Info o zippie pro 50

Witajcie!!! Chciałbym zapytać posiadaczy zippów (pro 50) o kilka rzeczy:
1-jak i czy można w ogóle zdjąć blokady??(to pytanie już zadałem, ale na złym temacie)
2-czy bak paliwa jest na kluczyk??
3-czy wajcha od zmiany biegów nie jest trochę niewygodna dla wysokich osób???
4-czy hamulec w nodze jest tak dziwny na jakiego wygląda??
5-jak jest z tymi wibracjami na wysokich obrotach??
6-jaka jest pozycja za kierownicą???
7-jak się trzymają starsze roczniki i te z większymi przebiegami???
8-ile v maxa wyciśnie tak na prawdę bo wiem, że licznik oszukuje??
9-jaki jest komfort na krótkie i długie dystanse???
Jeżeli można to proszę o odp. do zipp pro 50(przed gt)
Bardzo proszę o odp.

PS Jeżeli te pytania zostały już zadane to bardzo proszę o linki!!!!
Z góry dzięki!!!

Ad.
10-jak go docierać(ewentualnie)

Zaszalałeś. I wystarczy. Reszta to już tylko i wyłącznie... twój wolny czas. Przeznacz go więc na naukę, bo czasami jednak warto.
-
http://www.google.pl/intl/pl/insidesearch/tipstricks/all.html

1. Niema blokad normalnych
2. Tak
3. Nie
4. Nie, niewiem czemu dla ciebie jest on dziwny to nie jest jakiś rasowy ścigacz;)
5. Jest kilka tematów nikt za ciebie szukać raczej nie będzie
6. A'la ścigaczowa
7. Jak dbasz tak masz, każdy Pro jest inaczej eksploatowany, mój ma 2 lata i trzyma się dobrze
8. 65-70km/h i więcej nie wyciągniesz
9. Krótkie trasy nie narzekam, bo 90km na serii, bez przerwy lekko bolały plecy (nie jest to turystyk więc i tak jest dobrze;) )
10. Tak jak zaleca to książka serwisowa (producent). Lub jest też o tym kilka tematów

serafinq napisał:

1. Niema blokad normalnych

4. Nie, niewiem czemu dla ciebie jest on dziwny to nie jest jakiś rasowy ścigacz;)

u mnie stoi WSK może z lat 70 i ma fajniejszy hamulec :D

Thx za infa ;)

Zawsze możesz pomyśleć nad przeróbką na lepszy hamulec;)