italijet 50 formuła nie kreci sie koło

Witam. Dostałem wczoraj od dziadka skuter ITALIJET 50 FORMUŁA https://www.bikepics.com/pics/2006/07/23/bikepics-639720-full.jpg ale mam z nim problem mianowicie gdy odpalam silnik to wszystko jest ok ale gdy dodam gazu silnik zaczyna strzelać czy dusić się i koło tylne się nie kręci i gaśnie po kilku sekundach proszę was bardzo o pomoc sam nie znam się bo zaczynam dopiero swoją przygodę z jednośladami ;)

skoro sie mało na tym znasz to mało zrobisz sam.
w zalezności od tego jak te objawy wyglądają na żywo, ile stał - to trzeba popatrzeć w napęd, układ elektryczny zapłonu lub paliwowy.

szybko się uczę ;) stoi od tygodnia tydzień temu jeszcze działał nie do końca bo nie miał siły podjechać pod najmniejsza górkę

no to szybko się ucz o kompresji, czyszczeniu i regulacji gaźnika orz regulacji i sposobie działania napędu CVT

Dziękuję bardzo nie możesz normalnie jak do młodego człowieka tylko wyskakujesz mi tu profesjonalnymi określeniami bóg wie czego nie możesz powiedzieć jak część mogła się popsuć czy coś w tym stylu

no własnie widzisz to co ja pisze to jest prosto i bardzo ogólnie i nawet sie nie zagłębiam w szczegóły bo przecież sie szybko uczysz :).
Ale widze że ty też z tych roszczeniowych.
Skoro chcesz bezbłędnego trafienia na 100% na podstawie zerowych informacji to tylko Wróżbita Maciej.
Skuterowi sie należy przegląd - i na tej podstawie można dochodzić co niedomaga.
I jak napisałem w 1 zadniu - skoro sie nie znasz to mało zrobisz sam.

aha :( ok dzieki

^Popsował mi się samochód, powiedzcie którą część wymienić, tylko bez wydumek i tanio. Niedawno jeździł, a teraz już nie.^
Takie coś wrzuciłeś, więc się nie dziw...

Szewski poniedziałek...

https://www.youtube.com/watch?v=U_b5R4PmMNs

ale twój nie odpala a ten z linka jeździ tylko marnie.. wiec to jest tak filmik od czapy czy to ma być ten twój?