Jak podrasować mojego vaporka 4T ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Jak podrasować mojego vaporka 4T ?

Ten temat zawiera 26 odpowiedzi, ma 13 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe elastyna elastyna 7 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 27 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #42604
    Zdjęcie profilowe poland2222
    poland2222
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam !

    Jak podrasować pod względem mechanicznym mojego vaporka 4t , mam około 1000 zł , chciałbym go robić na v-max.

    Pozdrawiam !

    #42606
    Zdjęcie profilowe Mystek
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191
    #42607
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Mystek napisał:

    http://polskajazda.pl/Motocykle/Rex/RS_450/55103

    Za kasę którą włożyłeś w ten tuning + wartość skutera, to wolałbym jeszcze troszeczkę dołożyć i kupić nowe Kymco Super 9, które po odblokowaniu pójdzie tyle, co Twój skuter na chwilę obecną ;p

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

    Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.
    #42613
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik
    • Postów: 471

    Odblokuj/kup odblokowany gaźnik, sportowy tłumik kup,odblokuj wariator itp.

    #42622
    Zdjęcie profilowe TERMIT_PL
    TERMIT_PL
    Użytkownik
    • Postów: 329

    Chłopie uważaj bo odlecisz na tej diabelskiej maszynie…”tuningowanie” 50 ccm to wiocha 🙂

    #42642
    Zdjęcie profilowe poland2222
    poland2222
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Wiocha , zgodzę sie z tym , ale co mam zrobić przecież prawka nie mam a jak włoże jakąs 90 cm to zawsze coś da, pomoże mi ktoś z tym tuningiem czy bedziecie się kłocić ? ;/

    #42643
    Zdjęcie profilowe poland2222
    poland2222
    Użytkownik
    • Postów: 7

    #42644
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Skoro to 4T to najpierw ładuj cylinder. 80ccm chyba byłby najlepszy, bo przy większym trzeba już coś z wałem robić. Możesz sobie sprężynki sprzęgła dać, rolki na lżejsze. Wariator sportowy.
    Tak, a propos. Z ładowania większego cylindra mogą być komplikacje, ponieważ wtedy to jest już motocykl i np. podczas wypadku, niezależnie czyja wina, to i tak będzie twoja bo nie masz uprawnień, a to czy cylinder jest większy to się skapną, inaczej jest z blokadami, ale tu już mają dowody. Wzrośnie po tuningu spalanie. Zmniejszy się żywotność silnika.

    o
    #42646
    Zdjęcie profilowe poland2222
    poland2222
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Chciałbym wsadzić te części :

    Cylinder o pojemności 85 cc no names + głowica : 200 zł

    Wał do 85 cc – 200 zł

    Wariator multivar – 230 zł

    Sprzęgło Tec Evo – 140 zł

    Dzwon polini – 85 zł

    Pasek kevlar – 80 zł

    Stożek – 40 zł

    Dysza – 10 zł

    Moduł 40 zł

    Sprężyna + 15 % – 30 zł

    Przełożenia wtórne 139QMB – 220 zł

    Jakie bym miał osiągniecia (v-max i przyspiesz) i czy warto wydać te 1200-1300 zł na te czesci ?

    #42647
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Ja bym nie wydał. Do chińskiego czterosuwa tyle kasy pakować… Lepiej kup coś 2t i wtedy działaj…

    Router WS 50 2013
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 27 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie