Inca Street Tuning
Tagi: blokada, inca street tuning
- This topic has 34 odpowiedzi, 18 głosów, and was last updated 7 years, 7 months temu by
adiii74.
-
AutorWpisy
-
24 lipca 2010 dnia 14:30 #8449
Witam chciałbym siezabrać zajakiś tuning skutera.
Mam zdjętą blokade z wariatora i v-max mam 65-68 km/h
mam wrażenie że przy tej predkości pasek jakby dostawał uslizg – czy coś bo silnik kreci wysoko a mam wrażenie szarpania do przodu – tak jakby pasek na chwięprzestawał ciągnac.
Dodatkowo dodatkowo zauważyłem że jak postawiemoto na stopce centralnej i odwine mu na maxa to przerywa co chwilę – nie wiem czy może CDI też jest zablokowane na jakąs wartość.
Któyś z posiadaczy streeta wypowiadał się na forum że ma odblokowany moduł i v-max ponad 70 km/h. Możecie mi podpowiedzieć co zmienic by wzrosło przyspieszenie i v-max. Cylka bym nie chciał ruszać na wiekszy ale samo przeniesienie napędu ( waroi , rolki centralka )24 lipca 2010 dnia 16:42 #8454Ja bym z modułem pomyślał, ma ktoś znajomy u Ciebie coś z podróbą Minarelli (wszystkie chińskie 2T poza Keewayem i CPI oczywiście) jeśli tak, to pożycz i zobacz.
Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
24 lipca 2010 dnia 17:10 #8456Ponad 70, ale licznikowe 😉
To jest 2T, isynt it?
To jakiś tłumik (LeoVince ZX, Tecnigas Next-R) i jakiś wariator(a to nie wiem) i to powinno Ci trochę dać 😉
No ale najpierw ten moduł zrób, żeby był całkowicie odblokowany.24 lipca 2010 dnia 18:35 #8458Wiesz no chińska Mina bez blokad leci 70-75, więc trochę więcej niż CPI/Keeway i 4T.
24 lipca 2010 dnia 21:11 #8480Witam.
Inca – napiszę tak:Zapodane przez Ciebie prędkości także osiągam – są to prędkości na stosunkowo długiej prostej. Wiedz że licznik okłamuje o 7km/h w górę.
Z dużej i długiej górki licznikowo sięga 80km/h. Przy takiej prędkości także stwierdzam dziwne szarpanie do przodu – jakby chciał a nie mógł 🙂 Na marginesie : importer stwierdził że nie ma blokady na CDI. Jednocześnie opisując problem w serwisie dowiedziałem się że jest to problem z jakimś kabelkiem przy CDI – koszt naprawy/poprawy błędu – 50 zł. i ponoć ma iść :).25 lipca 2010 dnia 07:36 #8516Anonim
Nieaktywny- Postów: 307
Wszyscy odcinają różowy kabelek przy module(chińskie skutery) i podobno jest poprawa.I za tą usługę wołali by 50zł – DROGO.
25 lipca 2010 dnia 10:44 #8525Jasne, że za drogo- roboty jest tylko tyle żeby dotrzeć do modułu- gdy jest wiadomo gdzie dokładnie się znajduje to żaden kłopot.
Lepiej znaleźć w sieci Manuala do konkretnego modelu i zrobić to sobie samemu.25 lipca 2010 dnia 12:05 #8543Dobrałem sie do modułu i zagadka:
kable z lewej strony wtyczki biało-niebieski , biało-zielony i żółto-czarny, kable z prawej strony wtyczki czarno-biały i czarno-czerwony
Ponizej fotki – powiedzcie które kable ciąć ?
Dodam że z tych kolorów opisanych powyzej tylko biało-niebieski i czarno-czerwony wchodzą do silnika od góry
25 lipca 2010 dnia 20:18 #8574Anonim
Nieaktywny- Postów: 307
W takim przypadku nie tnij żadnego.Ja czytałem o różowym kabelku.Tak pisali użytkownicy chińskich skuterów.Może Inci mają inaczej? Jeśli wprowadziłem cię w błąd to sorki.
25 lipca 2010 dnia 20:30 #8579Widzę, że już jednego kabla nie ma, to albo już zdejmowane było (ale jak mówisz, to u Ciebie nic przy module nie było grzebane), albo po prostu Inca leci po taniości i do kabli dali moduł na 6 pinów zamiast na 5 😀 Może moduł jest blokowany w środku i trzeba wymienić, ale to nie jest pewne i najlepiej od kogoś by było pożyczyć, ale cóż, nie zawsze jest skąd 🙂
25 lipca 2010 dnia 21:25 #8596Też tak mam. V-max 65 i szarpie:(
26 lipca 2010 dnia 06:10 #8602Podobno dysza w gaźniku jest o mniejszej wydajności niż fabryczna i trzeba ją zamienić ale to informacja nie potwierdzona i nie chcę nikogo wprowadzać w błąd.
26 lipca 2010 dnia 09:01 #8629W sumie możliwe, wtedy też powinna w filtrze powietrza taka rurka malutka, która by trzeba wyjąć 😀 Chociaż nie wiem, czy w Ince to można znaleźć.
26 lipca 2010 dnia 13:52 #8682To nie bedzie ani igica ani rurka (owszem jest zwężenie w filtrze ale zdjecie go nic nie daje) efekt jest taki jakby ktoś mnie pociagał do tyłu – nie da rady przekroczyc 65-68 km/h nawet z górki – nie wiem Wodzu jak udaje ci sie kulnac do 80 km/h u mnie to niemozliwe , z górki szarpie tak samo – przyspiesza do pewnego momentu a potem szarpie. Może to nie wina zapłonu a przeniesienia napędu , po prostu pasek jest na maxa wciagniety na stożek ?
26 lipca 2010 dnia 15:33 #8695Znalazłem na Allegro taki moduł – odblokowany
W jednym z tematów (http://www.skuterowo.com/forums/topic/blokada-street-50#post-2688) uzytkownik dareks20
pisął że pasuje od 4Thttp://allegro.pl/item1149506082_modul_cdi_tuning_4t_racing_kingway_romet_motobi.html
Mam zamiar spróbować czy to zadziała – majetek to nie jest
26 lipca 2010 dnia 15:40 #8698Ale jak masz 2T to nie da rady 😀
2 sierpnia 2010 dnia 15:06 #9456Nie da rady takich trików ;p w 4t a 2t są zupełnie inne mapy zapłonu – musisz kupić odblokowany do 2t ;p
2 sierpnia 2010 dnia 18:18 #9480Siedze teraz w łebie więc nie zrobie zdjęcia. Jest to moduł od 4T. najlepiej podjedź gdzieś do jakiegos serwisu i sprawdz na miejscu. Nie musi to być koniecznie serwis Inca.
1 października 2010 dnia 18:16 #15612Przy zdejmowaniu blokad kupiłem nowy moduł odblokowany i leci mi 75-80km/h wodzu wymieniałeś jakieś cześci w tej swojej ince? np wario?Też właśnie posiadam Ince Street50
1 października 2010 dnia 18:21 #15617A gdzie qpiłeś i za ile, IncaStreet?
1 października 2010 dnia 18:27 #15619Taki moduł odblokowany to groszowa sprawa z 100zl max i nadodatek jeszcze racingowy ale raczej ten rejsingowy nic nie daje tylko wyglad ma nawed nawed.
1 października 2010 dnia 18:33 #15623No to jak nic nie daje to po co kupować? A odblokowany gdzie można dostać?
2 października 2010 dnia 07:33 #15684Chodziło mi o to że jak jest odblokowany to będzie ci jechał 80km/h. A racingowy nie różni się niczym oprucz wyglądu.
3 października 2010 dnia 20:27 #15894http://allegro.pl/modul-c-d-i-tuning-minarelli-2t-inca-street-i1252805087.html
zanlazłem taki moduł na allegro i mam pytanie czy on jest dobry ? zauważyłem że ma inne wejście nie ma przejściówki gdzie mogę taką przejśćiówkę dostać3 października 2010 dnia 21:20 #159134 października 2010 dnia 07:27 #15922bob123 napisał:
http://allegro.pl/modul-c-d-i-tuning-minarelli-2t-inca-street-i1252805087.html
zanlazłem taki moduł na allegro i mam pytanie czy on jest dobry ? zauważyłem że ma inne wejście nie ma przejściówki gdzie mogę taką przejśćiówkę dostaćDokładnie ten kupiłem i jest prawie dobrze tzn. bardzo kiepsko pali zwłaszcza jak jest ciepły, na ssaniu dławi się po dodaniu gazu. Gdy wyłączy się ssanie chodzi bardzo ładnie i faktycznie lepiej się jeździ. Niestety będę go musiał wymienić bo z tym odpalaniem to masakra. Na oryginalnym pali na dotyk.
4 października 2010 dnia 09:17 #159238 października 2010 dnia 08:23 #16224Zamówiłem oryginalny odblokowany moduł z Intercars. Niestety cena zabójcza 100 albo 120zł – nie pamiętam na czym stanęło. Do tego nie mają ich w Polsce a dopiero będą zamawiać więc trochę poczekam. Na razie założyłem oryginalny bo na tym tuningowym to mam wrażenie, że mógłbym uszkodzić silnik na dłuższą metę, chodził jakoś tak „ostro” nie umiem tego opisać. Do tego zaspawałem rurkę zawirowywacza spalin tylko zastanawiam się czy zostawić przewody tak jak były i ten od tłumika zostawić otwarty, czy może jego zaślepić, albo 3-cia opcja powypinać węże od filtra powietrza i gaźnika a otwory pozaślepiać (czyli można by w ogóle zdemontować to ustrojstwo). Ktoś ma jakieś pomysły?
15 października 2010 dnia 19:23 #16665Ja po prostu dałem śrubę żeby zaślepić i niczego nie odłączałem.
15 października 2010 dnia 20:57 #16678Anonim
Nieaktywny- Postów: 171
Motyw z różowym kabelkiem był taki, że kiedyś w skuterach w przekładni był na dzwonie sprzęgła magnes i liczył jego obroty (czyli obroty koła) i kablem to szło do CDI, które ograniczało obroty silnika. Nie macie tego kabla więc nic nie tnijcie, bo unieruchomicie skuter!
A co do modułów odblokowanych, to są takie, które podnoszą maksymalne obroty. Da to tylko kilka km więcej, ale za to szybciej się silnik zużyje. IMO jedyny tuning jaki najlepiej jest zrobić to odblokować gaźnik, wario i filtr powietrza. A później to już tylko większy cylinder, bo tylko tak można więcej wycisnąć ze skutera. -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.