inca street50 2T

Oglądasz 11 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #26351 Odpowiedz
      endriu700
      Członek
      • Postów: 13

      WITAM WSZYSTKICH,MAM PYTANKO;;;W MOJEJ INCE JEST ROZPIĘTA WTYCZKA[ZNAJDUJE SIĘ NA SILNIKU,JEDNA KOŃCÓWKA WYCHODZI JAKBY Z CEWKI A DRUGA GDZIEŚ NA SILNIKU,KOLOR TO ZIELONY I ŻUŁTY]NIEWIEM CZY MAJĄ BYĆ POŁĄCZONE CZY ROZPIĘTE

    • #26361 Odpowiedz
      Kisiu1981
      Członek
      • Postów: 4 647

      A nie są to przewody idące do gaźnika? Musiałbym iść sprawdzić. Tam jest też zielony i też żółty, a kostki czarna i biała…

    • #26366 Odpowiedz
      endriu700
      Członek
      • Postów: 13

      oj tak właśnie jak mówisz więc mają być zapięte czy nie,i od czego one są z góry dzięki

    • #26368 Odpowiedz
      Kisiu1981
      Członek
      • Postów: 4 647

      To są przewody od automatycznego ssania czyli od urządzenia podającego większą ilość benzyny do mieszanki przy zimnym rozruchu. Te kostki muszą być spięte dlatego, że na zimno może Ci skuter nie zapalić (zwłaszcza podczas chłodniejszego dnia).

    • #26369 Odpowiedz
      endriu700
      Członek
      • Postów: 13

      wielkie dzięki a może jeszcze coś????? otuż przy ruszaniu muszę ince wkręcić na obroty z wolnych nie pojedzie[nie dotarty-]czy to tak ma czy wymaga jakiejś regulacii

    • #26371 Odpowiedz
      Kisiu1981
      Członek
      • Postów: 4 647

      Z wolnych nigdy nie pojedzie. Tam masz odśrodkowe sprzęgło i ono wymaga przekroczenia konkretnych obrotów żeby ruszyć. Czy coś Ci sie dławi przy ruszaniu?

    • #26384 Odpowiedz
      Suawek
      Członek
      • Postów: 888

      Nie masz wpływu na wysokość obrotów podczas ruszania. Za to odpowiadają rolki i sprężynki sprzęgła. Im twardsze tym większe muszą być obroty żeby skuter zaczął ruszać.

    • #26388 Odpowiedz
      KrzysiekP
      Członek
      • Postów: 2 166

      Suawek masz na myśli twardsze sprężynki 🙂 Rolki tylko mają wagę chyba, nie maja twardości nie licząc tuningowanych które maja kształt „litery ” d

      KrzysiekP
      Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

      Moje Gadu-Gadu
      [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
      http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

    • #26394 Odpowiedz
      Pietro
      Członek
      • Postów: 3 294

      Krzysiek, oczywiście że twardsze sprężynki, powodują większe obroty silnika, zanim nastąpi docisk okładzin sprzęgła, do powierzchni dzwona.
      Rolki pomijając kształt i wagę, muszą być śliskie i w miarę miękkie, żeby łatwo się przesuwały i nie wycierały wariatora, dlatego pokryte są teflonem 😉

    • #26396 Odpowiedz
      KrzysiekP
      Członek
      • Postów: 2 166

      a co z tymi rolkami w kształcie litery d? one są lepsze dzięki swej budowie?

      KrzysiekP
      Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

      Moje Gadu-Gadu
      [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
      http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

    • #26400 Odpowiedz
      Suawek
      Członek
      • Postów: 888

      Oczywiście, twardość dotyczy sprężynek.

    • #26408 Odpowiedz
      Pietro
      Członek
      • Postów: 3 294

      KrzysiekP napisał:

      a co z tymi rolkami w kształcie litery d? one są lepsze dzięki swej budowie?

      Skoro takie wymyślili, to pewnie lepsze, ale ja tego nie sprawdziłem…Teraz mam w kształcie litery D ale z powodu wytarcia oryginalnych 🙂

Oglądasz 11 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: inca street50 2T
Twoje dane:




Back to top button