Jak podrasować mojego vaporka 4T ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #42604 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Witam !

    Jak podrasować pod względem mechanicznym mojego vaporka 4t , mam około 1000 zł , chciałbym go robić na v-max.

    Pozdrawiam !

    #42606 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 180
    • Postów: 191
    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #42607 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Mystek napisał:

    http://polskajazda.pl/Motocykle/Rex/RS_450/55103

    Za kasę którą włożyłeś w ten tuning + wartość skutera, to wolałbym jeszcze troszeczkę dołożyć i kupić nowe Kymco Super 9, które po odblokowaniu pójdzie tyle, co Twój skuter na chwilę obecną ;p

    #42613 Reply
    romet727p10
    Użytkownik
    • 51
    • Postów: 420
    • Postów: 471

    Odblokuj/kup odblokowany gaźnik, sportowy tłumik kup,odblokuj wariator itp.

    #42622 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 328
    • Postów: 330

    Chłopie uważaj bo odlecisz na tej diabelskiej maszynie…”tuningowanie” 50 ccm to wiocha 🙂

    #42642 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Wiocha , zgodzę sie z tym , ale co mam zrobić przecież prawka nie mam a jak włoże jakąs 90 cm to zawsze coś da, pomoże mi ktoś z tym tuningiem czy bedziecie się kłocić ? ;/

    #42643 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    #42644 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Skoro to 4T to najpierw ładuj cylinder. 80ccm chyba byłby najlepszy, bo przy większym trzeba już coś z wałem robić. Możesz sobie sprężynki sprzęgła dać, rolki na lżejsze. Wariator sportowy.
    Tak, a propos. Z ładowania większego cylindra mogą być komplikacje, ponieważ wtedy to jest już motocykl i np. podczas wypadku, niezależnie czyja wina, to i tak będzie twoja bo nie masz uprawnień, a to czy cylinder jest większy to się skapną, inaczej jest z blokadami, ale tu już mają dowody. Wzrośnie po tuningu spalanie. Zmniejszy się żywotność silnika.

    #42646 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Chciałbym wsadzić te części :

    Cylinder o pojemności 85 cc no names + głowica : 200 zł

    Wał do 85 cc – 200 zł

    Wariator multivar – 230 zł

    Sprzęgło Tec Evo – 140 zł

    Dzwon polini – 85 zł

    Pasek kevlar – 80 zł

    Stożek – 40 zł

    Dysza – 10 zł

    Moduł 40 zł

    Sprężyna + 15 % – 30 zł

    Przełożenia wtórne 139QMB – 220 zł

    Jakie bym miał osiągniecia (v-max i przyspiesz) i czy warto wydać te 1200-1300 zł na te czesci ?

    #42647 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Ja bym nie wydał. Do chińskiego czterosuwa tyle kasy pakować… Lepiej kup coś 2t i wtedy działaj…

    #42649 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Według mnie szkoda kasy. Może by i efekty były, no ale decyzja należy do Ciebie.

    #42652 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Nie no tak , ale przecież nie mam możliwości zakupu jak narazie innego motoru , a mam tylko karte wiec też nie poszaleje a może bym ten licznik zamknał

    #42653 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    jak go stuningujesz poprzez zmianę cylindra to na to samo wyjdzie, jak byś kupił motocykl i jeździł bez prawka.

    #42655 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    No tak , ale mam papiery na 50 i w końcu skuter o kołach 10′.

    A jakiś swap czy cos ?

    #42656 Reply
    poland2222
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    No rozmawiałem z ojcem o NSR-ce i wstępnie się zgodził po świetach tego roku , jednak powiedziałem mu że 125/50 a powiedział że tylko 125 wchodzi w gre, żeby nie było problemów przy przeglądzie itd.

    Co grozi za jazde bez prawka na A1 ?

    Pozdrawiam !

    #42657 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    500 zł mandatu na dzień dobry + laweta + parking policyjny (na Twój koszt oczywiście).

    #42669 Reply
    Mystek
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 180
    • Postów: 191

    Madi co Ty piszesz… 300zł mandatu na dzień dobry i jeśli masz kogoś w rodzinie kto ma prawko to zadzwonisz po niego i przyjedzie po motor 😀 Pozdro!

    #42684 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Mystek, przecież muszą zrobić badanie techniczne. Jeśli jest zarejestrowany na motorower to zabierają chyba. Co innego gdyby był zarejestrowany na motocykl, a Ty byś nie miał prawka.

    #42691 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    To zależy w głównej mierze od policjanta, możesz dostać mandat 300 zł czy 500 zł i pojedziesz dalej, drugi może dać mandat 500 zł i wezwać lawetę a trzeci da ci pouczenie i puści bez mandatu. Nie ma co się oszukiwać mieszkamy w Polsce więc tu jest wszystko możliwe

    #42702 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Mystek napisał:

    Madi co Ty piszesz… 300zł mandatu na dzień dobry i jeśli masz kogoś w rodzinie kto ma prawko to zadzwonisz po niego i przyjedzie po motor 😀 Pozdro!

    300 zł dostajesz, jak masz prawko B. Jak nie masz żadnego to dostajesz 500 zł.

    #42732 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Ryglos napisał:
    <br / Z ładowania większego cylindra mogą być komplikacje, ponieważ wtedy to jest już motocykl i np. podczas wypadku, niezależnie czyja wina, to i tak będzie twoja bo nie masz uprawnień,

    Takie same konsekwencje są gdy Ci się coś takiego przydarzy nawet na odblokowanym skuterze.

    #42737 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • Postów: 2 492
    • Postów: 2 527

    Kapuchon, tak, ale raczej nie sprawdzają na skuterze po wypadku, czy miałeś blokady. A cylinder to jest część i po prostu widać, że jest większy.

    #42740 Reply
    CzechuXX
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 190
    • Postów: 197

    Ty może widzisz… Pies niekoniecznie bo się najzwyczajniej nie zna…

    #42743 Reply
    Dasik287
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 224
    • Postów: 231

    Nie przesadzajcie znowu że zabierają skuter do badania technicznego,chyba musiałby być jakiś ofiara śmiertelną według mnie. Komu by się chciało zabierać skuterek żeby sprawdzać jaki cylinder itd..

    #43929 Reply
    adminskuterypolnoc
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 2
    • Postów: 2

    Pamietaj ze tuning z czasem konczy sie smiercią .Wiem co o tym i powrociłem do 49ccm .Skonczyły sie problemy z psuciem
    Przebieg 41200km

    #44952 Reply
    Bartolini
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 368
    • Postów: 373

    adminskutery… napisał:

    Pamietaj ze tuning z czasem konczy sie smiercią .Wiem co o tym i powrociłem do 49ccm .Skonczyły sie problemy z psuciem
    Przebieg 41200km

    Co wiesz o tym… wróciłeś z zaświatów? 😀 Tym tokiem myślenia, to chodzenie po ulicy też się może skończyć śmiercią 😉 Ktoś, kto tuninguje zdaje sobie sprawę, że to się wiąże z większym zużyciem części.
    BTW Co Ty klecha jesteś i po kolędzie skutem jeździsz?

    #45356 Reply
    elastyna
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 235
    • Postów: 244

    Co do tuningu lepiej kupić silnik 125 np. od hondy pantheon 125

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jak podrasować mojego vaporka 4T ?
Twoje informacje:




Back to top button