jak ściągnąć pokrywe przekładni
- This topic has 10 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 11 years, 9 months temu by
KrzysiekP.
- AutorWpisy
- 24 lutego 2012 dnia 22:39 #50436
Witam,
Mam mały problem. Chciałem ściągnąć pokrywe przekładni. Wszystkie śrubki odkręcone, przynajmniej tak mysle i nic. Wale młotkiem przez deske w tą pokrywe a ona ani drgnie. Coś czytałem, żeby kopką ruszyć ale jakoś wątpie żeby coś dało.
Skuter to Yamaha Booster 100.
Ma ktoś może pomysł jak ściągnąć?24 lutego 2012 dnia 22:50 #50437Spróbuj delikatnie podważać śrubokrętem w różnych miejscach.
24 lutego 2012 dnia 23:00 #50438I jeszcze jedno pytanie, ściągam kopke, tzn odkrecam srubke przy pokrywie i schodzi mi ta “dzwignia”, ale wystaje taki bolec co tą kopke sie nakłada na niego. Pytanie brzmi, czy to też sie jakoś rozbiera, żeby ściągnąć pokrywe?
24 lutego 2012 dnia 23:08 #50440Hmm… nie wiem jak jest w Twoim sprzęcie, ale chyba w większości skuterów nie trzeba ściągać kopki. Ona jest przymocowana tylko do pokrywy, którą chcesz zdjąć.
24 lutego 2012 dnia 23:12 #50441Ok, jak znajde czas to powalczę z tym. Jak coś to porobie foty i podumamy razem 🙂
24 lutego 2012 dnia 23:16 #50443Ja w ogóle śrubek nie moge odkręcić.:)
24 lutego 2012 dnia 23:22 #50446Pokrywa pewnie trzyma się na 2 lub więcej takich pustych w środku małych tulejkach, które ją pozycjonują, żeby była równo. Jak są zardzewiałe albo zapieczone to pewnie one tak trzymają.
24 lutego 2012 dnia 23:26 #50447Kopki nie musisz zdejmować aby ściągnąć pokrywę przekładni. Upewnij się że wszystkie śrubki masz odkręcone. Możesz delikatne czymś podważyć.
25 lutego 2012 dnia 11:58 #50479starter zostaw w spokoju
tulejki i uszczelka trzymają, jak puści to na przyszłość uszczelki pokrywy nie montuj bo ona jest zbędna25 lutego 2012 dnia 14:15 #50490Popukaj delikatnie przez deskę z każdej strony przekładni po kilka razy aby wszystko odpuściło i wtedy spróbuj ściągać.
2 marca 2012 dnia 17:47 #50977mati jeśli masz młotek teflonowy pod ręką to nim opukaj z każdej strony pokrywę. jeśli nie to delikatnie młotkiem metalowym na końcu kolo przekładni jak się utworzy lekka szczelina to włóż plaski śrubokręt i podważaj po kawałku i tak jak chłopaki mówią trzymają ci ją kołki “prowadzące” to takie rureczki montowane w dwóch miejscach w obudowę a przez nie przechodzą dwie śruby te same co w pozostałych otworach
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.