Inca Street Tuning

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8449
    inca
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Witam chciałbym siezabrać zajakiś tuning skutera.
    Mam zdjętą blokade z wariatora i v-max mam 65-68 km/h
    mam wrażenie że przy tej predkości pasek jakby dostawał uslizg – czy coś bo silnik kreci wysoko a mam wrażenie szarpania do przodu – tak jakby pasek na chwięprzestawał ciągnac.
    Dodatkowo dodatkowo zauważyłem że jak postawiemoto na stopce centralnej i odwine mu na maxa to przerywa co chwilę – nie wiem czy może CDI też jest zablokowane na jakąs wartość.
    Któyś z posiadaczy streeta wypowiadał się na forum że ma odblokowany moduł i v-max ponad 70 km/h. Możecie mi podpowiedzieć co zmienic by wzrosło przyspieszenie i v-max. Cylka bym nie chciał ruszać na wiekszy ale samo przeniesienie napędu ( waroi , rolki centralka )

    #8454
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Ja bym z modułem pomyślał, ma ktoś znajomy u Ciebie coś z podróbą Minarelli (wszystkie chińskie 2T poza Keewayem i CPI oczywiście) jeśli tak, to pożycz i zobacz.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #8456
    arcio1
    Użytkownik
    • Postów: 1 161

    Ponad 70, ale licznikowe 😉
    To jest 2T, isynt it?
    To jakiś tłumik (LeoVince ZX, Tecnigas Next-R) i jakiś wariator(a to nie wiem) i to powinno Ci trochę dać 😉
    No ale najpierw ten moduł zrób, żeby był całkowicie odblokowany.

    #8458
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Wiesz no chińska Mina bez blokad leci 70-75, więc trochę więcej niż CPI/Keeway i 4T.

    #8480
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Witam.
    Inca – napiszę tak:

    Zapodane przez Ciebie prędkości także osiągam – są to prędkości na stosunkowo długiej prostej. Wiedz że licznik okłamuje o 7km/h w górę.
    Z dużej i długiej górki licznikowo sięga 80km/h. Przy takiej prędkości także stwierdzam dziwne szarpanie do przodu – jakby chciał a nie mógł 🙂 Na marginesie : importer stwierdził że nie ma blokady na CDI. Jednocześnie opisując problem w serwisie dowiedziałem się że jest to problem z jakimś kabelkiem przy CDI – koszt naprawy/poprawy błędu – 50 zł. i ponoć ma iść :).

    #8516
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 307

    Wszyscy odcinają różowy kabelek przy module(chińskie skutery) i podobno jest poprawa.I za tą usługę wołali by 50zł – DROGO.

    #8525
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Jasne, że za drogo- roboty jest tylko tyle żeby dotrzeć do modułu- gdy jest wiadomo gdzie dokładnie się znajduje to żaden kłopot.
    Lepiej znaleźć w sieci Manuala do konkretnego modelu i zrobić to sobie samemu.

    #8543
    inca
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Dobrałem sie do modułu i zagadka:

    kable z lewej strony wtyczki biało-niebieski , biało-zielony i żółto-czarny, kable z prawej strony wtyczki czarno-biały i czarno-czerwony

    Ponizej fotki – powiedzcie które kable ciąć ?

    Dodam że z tych kolorów opisanych powyzej tylko biało-niebieski i czarno-czerwony wchodzą do silnika od góry

    #8574
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 307

    W takim przypadku nie tnij żadnego.Ja czytałem o różowym kabelku.Tak pisali użytkownicy chińskich skuterów.Może Inci mają inaczej? Jeśli wprowadziłem cię w błąd to sorki.

    #8579
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Widzę, że już jednego kabla nie ma, to albo już zdejmowane było (ale jak mówisz, to u Ciebie nic przy module nie było grzebane), albo po prostu Inca leci po taniości i do kabli dali moduł na 6 pinów zamiast na 5 😀 Może moduł jest blokowany w środku i trzeba wymienić, ale to nie jest pewne i najlepiej od kogoś by było pożyczyć, ale cóż, nie zawsze jest skąd 🙂

    #8596
    sipor1
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Też tak mam. V-max 65 i szarpie:(

    #8602
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Podobno dysza w gaźniku jest o mniejszej wydajności niż fabryczna i trzeba ją zamienić ale to informacja nie potwierdzona i nie chcę nikogo wprowadzać w błąd.

    #8629
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    W sumie możliwe, wtedy też powinna w filtrze powietrza taka rurka malutka, która by trzeba wyjąć 😀 Chociaż nie wiem, czy w Ince to można znaleźć.

    #8682
    inca
    Użytkownik
    • Postów: 155

    To nie bedzie ani igica ani rurka (owszem jest zwężenie w filtrze ale zdjecie go nic nie daje) efekt jest taki jakby ktoś mnie pociagał do tyłu – nie da rady przekroczyc 65-68 km/h nawet z górki – nie wiem Wodzu jak udaje ci sie kulnac do 80 km/h u mnie to niemozliwe , z górki szarpie tak samo – przyspiesza do pewnego momentu a potem szarpie. Może to nie wina zapłonu a przeniesienia napędu , po prostu pasek jest na maxa wciagniety na stożek ?

    #8695
    inca
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Znalazłem na Allegro taki moduł – odblokowany
    W jednym z tematów (http://www.skuterowo.com/forums/topic/blokada-street-50#post-2688) uzytkownik dareks20
    pisął że pasuje od 4T

    http://allegro.pl/item1149506082_modul_cdi_tuning_4t_racing_kingway_romet_motobi.html

    Mam zamiar spróbować czy to zadziała – majetek to nie jest

    #8698
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Ale jak masz 2T to nie da rady 😀

    #9456
    DamianO
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Nie da rady takich trików ;p w 4t a 2t są zupełnie inne mapy zapłonu – musisz kupić odblokowany do 2t ;p

    #9480
    dareks20
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Siedze teraz w łebie więc nie zrobie zdjęcia. Jest to moduł od 4T. najlepiej podjedź gdzieś do jakiegos serwisu i sprawdz na miejscu. Nie musi to być koniecznie serwis Inca.

    #15612
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Przy zdejmowaniu blokad kupiłem nowy moduł odblokowany i leci mi 75-80km/h wodzu wymieniałeś jakieś cześci w tej swojej ince? np wario?Też właśnie posiadam Ince Street50

    #15617
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    A gdzie qpiłeś i za ile, IncaStreet?

    #15619
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Taki moduł odblokowany to groszowa sprawa z 100zl max i nadodatek jeszcze racingowy ale raczej ten rejsingowy nic nie daje tylko wyglad ma nawed nawed.

    #15623
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    No to jak nic nie daje to po co kupować? A odblokowany gdzie można dostać?

    #15684
    IncaStreet
    Użytkownik
    • Postów: 180

    Chodziło mi o to że jak jest odblokowany to będzie ci jechał 80km/h. A racingowy nie różni się niczym oprucz wyglądu.

    #15894
    bob123
    Użytkownik
    • Postów: 4

    http://allegro.pl/modul-c-d-i-tuning-minarelli-2t-inca-street-i1252805087.html
    zanlazłem taki moduł na allegro i mam pytanie czy on jest dobry ? zauważyłem że ma inne wejście nie ma przejściówki gdzie mogę taką przejśćiówkę dostać

    #15913
    Dopesc
    Użytkownik
    • Postów: 133
    #15922
    pico1979
    Użytkownik
    • Postów: 7

    bob123 napisał:

    http://allegro.pl/modul-c-d-i-tuning-minarelli-2t-inca-street-i1252805087.html
    zanlazłem taki moduł na allegro i mam pytanie czy on jest dobry ? zauważyłem że ma inne wejście nie ma przejściówki gdzie mogę taką przejśćiówkę dostać

    Dokładnie ten kupiłem i jest prawie dobrze tzn. bardzo kiepsko pali zwłaszcza jak jest ciepły, na ssaniu dławi się po dodaniu gazu. Gdy wyłączy się ssanie chodzi bardzo ładnie i faktycznie lepiej się jeździ. Niestety będę go musiał wymienić bo z tym odpalaniem to masakra. Na oryginalnym pali na dotyk.

    #15923
    Dopesc
    Użytkownik
    • Postów: 133
    #16224
    pico1979
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Zamówiłem oryginalny odblokowany moduł z Intercars. Niestety cena zabójcza 100 albo 120zł – nie pamiętam na czym stanęło. Do tego nie mają ich w Polsce a dopiero będą zamawiać więc trochę poczekam. Na razie założyłem oryginalny bo na tym tuningowym to mam wrażenie, że mógłbym uszkodzić silnik na dłuższą metę, chodził jakoś tak „ostro” nie umiem tego opisać. Do tego zaspawałem rurkę zawirowywacza spalin tylko zastanawiam się czy zostawić przewody tak jak były i ten od tłumika zostawić otwarty, czy może jego zaślepić, albo 3-cia opcja powypinać węże od filtra powietrza i gaźnika a otwory pozaślepiać (czyli można by w ogóle zdemontować to ustrojstwo). Ktoś ma jakieś pomysły?

    #16665
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Ja po prostu dałem śrubę żeby zaślepić i niczego nie odłączałem.

    #16678
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 171

    Motyw z różowym kabelkiem był taki, że kiedyś w skuterach w przekładni był na dzwonie sprzęgła magnes i liczył jego obroty (czyli obroty koła) i kablem to szło do CDI, które ograniczało obroty silnika. Nie macie tego kabla więc nic nie tnijcie, bo unieruchomicie skuter!
    A co do modułów odblokowanych, to są takie, które podnoszą maksymalne obroty. Da to tylko kilka km więcej, ale za to szybciej się silnik zużyje. IMO jedyny tuning jaki najlepiej jest zrobić to odblokować gaźnik, wario i filtr powietrza. A później to już tylko większy cylinder, bo tylko tak można więcej wycisnąć ze skutera.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button