Jak dodać obrotomierz?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Jak dodać obrotomierz?

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #662475

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Witam, chciałbym prosić o pomoc. Mianowicie chciałbym dodać do mojego motoroweru obrotomierz oraz wymienić prędkościomierz na elektroniczny. Wiem, że prędkościomierz wymienię, natomiast czy jest taka możliwość, aby dodać obrotomierz? Z góry dziękuję.

    Mój sprzęt: CPI JP 50
    #662488
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 371

    jest

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #662536

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 27

    A mógłbyś podać więcej informacji na temat tego jak to zrobić? Dziękuje z góry.

    Mój sprzęt: CPI JP 50
    #662540
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 371

    kupić i podłączyć w zalezności od tego jaki kupisz i jak sie go podłącza.
    Podłacza sie róznie pod cewke, pod moduł, pod petle na kablu wysokiego napięcia

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #662541
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Kupujesz obrotomierz – na przykład Auto Gauge. Jest tego trochę na Allegro. Samo podłączenie to banał. Do podłączenia 4 kabelki, dwa plusy, minus i sygnał z przewodu WN (wystarczy owinąć kabelek sygnałowy kilka razy wokół przewodu WN). U mnie taki działa już 8 lat bez zarzutu, trzeba tylko zabezpieczyć go przed deszczem.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #662542

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 27

    A to nie ma czegoś takiego, że jak nie mam modułu czy czegoś, że to nie podziała?

    Mój sprzęt: CPI JP 50
    #662554
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 371

    jak źle kupisz to „niepodziała”. musisz kupić taki którego montaż jest możliwy w twojej instalacji.
    Jakbyś nie miał „modułu czy czegoś” to by sie silnik nie zapalił.
    Wybierając musisz sie dowiedzieć SKĄD bierze sygnał o obrotach i czy masz u siebie takie coś. A to ci napisałem wczesniej.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie