italijet 50 formuła nie kreci sie koło

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery italijet 50 formuła nie kreci sie koło

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe squasz squasz 4 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe squasz
    squasz
    Użytkownik

Witam. Dostałem wczoraj od dziadka skuter ITALIJET 50 FORMUŁA https://www.bikepics.com/pics/2006/07/23/bikepics-639720-full.jpg ale mam z nim problem mianowicie gdy odpalam silnik to wszystko jest ok ale gdy dodam gazu silnik zaczyna strzelać czy dusić się i koło tylne się nie kręci i gaśnie po kilku sekundach proszę was bardzo o pomoc sam nie znam się bo zaczynam dopiero swoją przygodę z jednośladami 😉

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

skoro sie mało na tym znasz to mało zrobisz sam.
    w zalezności od tego jak te objawy wyglądają na żywo, ile stał – to trzeba popatrzeć w napęd, układ elektryczny zapłonu lub paliwowy.

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    Zdjęcie profilowe squasz
    squasz
    Użytkownik

szybko się uczę 😉 stoi od tygodnia tydzień temu jeszcze działał nie do końca bo nie miał siły podjechać pod najmniejsza górkę

Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

no to szybko się ucz o kompresji, czyszczeniu i regulacji gaźnika orz regulacji i sposobie działania napędu CVT

Zdjęcie profilowe squasz
    squasz
    Użytkownik

Dziękuję bardzo nie możesz normalnie jak do młodego człowieka tylko wyskakujesz mi tu profesjonalnymi określeniami bóg wie czego nie możesz powiedzieć jak część mogła się popsuć czy coś w tym stylu

Czytaj
    REKLAMA