Inca Street Tuning

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Inca Street Tuning

Ten temat zawiera 34 odpowiedzi, ma 18 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe adiii74 adiii74 6 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 35 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #8449
    Zdjęcie profilowe inca
    inca
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Witam chciałbym siezabrać zajakiś tuning skutera.
    Mam zdjętą blokade z wariatora i v-max mam 65-68 km/h
    mam wrażenie że przy tej predkości pasek jakby dostawał uslizg – czy coś bo silnik kreci wysoko a mam wrażenie szarpania do przodu – tak jakby pasek na chwięprzestawał ciągnac.
    Dodatkowo dodatkowo zauważyłem że jak postawiemoto na stopce centralnej i odwine mu na maxa to przerywa co chwilę – nie wiem czy może CDI też jest zablokowane na jakąs wartość.
    Któyś z posiadaczy streeta wypowiadał się na forum że ma odblokowany moduł i v-max ponad 70 km/h. Możecie mi podpowiedzieć co zmienic by wzrosło przyspieszenie i v-max. Cylka bym nie chciał ruszać na wiekszy ale samo przeniesienie napędu ( waroi , rolki centralka )

    ————————————-
    Inca Street 50 2T po 12000 km poszła w odstawkę
    Zipp Quantum R 50 2T 2012r – nowy zakup
    #8454
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Ja bym z modułem pomyślał, ma ktoś znajomy u Ciebie coś z podróbą Minarelli (wszystkie chińskie 2T poza Keewayem i CPI oczywiście) jeśli tak, to pożycz i zobacz.

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #8456
    Zdjęcie profilowe arcio1
    arcio1
    Użytkownik
    • Postów: 1 161

    Ponad 70, ale licznikowe 😉
    To jest 2T, isynt it?
    To jakiś tłumik (LeoVince ZX, Tecnigas Next-R) i jakiś wariator(a to nie wiem) i to powinno Ci trochę dać 😉
    No ale najpierw ten moduł zrób, żeby był całkowicie odblokowany.

    #8458
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Wiesz no chińska Mina bez blokad leci 70-75, więc trochę więcej niż CPI/Keeway i 4T.

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #8480
    Zdjęcie profilowe WODZU
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Witam.
    Inca – napiszę tak:

    Zapodane przez Ciebie prędkości także osiągam – są to prędkości na stosunkowo długiej prostej. Wiedz że licznik okłamuje o 7km/h w górę.
    Z dużej i długiej górki licznikowo sięga 80km/h. Przy takiej prędkości także stwierdzam dziwne szarpanie do przodu – jakby chciał a nie mógł 🙂 Na marginesie : importer stwierdził że nie ma blokady na CDI. Jednocześnie opisując problem w serwisie dowiedziałem się że jest to problem z jakimś kabelkiem przy CDI – koszt naprawy/poprawy błędu – 50 zł. i ponoć ma iść :).

    Mój profil i moje podróże na Piaggio X8 125ccm – https://www.facebook.com/piotr.bobbe.1
    Moje chobby, mój drugi profil – Motocykle 125ccm – https://www.facebook.com/moto125ccm
    Zapraszam do poluienia i obserwowania.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #8516
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 307

    Wszyscy odcinają różowy kabelek przy module(chińskie skutery) i podobno jest poprawa.I za tą usługę wołali by 50zł – DROGO.

    #8525
    Zdjęcie profilowe qazwsxedc
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Jasne, że za drogo- roboty jest tylko tyle żeby dotrzeć do modułu- gdy jest wiadomo gdzie dokładnie się znajduje to żaden kłopot.
    Lepiej znaleźć w sieci Manuala do konkretnego modelu i zrobić to sobie samemu.

    _____________________________________________
    KYMCO New Dink 200i
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22807] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22807/icon3.png[/IMG][/URL]

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22806] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22806/icon4.png[/IMG][/URL]

    #8543
    Zdjęcie profilowe inca
    inca
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Dobrałem sie do modułu i zagadka:

    kable z lewej strony wtyczki biało-niebieski , biało-zielony i żółto-czarny, kable z prawej strony wtyczki czarno-biały i czarno-czerwony

    Ponizej fotki – powiedzcie które kable ciąć ?

    Dodam że z tych kolorów opisanych powyzej tylko biało-niebieski i czarno-czerwony wchodzą do silnika od góry

    ————————————-
    Inca Street 50 2T po 12000 km poszła w odstawkę
    Zipp Quantum R 50 2T 2012r – nowy zakup
    #8574
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 307

    W takim przypadku nie tnij żadnego.Ja czytałem o różowym kabelku.Tak pisali użytkownicy chińskich skuterów.Może Inci mają inaczej? Jeśli wprowadziłem cię w błąd to sorki.

    #8579
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Widzę, że już jednego kabla nie ma, to albo już zdejmowane było (ale jak mówisz, to u Ciebie nic przy module nie było grzebane), albo po prostu Inca leci po taniości i do kabli dali moduł na 6 pinów zamiast na 5 😀 Może moduł jest blokowany w środku i trzeba wymienić, ale to nie jest pewne i najlepiej od kogoś by było pożyczyć, ale cóż, nie zawsze jest skąd 🙂

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 35 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie