Jak poprawić v-max i start.Suzuki katana

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205065
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam mam suzuki katana z 2001 roku, mam bardzo wolny start v-max wynosi 70km/h lecz jak jest zimna to tylko 40km/h i się muli zamontowany jest sportowy tłumni i na końcówce tłumika jak trochę pojeżdżę jest olej.Co mam zrobić żeby był lepszy start i żeby nie zbierał się olej na końcu tłumika no i oczywiście żeby v-max wynosił tak koło 90km/h.Proszę o pomoc

    #205066
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Z tego co mi wiadomo to katana jest blokowana na przełożeniach, więc jak chcesz większy v-max musisz wymienić przełożenia 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #205067
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Blokadę na przełożeniach mam zdjętą. to już nie chodzi bardzo o to żeby v-max był lepszy tylko żeby się nie mulił na starcie i koniec tłumnika nie był w oleju.

    #205068
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No to skoro tłumik jest w oleju to ma zbyt dużo owej cieczy w mieszance czyli regulacja

    #205069
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No dziś doszedłem do tego wniosku że trzeba wyregulować gaźnik bo jak rozkręciłem filtr powietrza to gąbki strasznie pachniały benzyną.Tylko nie wiem gdzie się znajdują śruby do regulacji.Może ktoś wie

    #205070
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Pewnie na gaźniku 🙂

    #205071
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Waski patałachu dobrze że mi powiedziałeś że są na gaźniku ale jak gówno wiesz to się nie odzywaj 😛 A może wiesz tak bardziej dokładniej w którym miejscu na gaźniku.

    #205072
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na zewnątrz gdzieś pewnie 😀

    lolol na środku 😀

    z boku (prawdopodobnie lewa strona) są 2 śruby …

    Jedna jest od obrotów, a jedna od regulacji a to już sam wydedukuj albo daj fote gaźnika 😛

    #205073
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A może być tak że gaźnik niema regulacji mieszankiż?Bo obszukałem cały gaźnik i nie ma żadnej śruby do regulacji;/ Gaźnik to Kieihin PWS14

    Foty niestety nie mam;/

    #205074
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A ja mam do was inne pytanko, maja katana jest z rocznika 04-05 i chłodzona jest powietrzem. Czy te roczniki były chłodzone powietrzem czy po prostu przerobili mi papiery??
    A i mam blokadę na tłumiku i planuje zmienić na sportowy. Zmieniam go dlatego, że jak jadę z kolegą to wolno się zbiera katana. Do 40 to bardzo wolno, a od 40 do 60 już szybko.
    Najgorsze jest to, ze jak jadę z kimś pod górkę to motor bardzo wolno jedzie. Czy sportowy tłumik poprawi to?
    P.S Katana ma przejechane prawie 15 tyś km na oryginalnych częściach. Nic nie wymieniane.

    #205075
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A może wiecie dlaczego gdy trochę pojeżdżę to mój gaźnik jest cały mokry w paliwieś?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button