Jak nie dac siebie zrobic w ch.. przy zakupie używanego skutera?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Jak nie dac siebie zrobic w ch.. przy zakupie używanego skutera?

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 8 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #35121
    Zdjęcie profilowe karpikarp80
    karpikarp80
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam mam zamiar kupić skuter peugeot ale użwany bo nie stac mnie na nowy i wiem ze jest strasznie duzo przypadkow takich gdzie skutery zajechane sa sprzedawane na allegro potem po kupnie sie sypia. Jak tego uniknac? Ps nie bd jezdzil do kazdego na ogledziny skutera jak wybrac skuter najpierw na jakiejs aukcji a po przebadaniu mozna spokojnie jechac na oględziny?

    #35122
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #35128
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Nie da się kupić skutera bez jeżdżenia na oględziny. Musisz jeździć z kimś kto się zna żeby znaleźć ładny egzemplarz. Mój brat zanim kupił Golfa, szukał go 3 miesiące.. Tak, że ciężko kupić cokolwiek w idealnym stanie i w dobrej cenie. Proponuję Ci zakup po sezonie lub na wiosnę, gdy są tańsze i jest większy wybór w używkach.

    Na aukcjach unikaj ogłoszeń z tego typu opisami: Skuter z 2005 roku, sprowadzony, przebieg 5tyś.km. Nowe opony.
    Na oględzinach, zwracaj uwagę na gumy kierownicy czy nie są pościerane i klamki hamulcy aby nie były wypolerowane, świadczy to o dużym przebiegu, oraz kanapa ma być bez dziur, przetarć itp.. Jeżeli lagi przedniego zawieszenia szklą się jak lustro, mimo tego że nie ciekną też wskazuje to na duży przebieg…Od strony technicznej, wiadomo, praca silnika ma być cicha, bez metalicznego stukania, 4T ma nie dymić błękitnym obłokiem. Potem przejażdżka, jazda bez trzymanki czy nie ściąga i hamowanie. Dobrze byłoby odkręcić obudowę pasa i zobaczyć w jakim stanie jest wariator, pasek i sprzęgło. Tyle z grubsza… 😉

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie