Inca Street – witam :)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7688 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    Witam serdecznie wszystkich. Jako nowy chcialem sie przywitac.
    Tydzien temu kupilem Ince, i mam pare pytan co do tego skuterka.
    1 jaki olej polecacie?
    2 czy podczas docierania silnik moze miec jakies zachwiania
    3 czy przy odpalaniu musze ruszyc manetka(dodac gazu) czy bez gazu
    4 czy jest mozliwosc wyprostowania kola tak aby zgrywalo sie z obudowa ? teraz jak mam kierownice ustawiona rowno z obudowa to kolo skreca mi delikatnie na prawa strone.
    Dzieki serdeczne, pozdrawiam i do milego. 🙂

    #7690 Reply
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    1 każdy oprócz mixola nie lej syntetyka bo to jest olej do starych silników, myślę, ze półsyntety lej 🙂
    2 nie wiem w kazdym razie nei grzej go
    3 jeżeli musisz to cóż poradzić, albo gaxnik źle ustawiony albo wada fabryczna
    4 niech się tym serwis zajmie najlepiej 🙂
    do miłego

    #7692 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    dzieki serdeczne za podpowiedz 🙂
    za 150km pierwszy przeglad. napisze co sie poprawilo lub pogorszylo
    jak bede mial jeszcze jakies pytania to bede prosil o pomoc

    dziekuje jeszcze raz i do milego 😉

    #7693 Reply
    dareks20
    Użytkownik
    • 1
    • 24Postów:

    Witam,lej własnie syntetyk, bo on jest do nowych silników. Do starych jest olej mineralny taki własnie jak mixol.
    Kosik ci namieszał z tym olejem.

    #7695 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    Ok, dzieki 🙂
    i rozumiem ze jakis lepszy , bo w sklepie gdzie kupowalem powiedzieli ze tylko ich olej.
    wymiana po przegladzie mu nie zaszkodzi?
    pozdrawiam i do milego

    #7697 Reply
    dareks20
    Użytkownik
    • 1
    • 24Postów:

    Wymienia to ci olej w przekładni na olej przekładniowy. Olej do mieszanki paliwowej lej synteyczny. (tam gdzie masz pod siedzeniem zbiorniczek na niego)

    #7698 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    czyli bez problemu moge zlac olej ktory mialem od nowosci i zalac go jakims dobrym syntetykiem ?
    dzieki, pozdrawiam i do milego 🙂

    #7699 Reply
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    sam sobie namieszałem
    wiesz no niektorzy docieraja na polsyntetyku

    ale

    wzorujac sie na samochodach

    do zdrowych silnikow syntetyk

    a mineralny jak najpozniej dawac gdy silnik jest na wykonczeniu

    czyli nowy syntetyk

    #7702 Reply
    arcio1
    Użytkownik
    • 4
    • 1 161Postów:

    Ja używam od nowości półsyntetyku i jest dobrze 😉
    Markus, ale słuchaj się ich 😉

    #7705 Reply
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • 4
    • 3 026Postów:

    ja lałem full syntetyk- minus taki, że jest droższy.

    #7707 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Mi wrzucili full syntetyk Castrol Power1 Racing 2T – 45PLN za litr. W gwarancji mam napisane, że muszę stosować wyłącznie oleje Castrol. Długo myślałem nad zmianą na Orlen 2T Semisyntetic za 14,50 za litr ale… Jeśli na zbiorniczku zrobię 1000 km to czy na dwa miesiące wydam 15 czy 45 zł to nie odczuję tak po kieszeni, a silnik na pewno się odwdzięczy. Lej syntetyk i nie żałuj silnikowi, chłopak ciężko pracuje więc trochę dobrego mu się z pewnością należy 😆

    #7717 Reply
    sasiadekm
    Użytkownik
    • 0
    • 17Postów:

    Witam 🙂
    Ad. 1 – ja używam półsyntetycznego MOTUL’a (około 40 zł w serwisie)
    Ad. 2 – jakie zachwiania masz na myśli?
    Ad. 3 – instrukcja obsługi INCA wskazuje, że należy dodać troszkę gazu przy odpalaniu skutera, ale bez przesadyzmu, żeby nie zalać maszyny..
    Ad. 4 – mam podobnie, taki urok tych chińczyków…

    #7718 Reply
    Patrykk
    Użytkownik
    • 12
    • 2 027Postów:

    Co do oleju – polecam Micro Midland 2t !.
    Dokladnie to http://allegro.pl/item1140531084_szwajcarski_syntetyk_midland_micro_do_dwusuwow.html .

    Po przejśćiu z Shell Advance Ultra 2t ( 45zl/litr ) na tego midlanda ( ok. 20zł litr ) nie zauwazylem zadnej roznicy .

    Ten midland jest full sytetyczny, jezdzlismy na takim Honda NSR 125 przez pare tys. km i nie bylo zadnej lipy !.
    Polecam !.

    #7720 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Półsyntetyk za 40 zł – nigdy w życiu. Za tę cenę masz full wybór pełnych syntetyków.

    #7741 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    sasiadekm wrote:

    Witam 🙂
    Ad. 1 – ja używam półsyntetycznego MOTUL’a (około 40 zł w serwisie)
    Ad. 2 – jakie zachwiania masz na myśli?
    Ad. 3 – instrukcja obsługi INCA wskazuje, że należy dodać troszkę gazu przy odpalaniu skutera, ale bez przesadyzmu, żeby nie zalać maszyny..
    Ad. 4 – mam podobnie, taki urok tych chińczyków…

    Ad.2 chodzi mi tutaj o nierownomierna prace silnika
    Ad.4 czyli z tym sie juz nic nie zrobi?

    pozdrawiam

    #7743 Reply
    sasiadekm
    Użytkownik
    • 0
    • 17Postów:

    Skoro mój przypadek nie jest odosobnionym to oznacza, że to defekt części składowych skutera a nie niedbałego składania… Ja nie zauważyłem z moim streecie żadnej nierównomiernej pracy silnika, ale wybitnym znawcą nie jestem. Jeśli masz jakieś obawy jedź na serwis gwarancyjny wcześniej niż po 300 km 🙂

    #7746 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    za 130 km mam przeglad, zapytam ich co z ta kierownica i napisze na forum. sasiadekm powiedz mi czy masz zdjeta jakos blokade , jak tak to napisz jak sie jezdzi po zdjeciu. i czy miales juz jakies problemy ze swoim?
    dzieki i do milego

    #8357 Reply
    pico1979
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    Pytanie co prawda nie do mnie ale odpowiem: w zeszłą sobotę mi się nudziło i zdjąłem blokadę z wariatora. Teraz skuterek leci 62km/h a potem włącza się blokada na module.

    #8473 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    MarkusSchulz wrote:

    Witam serdecznie wszystkich. Jako nowy chcialem sie przywitac.
    Tydzien temu kupilem Ince, i mam pare pytan co do tego skuterka.
    1 jaki olej polecacie?
    2 czy podczas docierania silnik moze miec jakies zachwiania
    3 czy przy odpalaniu musze ruszyc manetka(dodac gazu) czy bez gazu
    4 czy jest mozliwosc wyprostowania kola tak aby zgrywalo sie z obudowa ? teraz jak mam kierownice ustawiona rowno z obudowa to kolo skreca mi delikatnie na prawa strone.
    Dzieki serdeczne, pozdrawiam i do milego. 🙂

    Witam.
    Inca Street Team 🙂

    ad.1:
    Od początku: CASTROL ACTEVO X-tra Scooter 2T – zalany 2 liter

    ad.2:
    Nie stwierdziłem jakichś zachwiań silnika( nie dławił, niw zamulał – szedł książkowo) – dolewałem zawsze 50gram oleju do pełnego baku paliwa.

    ad.3:
    Jeżeli jest zimny silnik należy lekko ruszyć manetką. Przy rozgrzanym – nie ma potrzeby. Sprawdzone na sobie:)

    ad.4:
    U mnie koło zgrywa się z obudową. Podstawa to aby koło zgrywało się z widelcem.

    Pozdrawiam

    #8999 Reply
    solo18lks
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    ja uużywam oleju 2t micro 0.6l 20 zł drogi ale skuteczny

    http://www.toptuning.pl/galerie/o/olej-do-paliwa-dwusuwow_2309.jpg

    #9035 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    Dzieki serdeczne.
    Wodzu ja dzisiaj juz po pierwszym przegladzie.
    130 przeglad, 30 zdjecie blokady z wariatora.
    Niestety nie mialem dzisiaj okazji go sprawdzic. Cisnienie w oponie na 2.5 ale jak przyjechaem z pracy to widze ze sporo wiaterku ucieklo :(. Jak sie pogoda poprawi to dam znac jak sie spisuje i jak kolo bedzie trzymalo cisnienie bo ja juz powoli nie trzymam. 🙂

    #9036 Reply
    Patrykk
    Użytkownik
    • 12
    • 2 027Postów:

    Nie wiem ,gdzie kupujesz micro za 20 zl, ja kupywalem za 13 ;p.

    #9096 Reply
    mikrol
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    kur… jestem prze wywaliłem na ince xD haha troszkę się wyobdzierałem na rence ale jest git lusterko uwaliłem i zarysowałem troszkę ale i tak jest silna na wypadki xD 🙄

    #9108 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • 1 204Postów:

    MarkusSchulz wrote:

    Dzieki serdeczne.
    Wodzu ja dzisiaj juz po pierwszym przegladzie.
    130 przeglad, 30 zdjecie blokady z wariatora.
    Niestety nie mialem dzisiaj okazji go sprawdzic. Cisnienie w oponie na 2.5 ale jak przyjechaem z pracy to widze ze sporo wiaterku ucieklo :(. Jak sie pogoda poprawi to dam znac jak sie spisuje i jak kolo bedzie trzymalo cisnienie bo ja juz powoli nie trzymam. 🙂

    Witam.

    130 zeta za pierwszy przegląd – standard. Blokadę na wariatorze ściągnąłem sam. Poczujesz MarkusSchulz różnicę w jeździe:)

    Pozdrawiam

    #9644 Reply
    Mate
    Użytkownik
    • 0
    • 15Postów:

    A mnie skasowali w sumie 202 zeta za pierwszy przegląd… Kur.. gdzie tu sprawiedliwość??!!

    #9651 Reply
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    Mate napisał:

    A mnie skasowali w sumie 202 zeta za pierwszy przegląd… Kur.. gdzie tu sprawiedliwość??!!

    no właśnie, to lepiej ta kase zostawić na późniejszy ew. naprawy, trzeba myślec głową a nie czapką,
    Pozdro 🙂

    #9665 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    Wodzu a powiedz mi jeszcze czy ta blkoada na wariatorze to jedzyne zabezpieczenie czy jest jeszcze jakas smycz ktora trzyma te nasze rumaki ? 😉

    #9668 Reply
    MarkusSchulz
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    Mam jeszcze pytanko do was, pojechalem do warsztatu tam naprawili mi kolo (przebita opona) koszt naprawy 5o pln, ale mniejsza z tym. Mechanik ktory mi to naprawial zle dokrecil nakretke mocujaca kolo, nakretka gdzies odpadla i tym sposobem przejechalem ok 15km nic o tym nie wiedzac. Czulem ze cos jest nie tak bo skuterek plywal na drodze(tyl) pytanie jest takie czy moglem cos uszkodzic przy jezdzie bez tylnej nakretki?
    dzieki i do milego

    #9669 Reply
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    Sprawdź…

    #9670 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    No najlepiej by było koło zdjąć wg mnie i zobaczyć.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Inca Street – witam :)
Twoje informacje:




Back to top button