Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #267771

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mam problem w moim skutsze zgineła iskra nie weim czy poszedł cewkomoduł czy czy cewki albo regulator napiecia sprawdzałem fajke table wszystko jest całe nie przetarte ani przerwane.Nawet odwarzyżem się wsadzc palec w fajke ale nie ma brodu prubowalem jakos miernikem ale mi nie wychodzi wiecie moze jak sprawdzić czy cewki sa sprawne albo cewko moduł w PIAGGIO NRG NTT

    #267772

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Hmm jak sprawdzić wszytsko inne. Sprawdzałeś świece??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #267773

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Bez przesady sprawdziłem na 2 cewkach nie ma opornosci dzis moze bede wiedzial co się stało ale piszcie bo jak nie to to bede musiał się bawić dalej

    #267774

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli cewka ok, no to lecimy dalej. Kabelki od modulu, albo sam modul. Mogly się spalic. Jak nie to trzeba zajrzec do reg. napiecia. Swieca Ci swiatla, mogacze itp.?? Jak nie, to sprawdź regulator. Pozdro

    #267775

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Zdemontowalem koło zamachowe cewki zauwarzylem ze sa kable do wymiany bo się przegrzaly i się poskejały tears cewki sa dobre.Mylse ze regulator poszedł ale nie wiem jakim cudem ale to stało się po myciu skutra a wode lalem gdzie indziej i tyko potem ras za pewkotał i juz nie było iskry

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #267776

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to szlag regulator szlag trafil. Woda poszla i bum xD A te kable postapiane ze soba tez mogly powodowac zwarcie. Na nowych juz dziala? Pozdro

    #267777

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Piaggio Chodzi wystarczyło kable zmienić bo tym zgrzaniu i iskra powrócila i jest wszstko git ale dzieki za podpowiedzi

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie