Jak odblokować Inca Sprint 4T?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2001
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Witam.
    Czy wie ktoś może gdzie są blokady i jak je zdjąć w Inca Sprint 4T?
    Wiem ze np. w obudowie filtra paliwa niema żadnej rurki jak gdzie indziej piszą, niema też żadnego różowego kabelka pod boczną osłona odpowiedzialnego za przesyłanie informacji o prędkości tylniego koła. Pod pokrywa akumulatora przy CDI jet taki kabelek ale odłącznie go nic nie pomogło- Skuter wciąż rozwija max.45km/h.

    #2002
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Skuter jest na gwarancji?
    Nie mam pojecia, gdzie tam moga być blokady, to 4T więc wydech może nie mieć blokad. Na Wario może być tuleja redukcyjna- to trzeba sprawdzić.

    #2003
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Skuter jest na gwarancji ale i tak chciałem go odblokować. Tulei nie sprawdzalem jeszcze ale myslalem ze jest jeszcze blokada na CDI, ponoć po jej zdjęciu już wzrastają osiągi.

    #2004
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Jeśli jest blokada na CDI, to albo trzeba jakiś kabel wyciąć albo cały moduł wymienić.

    Licz się z tym, że jak na własną rękę ściągniesz blokady to masz po gwarancji w razie jakiejś awarii.

    Ile masz w ogóle przebiegu na tym sprzęcie?

    #2005
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Przebieg 500km. Po ściągnięciu blokad wiem ze moge pozegnac sie z gwarancja.

    #2007
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Możliwe, że jak ściągniesz w ASO to jej nie stracisz.
    Musisz przeczylić co Ci się bardziej opłaca.

    #2008
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 191Postów:

    Blokady z reguły są na module, tulei wariatora, w gaźniku mała dysza i śrubka blokująca całkowite otwarcie przepustnicy na membranie-pod blaszanym dekielkiem w górnej części gaźnika.

    #2010
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 191Postów:

    Czasami pod dekielkiem membrany jest dłuższa sprężynka i ona też blokuje całkowite otwarcie przepustnicy

    #2014
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    kuszi1111 wrote:

    Witam.
    Czy wie ktoś może gdzie są blokady i jak je zdjąć w Inca Sprint 4T?
    Wiem ze np. w obudowie filtra paliwa niema żadnej rurki jak gdzie indziej piszą, niema też żadnego różowego kabelka pod boczną osłona odpowiedzialnego za przesyłanie informacji o prędkości tylniego koła. Pod pokrywa akumulatora przy CDI jet taki kabelek ale odłącznie go nic nie pomogło- Skuter wciąż rozwija max.45km/h.

    Blokady w Sprincie są dwie:

    1. CDI
    2. Tuleja na wariatorze.

    Z dopasowaniem odpowiedniego CDI będzie problem. Wiem, że sprawdzałem 3 i sklep się poddał.

    #2018
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Wiec jesli chidzi o blokade CDI to nie jest tak ze odetne jakis kabelek i bedzie posprawie? Musze wymienic modół?

    #2022
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    kuszi1111 wrote:

    Wiec jesli chidzi o blokade CDI to nie jest tak ze odetne jakis kabelek i bedzie posprawie? Musze wymienic modół?

    Tak

    #2032
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 191Postów:

    Zależy jaki moduł ile pinów? są takie że odetniesz różowy kabelek i po sprawie, inne trzeba zmieniać ale jak pisałem wcześniej, sama zmiana modułu dużo nie daje.

    #2034
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Sprawdzilem dzis gażnik ale niema tam blokady; zawirowywacza spalin tez niema. Wiec zostaje blokada na CDI i tuleja na wariatorze. Jak sprawdze ile mam pinów na CDI to jestescie w stanie mi powiedziec czy trzeba wymieniac caly modół?

    #2035
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Znalazłem dla Ciebie dość fajny opis możliwych blokad i ewentualnie jak je usunąć: http://www.skuteryostrow.pl/inca/index.php?s=porady

    Najczęściej gdy moduł jest blokowany to trzeba go jednak wymienić, ale chyba wyżej już o tym pisał Leszek, że jest z tym problem, czytałeś?

    #2039
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Dziekuje bardzo za stronke- przyda sie. Dzis bylem w serwisie bo mam problem z gasnacym silnikiem. Od samej nowosci silnik na ssaniu dobrze chodzi, lecz gdy ssanie sie wylaczy obroty tak maleja ze prawie zawsze gasnie, nawet jak zatrzymuje sie na swiatlach to tak sie dzieje, ratuje sie manetka lecz i to czasem jest na marne. Wiec udalem sie do serwisu, bo prawdopodobnie trzeba wyregulowac gaznik lub pokrecic obroty, facet z serwisu powiedzial ze nie jest to objete gwarancja i musze zaplacic 80zl- czy to prawda? oprocz tego mam problem czasem z rozrusznikiem, gdy chce odpalic skuter jst dzwiek jakby rozrusznik chodzil na marne(nie wysuwa sie będix)- stwierdzil ze to chyba wina slabego akumulatora, gdy on kreci znakomicie.

    #2043
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    80zł????
    Chyba jaja sobie robi!! Za co??

    #2070
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Powiedzial ze za regulacje gaznika badz obrotow- w zaleznosci co bedzie trzeba zrobic

    #2073
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Kiedy byłes ostatnio na servicie??
    Zaraz po przeglądzie to się zaczęło dziać?
    8 dych za regulacje to zdzierstwo! Porządne warsztaty za takie rzeczy nie wołają pieniędzy!

    #2076
    kuszi1111
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    jeszcze nie bylem, bede na pierwszym jak dobije 300km. teraz bylem w serwisie si tylko dowiedziec

    #6943
    niemyjsk
    Uczestnik
    • 1
    • 9Postów:

    temat prawie umarł, ale może ktoś mi pomoże 😆 Wymienił już ktoś moduł CDI w Sprincie? Poprawiły się osiągi, czy tuleja na wariatorze wszystko blokuje? Mam CDI z Inter Cars-u i nie wiem czy wymieniać bo tulei sam nie zdejmę. Pozdrawiam.

    #6948
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

    Hej. Tuleja blokuje bardzo skutecznie. Sam nie wiem jak ją zdjąć. Podejrzewam, że to proste, ale mimo to podjechałbym do service

    #6954
    saper0422
    Użytkownik
    • 7
    • 55Postów:

    To jest chyba to: http://foto.scigacz.pl/gallery/skutery/Blokady_w_skuterach/_Ograniczajaca_tuleja_wariatora.jpg 😮

    Wystarczy tylko ściągnąć, ale trzeba uważać 🙂

    #7164
    DamianO
    Użytkownik
    • 1
    • 26Postów:

    Blokada tulejka – to nic innego jak dodatkowa podkładka pod ową tuleją między talerzami wariatora,więc trzeba zdejmować wariator i ją wyjąć dla mnie to 15min roboty xD

    A przy zmianie CDI polecam odrazu wyjęcie tej podkładki wtedy będzie w 100% odblokowany – sam moduł cdi prawie nic nie da bo bedzie wchodził na wysokie obroty ale pasek napędowy nie będzie wchodził głęboko w talerze srzęgła.

    Jak by ktoś miał jakieś problemy z blokadami to pisać na priv –
    gg 1226583, Od 4 lat jeżdze chińszczyzną więc mam wielkie doświadczenie

    #7184
    niemyjsk
    Uczestnik
    • 1
    • 9Postów:

    Dzieki za odpowiedź. “Skiti” jeszcze na gwarancji więc zobaczę co powiedzą w serwisie. Jak odblokują i nie stracę gwarancji to to zrobię, bo 47 km na godz jest troche męczące 🙁 Pozdrawiam

    #7459
    andresoczko
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    Witam wszystkich… Znalazłem to forum jako jedyne sensowne 🙂
    Przymierzam się do zakupu Inca Street 50ccm bo mam jedynie 3000tyś na ten cel a chciałbym kupić skutera większego… Poradzicie czy wybór jest dobry a może za takie pieniądze na 13″ kupie coś lepszego?

    Dzięki za odp Pozdrawiam

    #7460
    Patrykk
    Użytkownik
    • 12
    • 2 026Postów:

    Ja bym polecal cos ze stajni uzywanych skuterow.

    To, jak INCA przyklada sie do skladania skuterow widac doskonale na przykladzie skutera WODZA .

    Musisz miec koniecznie kola 13′ ?.
    12′ w zupelnosci wystarczaja.
    Ja mialem jeden skuter na gumie 13′ , a teraz mam na 12′ i szczerze nie widze zbyt duzej roznicy .

    #7653
    andresoczko
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    Patrykk jestem zwolennikiem nowości a nie śmiganych używanych a i koniecznie to nie musi być 13″… 12″ powinno wystarczyć (masz jakieś propozycje z nowych w tej kasie?),,, A co sądzicie o tym:

    http://moto.allegro.pl/item1138869541_duzy_rat99zl_skutery_wroclaw_ul_armikrajowej_51.html

    lub jak wcześniej pisałem inca street

    http://moto.allegro.pl/item1137826482_duzy_skuter_inca_street_raciborz_kedzierzyn_k.html

    ale jednak o rade proszę was bo to będzie mój pierwszy skuter… Zawsze śmigałem autem a skuter to na rybki i na dziewczynki :):):)

    Pozdrawiam

    WODZU a jak miałbyś teraz kupić skuta to kupiłbyś ince ??

    :):):)

    #7657
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    andresoczko wrote:….
    WODZU a jak miałbyś teraz kupić skuta to kupiłbyś ince ??
    :):):)

    Witam.
    Jakbym teraz miał kupić…. Narazie nie kupię bo mam Streetkę. Może mam pecha ale każdy użytkownik tego skuterka ma większe lub mniejsze problemy. Nie poddam się i będę z nią do końca 🙂 Skuterek jest duży to dla mnie plus. Mam nadzieje że do końca tego sezonu wytrzyma:) i w przyszłym też będę na niej śmigał.

    Jako że mam możliwość korzystania z tego modelu skutera napewno następny nie będzie ze stajni Inca. Zapewne też będzie duży aby przy mojej wadze i wzroście spokojnie hulać. Dla ciekawskich następny skuterek jaki chciałbym mieć to coś ze stajni Kymco lub Sym.

    Pozdrawiam

    p.s.
    do dyskusji na temat Streetki zapraszam do tego tematu:
    http://www.skuterowo.com/forums/topic/inca-street-50-2t-pierwsze-wrazenia/page/5#post-7772

    #7660
    arcio1
    Użytkownik
    • 4
    • 1 161Postów:

    Jak będziesz chciał duży to Kymco 😉
    Nie widziałem dużych Symów w 50-kach. No chyba, że będziesz robił kat.A 😀

    #7662
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    Bet&Win lub new dink, taki jak ma Leszek, byłby dla Ciebie idealny;)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button