inca street50 2T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #26351
    endriu700
    Użytkownik
    • Postów: 13

    WITAM WSZYSTKICH,MAM PYTANKO;;;W MOJEJ INCE JEST ROZPIĘTA WTYCZKA[ZNAJDUJE SIĘ NA SILNIKU,JEDNA KOŃCÓWKA WYCHODZI JAKBY Z CEWKI A DRUGA GDZIEŚ NA SILNIKU,KOLOR TO ZIELONY I ŻUŁTY]NIEWIEM CZY MAJĄ BYĆ POŁĄCZONE CZY ROZPIĘTE

    #26361
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    A nie są to przewody idące do gaźnika? Musiałbym iść sprawdzić. Tam jest też zielony i też żółty, a kostki czarna i biała…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #26366
    endriu700
    Użytkownik
    • Postów: 13

    oj tak właśnie jak mówisz więc mają być zapięte czy nie,i od czego one są z góry dzięki

    #26368
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    To są przewody od automatycznego ssania czyli od urządzenia podającego większą ilość benzyny do mieszanki przy zimnym rozruchu. Te kostki muszą być spięte dlatego, że na zimno może Ci skuter nie zapalić (zwłaszcza podczas chłodniejszego dnia).

    #26369
    endriu700
    Użytkownik
    • Postów: 13

    wielkie dzięki a może jeszcze coś????? otuż przy ruszaniu muszę ince wkręcić na obroty z wolnych nie pojedzie[nie dotarty-]czy to tak ma czy wymaga jakiejś regulacii

    #26371
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Z wolnych nigdy nie pojedzie. Tam masz odśrodkowe sprzęgło i ono wymaga przekroczenia konkretnych obrotów żeby ruszyć. Czy coś Ci sie dławi przy ruszaniu?

    #26384
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Nie masz wpływu na wysokość obrotów podczas ruszania. Za to odpowiadają rolki i sprężynki sprzęgła. Im twardsze tym większe muszą być obroty żeby skuter zaczął ruszać.

    #26388
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    Suawek masz na myśli twardsze sprężynki 🙂 Rolki tylko mają wagę chyba, nie maja twardości nie licząc tuningowanych które maja kształt „litery ” d

    #26394
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Krzysiek, oczywiście że twardsze sprężynki, powodują większe obroty silnika, zanim nastąpi docisk okładzin sprzęgła, do powierzchni dzwona.
    Rolki pomijając kształt i wagę, muszą być śliskie i w miarę miękkie, żeby łatwo się przesuwały i nie wycierały wariatora, dlatego pokryte są teflonem 😉

    #26396
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    a co z tymi rolkami w kształcie litery d? one są lepsze dzięki swej budowie?

    #26400
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Oczywiście, twardość dotyczy sprężynek.

    #26408
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    KrzysiekP napisał:

    a co z tymi rolkami w kształcie litery d? one są lepsze dzięki swej budowie?

    Skoro takie wymyślili, to pewnie lepsze, ale ja tego nie sprawdziłem…Teraz mam w kształcie litery D ale z powodu wytarcia oryginalnych 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button