Jak podrasować mojego vaporka 4T ?
- This topic has 26 odpowiedzi, 13 głosów, and was last updated 9 years, 5 months temu by
elastyna.
-
AutorWpisy
-
24 września 2011 dnia 08:26 #42604
Witam !
Jak podrasować pod względem mechanicznym mojego vaporka 4t , mam około 1000 zł , chciałbym go robić na v-max.
Pozdrawiam !
24 września 2011 dnia 09:36 #42606Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
24 września 2011 dnia 09:55 #42607Mystek napisał:
Za kasę którą włożyłeś w ten tuning + wartość skutera, to wolałbym jeszcze troszeczkę dołożyć i kupić nowe Kymco Super 9, które po odblokowaniu pójdzie tyle, co Twój skuter na chwilę obecną ;p
24 września 2011 dnia 10:57 #42613Odblokuj/kup odblokowany gaźnik, sportowy tłumik kup,odblokuj wariator itp.
24 września 2011 dnia 12:16 #42622Chłopie uważaj bo odlecisz na tej diabelskiej maszynie…”tuningowanie” 50 ccm to wiocha 🙂
24 września 2011 dnia 18:20 #42642Wiocha , zgodzę sie z tym , ale co mam zrobić przecież prawka nie mam a jak włoże jakąs 90 cm to zawsze coś da, pomoże mi ktoś z tym tuningiem czy bedziecie się kłocić ? ;/
24 września 2011 dnia 18:28 #4264324 września 2011 dnia 18:39 #42644Skoro to 4T to najpierw ładuj cylinder. 80ccm chyba byłby najlepszy, bo przy większym trzeba już coś z wałem robić. Możesz sobie sprężynki sprzęgła dać, rolki na lżejsze. Wariator sportowy.
Tak, a propos. Z ładowania większego cylindra mogą być komplikacje, ponieważ wtedy to jest już motocykl i np. podczas wypadku, niezależnie czyja wina, to i tak będzie twoja bo nie masz uprawnień, a to czy cylinder jest większy to się skapną, inaczej jest z blokadami, ale tu już mają dowody. Wzrośnie po tuningu spalanie. Zmniejszy się żywotność silnika.24 września 2011 dnia 19:10 #42646Chciałbym wsadzić te części :
Cylinder o pojemności 85 cc no names + głowica : 200 zł
Wał do 85 cc – 200 zł
Wariator multivar – 230 zł
Sprzęgło Tec Evo – 140 zł
Dzwon polini – 85 zł
Pasek kevlar – 80 zł
Stożek – 40 zł
Dysza – 10 zł
Moduł 40 zł
Sprężyna + 15 % – 30 zł
Przełożenia wtórne 139QMB – 220 zł
Jakie bym miał osiągniecia (v-max i przyspiesz) i czy warto wydać te 1200-1300 zł na te czesci ?
24 września 2011 dnia 19:15 #42647Ja bym nie wydał. Do chińskiego czterosuwa tyle kasy pakować… Lepiej kup coś 2t i wtedy działaj…
24 września 2011 dnia 19:33 #42649Według mnie szkoda kasy. Może by i efekty były, no ale decyzja należy do Ciebie.
24 września 2011 dnia 20:23 #42652Nie no tak , ale przecież nie mam możliwości zakupu jak narazie innego motoru , a mam tylko karte wiec też nie poszaleje a może bym ten licznik zamknał
24 września 2011 dnia 20:34 #42653jak go stuningujesz poprzez zmianę cylindra to na to samo wyjdzie, jak byś kupił motocykl i jeździł bez prawka.
24 września 2011 dnia 21:16 #42655No tak , ale mam papiery na 50 i w końcu skuter o kołach 10′.
A jakiś swap czy cos ?
24 września 2011 dnia 21:23 #42656No rozmawiałem z ojcem o NSR-ce i wstępnie się zgodził po świetach tego roku , jednak powiedziałem mu że 125/50 a powiedział że tylko 125 wchodzi w gre, żeby nie było problemów przy przeglądzie itd.
Co grozi za jazde bez prawka na A1 ?
Pozdrawiam !
24 września 2011 dnia 21:42 #42657500 zł mandatu na dzień dobry + laweta + parking policyjny (na Twój koszt oczywiście).
25 września 2011 dnia 09:22 #42669Madi co Ty piszesz… 300zł mandatu na dzień dobry i jeśli masz kogoś w rodzinie kto ma prawko to zadzwonisz po niego i przyjedzie po motor 😀 Pozdro!
25 września 2011 dnia 09:58 #42684Mystek, przecież muszą zrobić badanie techniczne. Jeśli jest zarejestrowany na motorower to zabierają chyba. Co innego gdyby był zarejestrowany na motocykl, a Ty byś nie miał prawka.
25 września 2011 dnia 10:20 #42691To zależy w głównej mierze od policjanta, możesz dostać mandat 300 zł czy 500 zł i pojedziesz dalej, drugi może dać mandat 500 zł i wezwać lawetę a trzeci da ci pouczenie i puści bez mandatu. Nie ma co się oszukiwać mieszkamy w Polsce więc tu jest wszystko możliwe
25 września 2011 dnia 12:32 #42702Mystek napisał:
Madi co Ty piszesz… 300zł mandatu na dzień dobry i jeśli masz kogoś w rodzinie kto ma prawko to zadzwonisz po niego i przyjedzie po motor 😀 Pozdro!
300 zł dostajesz, jak masz prawko B. Jak nie masz żadnego to dostajesz 500 zł.
25 września 2011 dnia 21:20 #42732Ryglos napisał:
<br / Z ładowania większego cylindra mogą być komplikacje, ponieważ wtedy to jest już motocykl i np. podczas wypadku, niezależnie czyja wina, to i tak będzie twoja bo nie masz uprawnień,Takie same konsekwencje są gdy Ci się coś takiego przydarzy nawet na odblokowanym skuterze.
26 września 2011 dnia 05:26 #42737Kapuchon, tak, ale raczej nie sprawdzają na skuterze po wypadku, czy miałeś blokady. A cylinder to jest część i po prostu widać, że jest większy.
26 września 2011 dnia 08:53 #42740Ty może widzisz… Pies niekoniecznie bo się najzwyczajniej nie zna…
26 września 2011 dnia 10:18 #42743Nie przesadzajcie znowu że zabierają skuter do badania technicznego,chyba musiałby być jakiś ofiara śmiertelną według mnie. Komu by się chciało zabierać skuterek żeby sprawdzać jaki cylinder itd..
19 października 2011 dnia 19:22 #43929Pamietaj ze tuning z czasem konczy sie smiercią .Wiem co o tym i powrociłem do 49ccm .Skonczyły sie problemy z psuciem
Przebieg 41200km7 listopada 2011 dnia 17:48 #44952adminskutery… napisał:
Pamietaj ze tuning z czasem konczy sie smiercią .Wiem co o tym i powrociłem do 49ccm .Skonczyły sie problemy z psuciem
Przebieg 41200kmCo wiesz o tym… wróciłeś z zaświatów? 😀 Tym tokiem myślenia, to chodzenie po ulicy też się może skończyć śmiercią 😉 Ktoś, kto tuninguje zdaje sobie sprawę, że to się wiąże z większym zużyciem części.
BTW Co Ty klecha jesteś i po kolędzie skutem jeździsz?12 listopada 2011 dnia 21:22 #45356Co do tuningu lepiej kupić silnik 125 np. od hondy pantheon 125
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.