Inca Street Tuning

Witam chciałbym siezabrać zajakiś tuning skutera.
Mam zdjętą blokade z wariatora i v-max mam 65-68 km/h
mam wrażenie że przy tej predkości pasek jakby dostawał uslizg - czy coś bo silnik kreci wysoko a mam wrażenie szarpania do przodu - tak jakby pasek na chwięprzestawał ciągnac.
Dodatkowo dodatkowo zauważyłem że jak postawiemoto na stopce centralnej i odwine mu na maxa to przerywa co chwilę - nie wiem czy może CDI też jest zablokowane na jakąs wartość.
Któyś z posiadaczy streeta wypowiadał się na forum że ma odblokowany moduł i v-max ponad 70 km/h. Możecie mi podpowiedzieć co zmienic by wzrosło przyspieszenie i v-max. Cylka bym nie chciał ruszać na wiekszy ale samo przeniesienie napędu ( waroi , rolki centralka )

Ja bym z modułem pomyślał, ma ktoś znajomy u Ciebie coś z podróbą Minarelli (wszystkie chińskie 2T poza Keewayem i CPI oczywiście) jeśli tak, to pożycz i zobacz.

Ponad 70, ale licznikowe ;)
To jest 2T, isynt it?
To jakiś tłumik (LeoVince ZX, Tecnigas Next-R) i jakiś wariator(a to nie wiem) i to powinno Ci trochę dać ;)
No ale najpierw ten moduł zrób, żeby był całkowicie odblokowany.

Wiesz no chińska Mina bez blokad leci 70-75, więc trochę więcej niż CPI/Keeway i 4T.

Witam.
Inca - napiszę tak:

Zapodane przez Ciebie prędkości także osiągam - są to prędkości na stosunkowo długiej prostej. Wiedz że licznik okłamuje o 7km/h w górę.
Z dużej i długiej górki licznikowo sięga 80km/h. Przy takiej prędkości także stwierdzam dziwne szarpanie do przodu - jakby chciał a nie mógł :) Na marginesie : importer stwierdził że nie ma blokady na CDI. Jednocześnie opisując problem w serwisie dowiedziałem się że jest to problem z jakimś kabelkiem przy CDI - koszt naprawy/poprawy błędu - 50 zł. i ponoć ma iść :).

Wszyscy odcinają różowy kabelek przy module(chińskie skutery) i podobno jest poprawa.I za tą usługę wołali by 50zł - DROGO.

Jasne, że za drogo- roboty jest tylko tyle żeby dotrzeć do modułu- gdy jest wiadomo gdzie dokładnie się znajduje to żaden kłopot.
Lepiej znaleźć w sieci Manuala do konkretnego modelu i zrobić to sobie samemu.

Dobrałem sie do modułu i zagadka:

kable z lewej strony wtyczki biało-niebieski , biało-zielony i żółto-czarny, kable z prawej strony wtyczki czarno-biały i czarno-czerwony

Ponizej fotki - powiedzcie które kable ciąć ?

Dodam że z tych kolorów opisanych powyzej tylko biało-niebieski i czarno-czerwony wchodzą do silnika od góry

W takim przypadku nie tnij żadnego.Ja czytałem o różowym kabelku.Tak pisali użytkownicy chińskich skuterów.Może Inci mają inaczej? Jeśli wprowadziłem cię w błąd to sorki.

Widzę, że już jednego kabla nie ma, to albo już zdejmowane było (ale jak mówisz, to u Ciebie nic przy module nie było grzebane), albo po prostu Inca leci po taniości i do kabli dali moduł na 6 pinów zamiast na 5 :D Może moduł jest blokowany w środku i trzeba wymienić, ale to nie jest pewne i najlepiej od kogoś by było pożyczyć, ale cóż, nie zawsze jest skąd :)

Też tak mam. V-max 65 i szarpie:(

Podobno dysza w gaźniku jest o mniejszej wydajności niż fabryczna i trzeba ją zamienić ale to informacja nie potwierdzona i nie chcę nikogo wprowadzać w błąd.

W sumie możliwe, wtedy też powinna w filtrze powietrza taka rurka malutka, która by trzeba wyjąć :D Chociaż nie wiem, czy w Ince to można znaleźć.

To nie bedzie ani igica ani rurka (owszem jest zwężenie w filtrze ale zdjecie go nic nie daje) efekt jest taki jakby ktoś mnie pociagał do tyłu - nie da rady przekroczyc 65-68 km/h nawet z górki - nie wiem Wodzu jak udaje ci sie kulnac do 80 km/h u mnie to niemozliwe , z górki szarpie tak samo - przyspiesza do pewnego momentu a potem szarpie. Może to nie wina zapłonu a przeniesienia napędu , po prostu pasek jest na maxa wciagniety na stożek ?

Znalazłem na Allegro taki moduł - odblokowany
W jednym z tematów (http://www.skuterowo.com/forums/topic/blokada-street-50#post-2688) uzytkownik dareks20
pisął że pasuje od 4T

http://allegro.pl/item1149506082_modul_cdi_tuning_4t_racing_kingway_romet_motobi.html

Mam zamiar spróbować czy to zadziała - majetek to nie jest

Ale jak masz 2T to nie da rady :D

Nie da rady takich trików ;p w 4t a 2t są zupełnie inne mapy zapłonu - musisz kupić odblokowany do 2t ;p

Siedze teraz w łebie więc nie zrobie zdjęcia. Jest to moduł od 4T. najlepiej podjedź gdzieś do jakiegos serwisu i sprawdz na miejscu. Nie musi to być koniecznie serwis Inca.

Przy zdejmowaniu blokad kupiłem nowy moduł odblokowany i leci mi 75-80km/h wodzu wymieniałeś jakieś cześci w tej swojej ince? np wario?Też właśnie posiadam Ince Street50

A gdzie qpiłeś i za ile, IncaStreet?