Italjet formua klękł ? czy jak ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Italjet formua klękł ? czy jak ?

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #239951

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam kupiłem skuta i jestem trochę przybity . I mam tu parę problemów . Po 1 bardzo latają mi plastiki (niby cenę skuta obniżył z wzglendu na to ) jak to można zrobić zeby elegancko chodziło . Po 2 skuter jak jest zimny nie chce palić dopiero za 4 czy 6 razem załpaie z rozrusznika czyżby gaźior do regulacji ? Stan amortyzatorów idealny aż się zdziwiłem . Po 3 kop nie chodzi nie odbija . I jak by nie patrzeć to tyle ma tam jakieś małe rysy no ale bez przesady rok skutera 97 . a po 4 aku mi padło i to jakieś dziwne to aku było bo jak otworzyłem aby zobaczyć elektrolit to nic tam nie było a z 6 razów normalnie odpaliłem skuter .

    #239952

    Anonimowy
    • Postów: 0

    2. jak masz aku rozładowane to się nie dziwie ze odpala za 6 kopem bo ssanie nie dostaje pradu i nie dziala chyba ze masz reczne

    3. sprawdź jaka masz kompresje albo sprężynę kopniaka

    nalej elektrolitu do aku i naładuj je

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #239953

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale jak w tym aku nic nie było to może jakiś żelowy czy cos ? to saniee to automatyczen chyba bo tylko naciskam hamulec i przycisk od startu i tyle

    #239954

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak masz korki to powinien tam byc elektrolit

    #239955

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no a nic tam nie było przechyliłem do góry i sucho nic nie wyleciało nawet kropelka
    , jak przeczyścić gazior i wyregulować ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #239956

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyszczenie: wykręcasz gaźnik, odkręcasz tą taką pokrywe na dole (z komory pływakowej), odkręcasz dysze dmuchasz w nie żeby to co tam jest wyleciało, reszta oprócz dysz czyścisz np. pędzlem z benzyną.
    Regulacja:
    -jak ustawić wolne obroty to chyba wiesz,
    -jest śruba od ilości powietrza-wkręć ją na maxa i później odkręcaj co pół obrotu.
    P.S Nie umiem dobrze tłumaczyć.

    #239957

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jarek3377, aku ma korki na górze?? Jak ma i je odkręcisz to wlej tam wodę destylowaną albo elektrolit choć nie wiem czy już czasem akumulator nie zakończył swojego życia. Jak nie ma korków to aku jest bezobsługowy więc idzie na złom jak go rozładujesz i nie trzyma prądu po ponownym naładowaniu

    Co do regulacji to są gogle i pełno artykułów o tym!!

    #239958

    Anonimowy
    • Postów: 0

    może i są ale bardzo słabo opisane

    #239959

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zapytaj ojca czy nie ma znajomego w pracy co ma miernik elektroniczny, chyba ze ty masz , wtedy ustaw go na zakres mierzenia napięcia stałego do 20V i do zacisków akumulatora, jak pokaże mniej niż 10V to akumulator jest WYDOJONY i nie ma co nawet prubować go ratować,

    Pozdroo 🙂
    P.S. to co opisałeś to są naprawde drobiazgi, nie przejmuj się nimi tylko weź się za robote i to szybko zrobisz

    #239960

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a tak poza tym swego italjeta wziołem tylko dla tego gdyż nie ma 2 takiego w moim mieście 😛

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie