Witajcie!!! Chciałbym zapytać posiadaczy zippów (pro 50) o kilka rzeczy: 1-jak i czy można w ogóle zdjąć blokady??(to pytanie już zadałem, ale na złym temacie) 2-czy bak paliwa jest na kluczyk?? 3-czy wajcha od zmiany biegów nie jest trochę niewygodna dla wysokich osób??? 4-czy hamulec w nodze jest tak dziwny na jakiego wygląda?? 5-jak jest z tymi wibracjami na wysokich obrotach?? 6-jaka jest pozycja za kierownicą??? 7-jak się trzymają starsze roczniki i te z większymi przebiegami??? 8-ile v maxa wyciśnie tak na prawdę bo wiem, że licznik oszukuje?? 9-jaki jest komfort na krótkie i długie dystanse??? Jeżeli można to proszę o odp. do zipp pro 50(przed gt) Bardzo proszę o odp.
PS Jeżeli te pytania zostały już zadane to bardzo proszę o linki!!!! Z góry dzięki!!!
Zaszalałeś. I wystarczy. Reszta to już tylko i wyłącznie... twój wolny czas. Przeznacz go więc na naukę, bo czasami jednak warto. - http://www.google.pl/intl/pl/insidesearch/tipstricks/all.html
1. Niema blokad normalnych 2. Tak 3. Nie 4. Nie, niewiem czemu dla ciebie jest on dziwny to nie jest jakiś rasowy ścigacz;) 5. Jest kilka tematów nikt za ciebie szukać raczej nie będzie 6. A'la ścigaczowa 7. Jak dbasz tak masz, każdy Pro jest inaczej eksploatowany, mój ma 2 lata i trzyma się dobrze 8. 65-70km/h i więcej nie wyciągniesz 9. Krótkie trasy nie narzekam, bo 90km na serii, bez przerwy lekko bolały plecy (nie jest to turystyk więc i tak jest dobrze;) ) 10. Tak jak zaleca to książka serwisowa (producent). Lub jest też o tym kilka tematów