Jak poprawić osiągi w skuterze MBK Stunt

Witam, mam problem z regulacją obrotów i poprawieniem prędkości w skuterze MBK Stunt.
Proszę o pomoc.

juz do ciebie jade pomagać. co zabrać?

:neutral_face:

KONKRETY chłopaku a nie buźki - bo na buźki nikt tu nie ma czasu.
CO robiłeś z gaźnikiem że twierdzisz że nie możesz wyregulować? Czytałeś poradniki o regulacji gaźnika? I na czym ten problem polega?
Jaki masz setup? Co masz a co chcesz mieć? Ile możesz wydać… itd. Na razie marnujemy czas na ciągnięcie cię za język żebyś łaskawie coś napisał.

Gaźnik jest nowy (nic przy nim nie robiłem),tłumik leo vince, moduł bez blokady i filtr dostaje więcej powietrza, jade 50 chciałbym podnieść do ok.80,cena nie gra roli. Nie chciałbym przy tym wymieniać cylindra na 72cc.

google >> regulacja gaźnika

a co do reszty… bez wymiany cylindra to w zasadzie skończyłeś zanim zacząłeś. Od biedy zmień wariator na coś klasy Multivara, Pollini, Stage6 SportPro i reguluj napęd. Ale 80km/h to nie bedzie prędkość do jazdy na co dzień… raczej do pokazania że czasem to nawet 80 poleci.

Bo ty się tam znasz, nie graj eksperta bo wiedze to masz słabą jak mówisz że bez zmiany cylindra nie da sie jechać 80
Dzięki za ,pomoc", już jej nie potrzebuje.

da się “pojechać” ale nie “jechać”. Musisz zrozumieć co napisałem. 80km to dla dobrze zrobionej 50tki, sprawnej, świeżej praktycznie szczyt możliwości. Dłużej go tak przetrzymasz to szybko będziesz robił generalkę silnika. JEŻELI W OGÓLE DOCIĄGNIESZ SERIĄ DO 80km/h.
Ale słusznie co ja tam wiem. Musisz założyć stożek, dysze 108 i możesz pociskać nawet 150.

W moim skuterze siedzi silnik minarelli vertical sprawdź jego osiągi.

łaaał.
Ale już od 20 lat siedzi? To może już nie latać 150.

13 lat siedzi ,geniuszu" i nie chodzi mi o 150 a o 70-80. Pomógł byś a nie tylko mówisz jaki to ja mam słaby skuter, nie znając faktów.

może przeczytaj ten wątek od początki tylko zamiast się napinać spróbuj zrozumieć co napisałem.
Nie mówie że masz słaby silnik tylko mówie że nie jest taki zajebiaszczy jak ci się wydaje. Przynejmniej nie do chwili aż dużo kaski w niego nie wsadzisz. Z kilku powodów. Jednym jest chęć utrzymywania dłuższy czas prędkości bliskiej maksymalnej a drugim jest 13 lat na karku.

A teraz podjedź do mechanika, na szybko zmierz kompresje i się pochwal. Zobaczy czy tuning twojego niesamowitego silnika vertical czy jednak najpierw remont.

Jestem na wyjeździe więc nie moge sprawdzić, a ci już naprawde dziękuję za ,pomoc".