Jak odblokować...

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #152833 Reply
    cwaniak355
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Witam posiadam skuter marki Kinroad XT50QT-5. Jest to 2 suw napędzany łańcuchem, noi mam pytanie jak odblokować go.

    #152891 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • Postów: 376
    • Postów: 398

    Pewnie moduł zapłonowy i możliwe że tłumik,
    napewno nie: różowy kabelek i tuleja na wariatorze

    #152973 Reply
    cwaniak355
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Dzięki tylko jest 1 problem ten skuter posiada cewko-moduł

    #152974 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • Postów: 499
    • Postów: 546

    to napewno rzecz siedzi na zębatkach

    #152975 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187


    trudna sprawa z taką przekładnią

    #152980 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Czy to jest CVT? Pierwsze takie coś na oczy widzę. A sprzęgło, Korektor momentu obrotowego? To w ogóle ma przekładnię wtórną?

    #152981 Reply
    monterglass
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 101
    • Postów: 107

    To dobre,są na tym świecie rzeczy niezbadane,kule takie cudo nawet w książce nie jest opisane.

    #153013 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 114
    • Postów: 21 169

    cvt to skrzynia bezstopniowa i to ma wiekszość z nas (pas na stożkach). A ta wyglądana normalny stopniowany automat napedzany łańcuchem- ale tu łańcuch chyba spadł.

    #153078 Reply
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 410
    • Postów: 412

    Nie miałem takiego skutera na warsztacie, ale wygląda na rozwiązanie podobne do starego czechosłowackiego motoroweru Babeta, czyli stałe przełożenie plus sprzęgło odśrodkowe na wale. Proste konstrukcyjnie, ale ogranicza możliwość wykorzystania potencjału silnika. W takim przypadku zwiększenie szybkości, to dążenie do większej prędkości obrotowej silnika, ale jeżeli zwiększy się obroty seryjnego dwusuwa, to zmaleje moment na niższych obrotach i też może być niezaciekawienie. W klasycznej CVT daje się lżejsze rolki, a tutaj…

    http://www.scooterparts.republika.pl/cylindry.html

    #153079 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    ostatnie koło zębate napędza pompkę oleju… na postoju nie ma smarowania 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jak odblokować...
Twoje informacje:




Back to top button