedawce o ta blaszke i powiedział mi ze nie wie konkretnie po co to jest ale wie ze tak ma być;) ok wielkie dzieki wszystkim za pomoc!
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.