Jak chińczyki robiły twój skuter?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Jak chińczyki robiły twój skuter?

Ten temat zawiera 22 odpowiedzi, ma 14 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe elloco elloco 7 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #102282 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Film warty zobaczenia

    #102293 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    Ciekawe ile modeli skuterów robi ta fabryka:)

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #102294 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    A tu fabryka Kymco:

    #102332 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe zahrad77
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    #102336 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe matex85
    matex85
    Użytkownik
    • Postów: 74

    i teraz nasuwa się pytanie, czym skutery chińskie różnią się od skuterów markowych? ;D niech ktoś mądry wypowie się na ten temat 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #102343 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    caly problem polega na materialach dobranych do produkcji
    wiodace firmy dopuszczaja technologie kontroli jakosci z lat 2000- 2005 jak i materiolznastwa z tego okresu
    chinczycy w swojej technologii dopuszczaja normy materialow itp z lat 90 ubieglego wieku moze i nawet wczesniejsze a wiadomo ze samochody z lat 70 i 80 maja mniejszy zywot(silniki jak i stal na karoserie)
    obecnie normy stosowane sa wyzsze jak i lepsze zeby je przeszczegac wiaze sie to z wiekszymi srodkami wydanymi na materialy do produkcji a i w koncu cene produktu
    zeby byc konkurencyjny cenowo chinski produkt oszczedza na jakosci ktora obowiazuje obecnie w tzw markowych produktach
    sumujac jest okolo 35-50 procent mniej trwaly zalezy jak sie dba

    4T FOREVER

    #102345 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    oszczędzać to oni mogą na plastikach, bo takie rzeczy jak np. rama to musi być tak samo trwała jak w tych skuterach za kilka tysięcy złotych, gdyż na pewno są jakieś wyższe kontrole, z których to potem bierze się homologacja, i to, że pojazd jest dopuszczony do ruchu i nie zagraża bezpieczeństwu – przecież nad tym nie produkcja w chinach czuwa, a już jakaś inspekcja.

    #102347 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    ale przecież technologia z lat 70 i 80 nie była taka zła np. taki mercedes 200D(beczka) potrafił w niektórych przypadkach dobić do 1000000 km ,gdyby do dziś robili tak wytrzymałe samochody to by zbanrutowali albo gdzieś czytałem chyba na interii ,artykuł że w ameryce właściciel toyoty camry przejechał na niej 1500000km i był to prawdziwy przebieg gdyż za to „osiągnięcie” otrzymał nową camry z salonu za darmo 😀 więc metalurgia wcale nie była taka zupełnie inna jak teraz.

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #102349 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    to sa normy wytrzymalosciowe spawu itp
    nic nie zmieni faktu ze oszczedzaja na materialach urzywanych do produkcji a wiesz mi na plasykach tez mozna zaoszczedzisc i to nie masz pojecia ile
    pracowalem w gliwicach w fabryce plastyku ponad 3 lata wiec widzalem jakie robia walki z surowcem urzywanym do odlewow plastykow
    wyobrazam sobie jak to robia chiniole zeby zeby puscic tani produkt
    a material (stal, alum) materialowi nie rowny ten z nizsza homologacje spelni normy ale nie bedzie taki trwaly
    Ps.co do mercedesa z lat ..pierwsze to disel wolno obrotowy a dwa umieli dobrze zakonserwowac
    wysoko obrotowki uwierzni max 170- 200 tys i ded nawet japonce gdzie w tamtych czasach byly prefekcyjne

    4T FOREVER

    #102355 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 887

    izdebski12 napisał:

    oszczędzać to oni mogą na plastikach, bo takie rzeczy jak np. rama to musi być tak samo trwała jak w tych skuterach za kilka tysięcy złotych, gdyż na pewno są jakieś wyższe kontrole, z których to potem bierze się homologacja, i to, że pojazd jest dopuszczony do ruchu i nie zagraża bezpieczeństwu – przecież nad tym nie produkcja w chinach czuwa, a już jakaś inspekcja.

    </blockquote
    – proszę izdebski12 jaka inspekcja ??? jakie wyższe kontrole ???
    Pracuję w firmie gdzie nie dawno wprowadzono system „5-S” wymyślony i wprowadzony pierwszy raz ileś lat temu w fabrykach Toyoty. Polega to miedzy innymi na kontroli produktu na każdym etapie produkcji, od chwili kiedy przychodzi surowiec do momentu wyjazdu z firmy gotowego produktu.I dokonuje tego firma zewnętrzna, nie ludzie z fabryki. Ciekaw jestem czy w chinach też to mają ?
    Oszczędzić można na wszystkim- skuter to nie tylko rama i plastiki ! A przewody , linki , cała elektryka , opony itd…

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)
Odpowiedz do: Jak chińczyki robiły twój skuter?
Informacje o Tobie: